A Femina a legnépszerűbb online női kiadvány februárban

A Femina nyerte a hazai női oldalak látogatottsági versenyét februárban. Az Indamedia női portfóliójába tartozó portál a napi átlagos olvasószámot és a havi összlátogatottságot tekintve is az első helyen végzett.

A Femina továbbra is stabilan őrzi piacvezető szerepét a hazai online női kiadványok között. Februárban naponta átlagosan 565 622 olvasó kereste fel az oldalt, és ezzel az eredménnyel maga mögé utasított minden más női site-ot.

femina_stat_1_4.jpg

„A Femina népszerűsége és olvasottsága töretlen, magabiztosan tartja vezető pozícióját a női online magazinok között” – mondta el Somodi Hajnalka, a Femina Média ügyvezetője, aki januárban vette át a női portfólió irányítását. „Egy fantasztikus csapatba érkeztem, a szerkesztőség remek munkát végez, amit a februári eredmények is nagyon jól mutatnak. Továbbra is azon dolgozunk, hogy olvasóinknak minőségi tartalmakat nyújtsunk, legyen szó társadalmi kérdésekről vagy könnyed kikapcsolódásról. A fejlesztésekkel sem állunk meg: digitális platformra tervezett, új tartalmakkal tesszük még változatosabbá a Femina kínálatát.” 

A női portál az év második hónapjában olyan kimagasló látogatottságú napokat is elkönyvelhetett, amikor a látogatószám meghaladta a 690 ezret.

femina_stat_2_3.jpg

Nemcsak a napi átlagos látogatószámban, hanem a februári összlátogatottságot nézve is a Femina vitte a prímet: a női kiadvány cikkeit februárban összesen 3 145 204 felhasználó olvasta. Ezzel a teljesítménnyel több mint 373 ezerrel előzte meg a lista második helyére került női oldalt. 

femina_stat3_v2_2.jpg

A legnépszerűbb írásokra csaknem 180 ezren kattintottak, de volt olyan cikk is, amelyet több mint 200 ezer olvasó keresett fel. Orbán Violetta, a Femina főszerkesztő-helyettese elmondta, hogy a Femina olvasóit 2022 februárjában a komoly és a szórakoztató témák egyaránt érdekelték.

„Ezúttal is nagyon változatos tartalmakat kínáltunk olvasóinknak. Cikkeinkben bemutattunk olyan megrázó, aktuális témákat, amelyek ezekben a napokban a figyelem középpontjában állnak. Emellett az egészséges életmóddal és a megfelelő táplálkozással kapcsolatos írásainkat is szívesen böngészték az oldalon. A könnyedebb témákra is sokan voltak kíváncsiak: a sztárokat bemutató rovatokban a nosztalgiáé volt a főszerep, sokakat érdekelt például, hogyan él most A klinika című sorozat Elke nővérét alakító színésznő, Barbara Wussow” − foglalta össze Orbán Violetta.

A szintén a cégcsoporthoz tartozó prémium női kiadvány, a Dívány is jól szerepelt februárban, mindkét fontos látogatottsági mutató alapján bekerült a TOP 10 legolvasottabb hazai online női site közé.

süti beállítások módosítása