Látványos display megoldás a Gránit Bank legújabb kampányában

A pénzintézet választása telitalálat volt: az Indamedia Sales kínálatában elérhető Scroll-to-land  rövid idő alatt, hatékonyan szólította meg az elérni kívánt célcsoportot az Index címlapján. A látványos display megoldás lehetőséget biztosított arra is, hogy az új ügyfelek gyorsan és kényelmesen nyithassák meg folyószámlájukat a Gránit Banknál.

A megfelelő display megválasztásával nem csupán látványos hirdetések hozhatók létre. Ha látjuk és jól használjuk az egyes hirdetési formák előnyeit, kreatívan és bátran kombináljuk őket, olyan innovatív megoldások érhetők el, amelyekkel személyre szabható az adott kampány, és így maximálisan illeszkedik a kitűzött célokhoz.

Kiváló példa erre a Gránit Bank 2022. március 10. és 18. között futó kampánya, mely egy igazán egyedi formában és funkcióval jelent meg az Index címlapján. A pénzintézet számlanyitásra ösztönző hirdetéseivel desktopon és mobilon is lehetett találkozni, a koncepció alapját a tavaly már sikert hozó kampány adta, amit az időközben kialakult piaci helyzethez igazítottak.

„A korábbi szelfis számlanyitási kampányt kiemelkedően vonzó feltételekkel 2022. február 7-től indítottuk el ismét. Ezúttal is kedvező online megoldást kínáltunk mindenkinek, aki gyorsan szeretne bankszámlát nyitni, miközben a sikeres nyitáshoz kapcsolódó 10 ezer forintos jóváírás mellett az online ügyfélajánlás lehetőségét is biztosítjuk további 8 ezer forint jóváírásért az ajánló és az ajánlott számára egyaránt. Az új értékajánlat kapcsán március elejétől új célzásokkal, megemelt kerettel vittük tovább a kampányt” − mondta el Jendrolovics Péter, a GRÁNIT Bank vezérigazgató-helyettese, a lakossági üzletág vezetője.

Az Indamedia Sales az egyedi, interaktív Index címlapi megoldását, a Scroll-to-landet ajánlotta a kampányhoz. Ennek lényege, hogy látványos desktop és mobil hirdetések − Billboard, JustOne, Banner top − futottak a népszerű hírportál prémium hirdetési helyein, ezekre kattintva a felhasználók automatikusan a címlap aljára jutottak, ahol helyben elindíthatták a számlanyitási folyamatot. A Gránit Bank négynapos kampánya összesen több mint 12,5 millió AV-vel futott, a hirdetések elérése (Reach) pedig meghaladta az 511 ezret. 

ims_gra_nit_2.jpg

Az ajánlat legfőbb vonzereje abban állt, hogy a kampányt a magas látogatottságot kínáló Index címoldalán, elnavigálás nélkül lehetett lebonyolítani. Reagálva a piacon kialakult helyzetre, kerestük azokat a hirdetési lehetőséget, amelyek rövid idő alatt rendkívül magas számú elérés és azon keresztül nagyszámú potenciális ügyfélszerzés ígéretét hordozták. Ilyen volt az Indamedia Scroll-to-land megoldása is. A kampány célközönsége a digitálisan affinis, okostelefont naponta használó 25-35 éves korosztály volt, ennek megfelelő kreatívot használtunk. Megjelenésben ötvöztük a már meglévő kampányelemeinket a felülethez igazodó színekkel és formai megoldásokkal − tette hozzá Jendrolovics Péter, a GRÁNIT Bank vezérigazgató-helyettese, a lakossági üzletág vezetője.

süti beállítások módosítása