Ezért hatékonyak az Indamedia portfólión futó display kampányok

A display hirdetésekkel szemben támasztott legfontosabb elvárások, hogy azok jól látható, kiemelt helyeken jelenjenek meg, ezzel garantálva a célcsoport elérését és a kampány hatékonyságát. Ennek biztosítására hoztuk létre 2019-ben a Quality Placement® (QP) minősítést, így hirdetőink biztosak lehetnek abban, hogy display kampányaik magas láthatósági értékkel futnak.

Az Indamedia csoport kiemelt célja, hogy márkabiztonsági és technológiai szempontból egyaránt a legmagasabb szintű szolgáltatást nyújtsa partnereinek. Az Indamedia Sales éppen ezért az általa képviselt tartalmi site-okon a magas láthatósági értékű és márkabiztonsági szempontból megfelelő környezetben elhelyezett hirdetési zónáit Quality Placement® logóval különbözteti meg, mely a kiadványok cikkeiben szereplő hirdetések jobb felső sarkában látható.

viewability_1.jpg

A Quality Placement® minősítéssel ellátott nagyméretű hirdetések minőségi környezetben futnak 3 platformon, 7 kiadványon és igény szerint célzottan specializálhatók 100 − érdeklődési kör szerint meghatározott − klaszterre vagy 16 perszóna valamelyikére.

A Quality Placement® minősítéssel ellátott hirdetési helyeken megjelenő kampányok kiemelkedően magas láthatósági aránnyal futnak. Az Indamedia Sales legfrissebb adatai szerint ezeken a zónákon átlagosan 80 százalék Viewability értéket mértek 2022 januárjában és 79 százalékot februárban. A QP logó a magas láthatóság mellett garantálja azt is, hogy az adott reklám biztonságos tartalmi környezetben jelenik meg.

Mitől minőségi a tartalmi környezet?

A Quality Placement® megjelöléssel ellátott hirdetési felületek minőségi tartalmi környezetét az alábbiak szerint biztosítjuk:

  1. A kiadványok szerkesztett tartalmaikban nem buzdítanak erőszakos cselekedetre, felületeik nem adnak helyet rasszista, szélsőséges nézeteket népszerűsítő kommenteknek.
  2. A kiadványok szerkesztése során a kiadók maximálisan betartják a hatályos jogszabályokat.
  3. Szerzőink önszabályozó etikai irányelvek, valamint az újságíró etikai kódex betartásával végzik munkájukat. A szerkesztőségek a márkabiztonsági okokból problémásnak ítélt tartalmaikat hirdetésmentes címkével látják el, így a felhasználó nem találkozhat ilyen környezetben reklámmal.
  4. Kiemelt figyelmet fordítunk a márkabiztonsági okokból kifogásolható hirdetők azonosítására és kampányaik kitiltására.

Az Indamedia Sales a QP hirdetési zónák láthatóságára vonatkozó mérési adatokat havonta, transzparens módon elérhetővé teszi weboldalán.

Rendelje meg kampányát pár kattintással!

A Display First platformunk segítségével gyorsan és egyszerűen, csupán néhány kattintással, akár mobiltelefonon keresztül is rendelhetők kampányok. A felület használatához meghívó szükséges. Ha esetleg még nem rendelkezik jogosultsággal, kérje Indamedia Sales kapcsolattartójától, vagy írjon nekünk a sales@indamedia.hu címre.

süti beállítások módosítása