Hatalmasat ment a Samsung és a Renault a legutóbbi Inda Week-kampányokban

A választott célcsoportra 65 százalékos elérést garantáló Inda Week tökéletes megoldásnak bizonyult a Samsung és a Renault legutóbbi kampányában is, hiszen a vállalt értéket messze felülmúlva, egy hét alatt elérték a megcélzott szegmens csaknem 80 százalékát.

A Samsung Palette népszerűsítését célzó kampányba az Inda Weeket is beépítette a tervező ügynökség. Az Indamedia Sales 65 százalékos elérést garantált az ügyfélnek a 18-59 év közöttiek célcsoportjára.

A kampány hetében a fenti célcsoportban a teljes hazai interneten 4 641 544 user volt jelen, közülük az Indamedia 3 623 788 felhasználóhoz jutott el.* Ez azt jelenti, hogy mindössze hét nap alatt a Samsung hirdetései elérték a jelölt szegmens 78 százalékát.

  • Hirdető: Samsung Electronics Magyar Zrt.
  • Kampány: Samsung Palette
  • Médiaügynökség: MMS Communications Hungary Kft.
  • Kampányidőszak: 2021. február 1-7.

ims_indaweek_0215.jpg

A Renault számára is telitalálatnak bizonyult, hogy a 2021. február 3-9-ig futó Dacia Sandero kampányához az Inda Weeket választotta. Előzetes számításunk alapján azt prognosztizáltuk, hogy az egyhetes kampánnyal elérhető a 25-59-es célcsoport 69,35 százaléka. Ezzel szemben a célcsoportban 76,35 százalékos eléréshez segítettük ügyfelünket 7 nap leforgása alatt, ami egészen pontosan 3 949 207 egyedi látogatót jelentett*.

  • Hirdető: Renault Hungária Gépjárműkereskedelmi Kft.
  • Kampány: Dacia Sandero
  • Médiaügynökség: OmnicomMediaGroup Hungary Hirdetési Szolgáltató Kft.
  • Kampányidőszak: 2021. február 3-9.

„Büszkeség számunkra, hogy az Indamedia-csoport kiadványain egy hét alatt már az egyes célcsoportok közel 80 százalékát tudjuk szállítani a hirdető partnereink számára. Külön öröm, hogy egyre több ügyfelünk ismeri fel az Inda Weekben rejlő egyedülálló elérési potenciált, amivel akár az országos tévécsatornákkal is felvehető a verseny. A sikeren felbuzdulva idén újabb reach-építő hirdetési termékekkel érkezünk, már folynak az előkészületek” - mondta az eredmények kapcsán Kovács Péter András, az Indamedia Sales értékesítési igazgatója.

A tavaly márciusban bevezetett hirdetési megoldást először a MediaMarkt próbálta ki. Kampányuk 2020. március 23-tól 29-ig futott az Indamedia-portfólióhoz tartozó kiadványok felületein. A cégcsoport site-jai az adott héten 4 403 275 valós felhasználót értek el, azaz a magyarországi internetezők 71 százalékát.

Bár a fenti adatok önmagukért beszélnek, fontos külön kiemelni, hogy az Inda Week példátlanul nagy elérést biztosító hirdetési megoldás, amely ár-érték arányban kivételesen előnyös a teljes display (online és TV) hirdetési piacon, ugyanakkor biztosítja az egy hétig futó kampányokban a kreatívok cserélhetőségét is annak érdekében, hogy azok még jobb eredményeket hozzanak.

Az Indamedia-csoport 2021. február 1-7. között csaknem 4,5 millió 15 évnél idősebb, hazai látogatót ért el*, ami a teljes közönség 72,32 százaléka.

Az Indamedia-portfólió minden kiadványa a Gemius AdOcean adservert használja 2021. február elsejétől. Az átállásnak köszönhetően még inkább korszerű és innovatív megoldásokat kínálunk ügyfeleinknek. Már márciustól olyan új fejlesztésekkel készülünk, amelyek egyedülállóak a hazai online hirdetési piacon.

Köszönjük Partnereink bizalmát és gratulálunk az elért kampányeredményekhez!

*DKT/e.Gemius (belföldi 15+ közönség) 

süti beállítások módosítása