Berobbantotta a nyarat a Dívány- 66 százalékos növekedés az Indamedia életmód magazinjánál

Óriási lendülettel vágott neki a nyárnak a Dívány, és jelentősen növelte látogatottságát az előző évhez képest. Az Indamedia prémium életmód magazinja kirobbanó formában van, ez is jól mutatja, hogy az elmúlt hónapok tudatos tartalmi építkezése meghozta gyümölcsét. A brand adatok alapján a nyár eddig eltelt időszakában kiemelkedő erősödést ért el az oldal a napi átlagos egyedi látogatószámban és össz RU-ban egyaránt.

A Dívány nyáron sem pihen, minőségi cikkei egyre népszerűbbek a hazai netezők körében, akik a vakáció és a pihenés alatt is előszeretettel keresik és szívesen olvassák a portál írásait. Az elmúlt szűk két hónap látogatottsági adatait vizsgálva kiderül, hogy 2022. június 1. és július 24. között összesen 1 674 092* egyedi felhasználó kereste fel az oldalt, csaknem 376 ezerrel több, mint tavaly ugyanebben az időszakban. Ha a számok mögé nézünk, ez 29 százalékos elérés-erősödést jelent, ezzel az online életmód magazinnak 5 százalékponttal sikerült növelnie elérését a teljes hazai internetező közönség körében is egy év alatt.

divany_rekord01_1.jpg

A Dívány sikerszériája azonban itt nem állt meg, az applikációs forgalmat is magában foglaló brand adatok alapján ugyanebben az időszakban naponta átlagosan 124 528* felhasználó kereste fel az oldalt. Ezzel hatalmas, 66 százalékos növekedést produkált az egy évvel ezelőtti eredményekhez képest. Mindez jól mutatja, hogy a Dívány nem csak az olvasók körében egyre népszerűbb, de hirdetői szempontból is igazán vonzó felület.

divany_rekord02_1.jpg

Az idei év komoly változásokat és fejlesztéseket hozott az Indamedia női portfóliója, így a Dívány életében is. A Femina Média ügyvezetői feladatait január 1-től Somodi Hajnalka vette át, míg a Dívány főszerkesztői posztját szintén ettől az évtől Reiber Gabriella tölti be. Azóta számos tartalmi fejlesztés zajlott a portál életében, amelynek legfőbb célja az volt, hogy a hagyományokat megtartva és a minőségi tartalmakat erősítve egy sokszínű, világra nyitott prémium életmód magazinnal találkozzanak az olvasók nap mint nap. A siker nem maradt el, a Dívány folyamatosan erősíti pozícióját az online kiadványok piacán, látogatottsága stabilan ível felfelé és új rekordokat dönt: 2022. július 13-án például 219 300** látogató böngészte az oldal cikkeit.

reiber_gabi.jpgReiber Gabriella, a Dívány.hu főszerkesztője

„Sokat dolgoztunk azon, hogy a Díványon olyan egyedi és minőségi tartalmakkal találkozzanak az olvasók, amelyek valóban magazin élményt nyújtanak. Nagyon boldog vagyok, hogy ezt a számok is igazolják, ráadásul a nyári időszakban is sokan választanak minket, ami azt jelzi, hogy cikkeink tartalmas kikapcsolódást nyújtanak. Nagyon büszke vagyok a csapatra! Talán kevesen tudják, de a Dívány szerkesztőségét egy kivételes újságírói gárda alkotja. A stábot pszichológus, irodalomterapeuta, nyelvész, zenész, stílustanácsadó, tanár és filmkritikus is erősíti. A Dívány ereje ebben a sokszínűségben, valamint a kiemelkedően igényes szerkesztői munkában rejlik” – mondta el Reiber Gabriella, a Dívány főszerkesztője.

*Forrás: DKT/e.gemius, 15+ belföldi, időszaki brand adat, Real Users
**Forrás: DKT/e.gemius, 15+ belföldi, 2022. július 13. időszaki brand adat, Real Users

süti beállítások módosítása