Nálunk nincs uborkaszezon!

Megnéztük közéleti, gazdasági, életmód és gasztro kiadványainknál, hogy mit hozott számukra látogatottságban a nyár, egészen pontosan a július.  Az eredmények büszkeséggel töltenek el minket, hogy a szabadságok és a rekkenő hőség idején is sokan – még az előző évhez képest is többen – választanak minket nap mint nap.

ims_uborkaszezon_cover_2.jpg

Az Indamedia portfóliójába tartozó kiadványok mindegyikére igaz, hogy a szerkesztőségek folyamatosan reagálnak az olvasóik igényeire, illetve az online trendekre, amelyek meghatározzák a tartalomfogyasztási szokásokat. A cégcsoport kiadványai minden nap azon dolgoznak, hogy olyan minőségi tartalmak jelenjenek meg oldalaikon, amelyek széles kör számára jelentenek érdekes olvasnivalót, segítenek eligazodni a hírek és aktualitások özönében, vagy éppen tartalmas szórakozást nyújtanak.

Természetesen nyáron sincs ez másként, és ezt a közönségmérési adatok is jól bizonyítják! Legyen szó közéleti, gazdasági, életmód vagy gasztro kiadványról, sikerült felülmúlni a tavaly júliusi látogatottsági számokat, és bővülést elérni mind a napi átlagos látogatószámot, mind pedig a megtekintések számát tekintve, amit az alábbi ábrán be is mutatunk.

ims_uborkaszezon_abra.jpg

Az Indamedia Sales kínálatában 750 hirdetési termék található, illetve 70 központi témaszponzorációs lehetőség közül választhatnak ügyfeleink. A fenti kiadványokon is elérhetők nyári tematikájú csomagajánlatok, például fesztiválokhoz, nyári gasztronómiához vagy sporteseményekhez kapcsolódóan. A részletekről érdeklődjön Indamedia Sales kapcsolattartójánál vagy a sales@indamedia.hu e-mail-címen.

süti beállítások módosítása