Már második hónapja nyeri az Index a látogatottsági versenyt

Január után februárban is sikerült az Indexnek megszereznie a látogatottsági lista első helyét, a hírportált naponta átlagosan több mint 940 ezer olvasó kereste fel az év második hónapjában. Az Indamedia más kiadványai is jól szerepeltek, a Femina például az összesítés negyedik helyére került.

2021 januárjában naponta átlagosan 890 142 felhasználó böngészte az Index oldalait, és ezzel a leglátogatottabb hazai online kiadvány lett az Indamedia-csoporthoz tartozó hírportál. Februárban ez a pozitív tendencia tovább erősödött: a Gemius belföldi látogatottsági adatai alapján naponta átlagosan 940 557 olvasó érkezett az Indexre, és ezzel ismét maga mögé tudta utasítani a többi magyar site-ot.

Az év eleje óta erős iramot diktál az Index, januárban összesen 18 napon szerezte meg a leglátogatottabb online kiadvány címét, februárban ezt 28 napból 20 alkalommal teljesítette. Ráadásul ebből 4 napon 1 millió feletti látogatószámmal került a lista legfelső fokára. Januárhoz képest átlaghelyezésén is javított, hiszen nem volt olyan nap, amikor a második helynél rosszabbat ért volna el.

index_stat_feb_v5.jpg

A lapvezetés úgy látja, hogy ezek a számok is jól mutatják, hogy sikerült stabilizálni az Index olvasóbázisát, amelyet néhány hónap alatt vissza tudtak építeni a korábbi szintre, így az Indamedia-csoporthoz tartozó hírportál ismét elfoglalta vezető helyét a hazai online kiadványok között. Sőt, növekvő pályára sikerült állítani: 6 százalékkal, azaz 50 ezer látogatóval nőtt a tavalyi évhez és januárhoz képest is az Index napi átlag látogatószáma.

„Kiugró februári eredményeinken már látszik a közelmúltban indított, új tartalmaink – például a Kibeszélő videós formátum, Degusztátor gasztró rovat vagy a rovatokhoz kapcsolódó podcast adások – hatása is. Folytatjuk a tartalomfejlesztési munkát, és a következő hónapokban további új formátumokkal jelentkezünk. Célunk, hogy jelentősen tovább bővítsük a kiadványunk által elért olvasótábort” – fűzte az eredményekhez Starcz Ákos, az Index vezérigazgatója.

Az Indamedia-csoport többi kiadványa is jól szerepelt februárban, a fenti paramétert vizsgáló listán a Femina például negyedik helyet szerezte meg az év második hónapjában a napi átlag 603 534 látogatójával.

süti beállítások módosítása