A Femina Média kiemelkedő a prémium női közönség elérésben

femina_1.jpg

A Femina Média kikerülhetetlen lett a hirdetési piacon a női célcsoportra fókuszáló ügyfelek számára. Jelenleg 4 különböző online magazinon - Femina, Dívány, Sóbors, Retikül - keresztül szólítják meg elsősorban a női közönséget.

  • Fő zászlóshajójuk és legrégebbi brandjük a Femina.hu, ami mára az egyik vezető női online portál lett.
  • A Dívány szakértői szemmel nyúl a nőket érdeklő témákhoz, melynek köszönhetően az utóbbi két évben nemcsak látogatószámban, de látogatói összetételben is nőtt az AB státuszú olvasók aránya.
  • A Sóbors gasztromagazin a kiadó legfiatalabb tagjaként a minőségi gasztronómia iránt érdeklődőket szólítja meg, és az indulás óta dinamikusan fejlődik.
  • A Retikül divatmagazin pedig a kortalan szépséget hirdeti, mely egyre népszerűbb a női olvasók körében.

A tartalmi site-ok mellett a FeminaShop e-kereskedelmi oldalon kínál a női célcsoportra fókuszáló termékeket. Rendezvénysorozatuk, a Femina Klub előadásain - mely októberben már az ötödik évadával rajtol el -, a nőket érdeklő és a nőket érintő legfontosabb témakörökkel foglalkozik, neves és elismert hazai szakértőkkel.

prezihez_nyito.jpg

Nagy elérés, prémium olvasói bázis

A Femina Média kiadványain a legutóbbi hónapban 3,5 millió olvasót, a magyar internethasználók 55%-át érték el (11%-os növekedés az előző évhez képest), míg a teljes női közönség 63%-a olvasta oldalaikon augusztusban.* A nagy elérés mellett a minőség is fontos, ezért minden site-on kifejezett figyelmet fordítanak arra, hogy minőségi, hiteles, és hasznos tartalmakat készüljenek olvasóik számára. Ennek is köszönhető, hogy az AB státuszú internethasználók 56%-a elérhető oldalaikon, mely 11%-kal nőtt a tavalyi év hasonló időszakához képest.**

A prémium közönség szívesen olvassa a cégcsoport női kiadványait, a közel 60 millió havi oldalletöltés 41%-át az AB státuszú közönség generálta augusztusban. Érdemes itt kiemelni a Sóborsot, ahol ugyanez az arány 53% (affinitás: 120), míg a Díványon 47% volt (affinitás 125), azaz minden második oldalt a magas vásárlóerővel bíró közönség tekintett meg.***

A női prémium látogatók több tartalmat is fogyasztanak: átlagosan 10 cikket olvasnak el havonta, és 25 percet töltenek az oldalakon, míg egy átlag Femina Média-olvasó 7 cikket tekint meg. Itt is kiemelkedő a Sóbors közönség-összetételének változása, a női AB státuszú olvasók generálták augusztusban az oldalletöltések 47%-át, amely 21%-kal emelkedett az egy évvel korábbi időszakhoz képest.

Ha prémium közönség, akkor a diplomások arányát is érdemes kiemelni, akik a Dívány esetén a látogatók 33%-át teszik ki, és az oldalletöltések több mint felét generálják, 133-as affinitási index mellett.****

A piaci trendekre való folyamatos reagálásnak, és a tartalom folyamatos fejlesztésének köszönhető, hogy elérésben és az oldalak közönség-összetételében is kiemelkedő változásokról számolhatunk be.

Az ügyfelek számára is rendszeresen kínálnak új hirdetési megoldásokat és tematikus ajánlatokat, melyekkel a teljes női portfólió lefedhető.

Ha érdekelnek a portfólión átívelő kampányok és megjelenések, keresd Indamedia Sales kapcsolattartódat!

*Forrás: Forrás: DKT - Gemius 2020/08 (15+ belföldi közönség)
**Forrás: Forrás: DKT - Gemius 2019/08, 2020/08 (15+ belföldi közönség)
*** Forrás: DKT - Gemius 2020/08 (15+ belföldi közönség), Esomar ABC=A vagy Esomar ABC=B
**** Forrás: DKT - Gemius 2020/08 (15+ belföldi közönség), Iskolai végzettség=egyetem/főiskola