Folyamatosan erősödik az Index

Múlt héten az Index nyerte a látogatottsági versenyt a hivatalos közönségmérés brand adatai szerint. A hírportál folyamatosan erősödik, mióta a Meta feloldotta az Index Facebook-elérésének korlátozását.

Mint ismert, 2021 novemberében a Meta előzetes értesítés nélkül korlátozta az Index elérését, melynek következtében napi több százezer felhasználót vesztett a hírportál. Hosszas egyeztetések után az Indamediának 2022. június elején sikerült megállapodnia a technológiai céggel a korlátozás megszüntetéséről. A megegyezés hatása már látszik az Index látogatottsági mutatóin: a brand adatok alapján múlt héten az Indexet olvasták a legtöbben a hazai online kiadványok közül.

top5_brand_latogatottsaga_ru_real_user_alapjan.jpg

Nézzük meg az oldalon töltött időt a valós látogatók (Real User – RU) száma alapján készített heti lista első öt kiadványánál! Az első helyen lévő Indexen egy olvasó csaknem két és félszer több időt tölt, mint amit a lista második helyezett kiadványa elkönyvelhet magánál.

oldalon_toltott_ido_az_ru_alapjan_top5_brand_eseteben.jpg

Az applikációs forgalmat is magában foglaló közönségmérési adatok szerint oldalletöltés tekintetében is az Index vitte a 2022. június 13-19. közötti időszakot. A látogatók összesen 46 729 114 oldalletöltést generáltak az Index felületein múlt héten, ami több mint 16 millióval több, mint amit a lista második helyén álló kiadványnál mértek.

top5_brand_oldalletoltes_alapjan.jpg

Nagy öröm, hogy a szerkesztőség munkája végre fair versenyben, a piaci versenytársakkal megegyező körülmények között mérettetik meg. Ennek az eredményét láthattuk az elmúlt héten” – mondta Fekete-Szalóky Zoltán, az Index főszerkesztője.

Erős kezdés ezen a héten is

Az elmúlt heti eredmények után a tegnapi napon is az Index zárt az olvasottsági verseny élén. A szintén brand adatok alapján RU-ban valamivel több mint 116 ezerrel több olvasó kereste a híreket az Indexen mint a második helyezett kiadványnál.

index_kozonsegmeres.jpg
7,1 milliós oldalletöltésével az index.hu a második helyezetthez képest 60%, míg a harmadikhoz képest kétszeresére növelte az ebben a mutatóban mért előnyét.

A látogatók oldalon eltöltött ideje alapján, a második és harmadik helyezett kiadványokon összesen kevesebb időt töltöttek az olvasók, mint az Indexen önállóan.

süti beállítások módosítása