Hogyan tegyed egyedivé online display hirdetéseidet?

Egy kampány megtervezésekor alapvető szempont, hogy az elérni kívánt célcsoporthoz leginkább illeszkedő felületet válasszuk. Ha mindez párosul a megfelelő display eszköz használatával, olyan látványos megoldások születhetnek, amelyek nagyban növelik a hatékonyságot. Tökéletes példa erre a Viasat csatornák rebranding kampánya, amely a Port.hu TV rovatán futott egy igazán figyelemfelkeltő megjelenéssel.

Az Indamedia Sales display kínálatában szereplő csatorna szponzoráció egy olyan figyelemfelkeltő hirdetési forma, amely a Port.hu leglátogatottabb rovata, a TV nyitóoldalán érhető el. Kiváló megoldás azon hirdetők számára, akik a TV műsorokat böngésző fogyasztókat szeretnék megcélozni. A látványos hirdetés a regisztrált és az oldalra látogató felhasználók számára egyaránt megjelenik.

A Port.hu TV rovaton elérhető csatorna szponzoráció nagyon jó lehetőséget biztosított arra, hogy saját branded vizuállal jelenjünk meg az oldalon. Ennek köszönhetően kiemelt formában kaptunk helyet a nagy nézettségű csatornák környezetében, ezzel is növelve a rebrandingelt saját csatornáink ismertségét – mondta el Bartus Szilvia, az Antenna Entertainment marketing igazgatója.

port_viasat.jpg

Az Antenna Group magyarországi portfóliójába tartozó Sony Max és Sony Movie Channel március 24-től Viasat2 és Viasat Film néven van jelen a piacon. A csatornák rebrandingjéhez kapcsolódó hirdetések április 4. és 10. között futottak a Port.hu-n. A kampány első részében a Viasat2, majd ezt követően a Viasat Film csatorna promóciója futott a csatorna szponzoráció kiemelt helyén. A hirdetések összesen 377 734 alkalommal jelentek meg a Port leglátogatottabb rovatában több mint 70 ezer elérést  generálva.

A csatorna szponzoráció egy látványos megoldás, amellyel a hirdető a Port.hu TV rovatának nyitóoldalán, a televíziós csatornák között jelenik meg. A szponzorált csatorna mindenki számára látható: a nem regisztrált internetezőknek negyedik csatornaként jelenik meg, míg a belépett felhasználóknál kedvenc csatornáik után kap helyet. Tökéletes választás azoknak a hirdetőknek, akik a TV műsorok iránt érdeklődő közönséget szeretnék megszólítani, így például TV csatornáknak, streaming szolgáltatóknak, de remekül segíti a televíziózáshoz vagy mozizáshoz kapcsolódó termékek, akár kiemelt sportesemények, ünnepi tartalmak reklámozását is. 

süti beállítások módosítása