Az Indamedia Network sikeresen átállt Gemius AdOceanre

2021-02-02

Az Indamedia-portfólió minden kiadványa új adservert használ 2021. február elsejétől. A Gemius AdOceanre való átállásnak a köszönhetően még inkább korszerű és innovatív megoldásokat kínál cégcsoportunk.

Az elmúlt hónapokban többször is hírt adtunk a portfóliónkba tartozó több kiadvány sikerességéről is. Legújabb bejelentésünk szerint az Indamedia Network minden oldala sikeresen átállt a Gemius AdOcean adserverre, így ettől a hónaptól már új hirdetéskiszolgálót használunk.

„Örömmel fogadtuk első adserver partnerünket, az Indamedia-portfólió hirdetési helyeit értékesítő Indamedia Sales-t. Reméljük, hogy  egyre növekszik majd együttműködő ügyfeleink száma az elkövetkező hónapokban” – mondta Vándor Attila, a Gemius AdOcean kizárólagos magyarországi forgalmazója, a Media Future Zrt. ügyvezetője.

media_future_adocean_indamedia_network.jpg

„Nagyon izgalmas időszak elé nézünk, komoly lehetőségeket nyit meg előttünk, hogy egy nemzetközi színtéren is bizonyított szoftverrel dolgozhatunk a jövőben. Olyan fejlesztésekkel készülünk, amelyek egyedülállóak a hazai online hirdetési piacon. Egyúttal szeretnénk megköszönni az Adverticumnak az elmúlt 10 év közös munkáját és sikereit, amellyel hozzásegítettek minket a piacvezető pozíciónkhoz” – fogalmazott Abonyi Bernadett, az Indamedia Sales Kft. ügyvezetője.

Termékeink kiemelkedően szerepeltek az elmúlt hónapokban, gondoljunk csak az Index év végi erős hajrájára, amikor nem volt olyan nap, hogy a hírportál ne a látogatottsági lista első vagy második helyén szerepelt volna az egyedi olvasószámok alapján. Ezt a lendületet az új évben is tudta tartani, és január elseje óta 18 napon is az Indexet olvasták a legtöbben a hazai site-ok közül.

Másik sikersztorink a Femina, amely tavaly második félévben, és különösen a negyedik negyedévben egyértelműen a piacvezető női site lett. Egész éves kiemelkedő szereplését egy szilveszteri első hellyel koronázta meg, maga mögé utasítva ezzel az összes hazai portált.

Hirdetnék