Januártól megújul az Indamedia Sales árlistája

2023. január 1-jétől változik az Indamedia Sales árlistája, a hirdetési termékek új tarifaárait itt érhetik el. Az idei évben leadott megrendeléseket a jelenleg érvényes árlista alapján szolgáljuk ki. Az Indamedia Csoport 2022-ben számos sikert könyvelhetett el, jelentős fejlesztések zajlottak termék- és portfólió szinten egyaránt, emellett kiadványaink ebben az évben is kiemelkedően teljesítenek.

Fejlesztésekkel reagálunk a piaci helyzetre

Az elmúlt évek tudatos gazdálkodásának köszönhetően az Indamedia a gazdasági környezetben tapasztalható nehézségek ellenére is folyamatos fejlesztéseket és bővítéseket hajt végre. Új projektek indítása mellett a cégcsoport kiadvány-portfóliója újabb fontos tartalmi egységgel: a We Love Budapest és a We Love Balaton portálokkal bővült.

Kiadványaink az élmezőnyben

Az Indamedia portfóliójába tartozó online kiadványok ebben az évben is biztos pontot jelentettek az olvasók számára. Az új podcastekkel és videós formátumokkal is bővülő tartalmi kínálat népszerűségét a látogatottsági adatok is jól jelzik. Az Index továbbra is tartja vezető pozícióját a nagy hírportálok között. Az idei év is bizonyította, hogy ha fontos belföldi vagy nemzetközi eseményről van szó, az Index az első számú tájékozódási pont, és rendre nyeri a hírversenyt a főbb kereskedelmi célcsoportokban.

Női portfóliónk is kimagasló teljesítményt könyvelhet el: a Femina magabiztosan tartja vezető pozícióját a női tematikájú oldalak között, sőt, felveszi a versenyt a nagy hazai hírportálokkal is. A Femina Media prémium magazinja, a Dívány is kiugró eredményekkel büszkélkedhet. A január óta zajló tudatos tartalmi építkezés meghozta a sikert: az oldal sorra múlta felül saját látogatottsági rekordjait, ráadásul októberben all time rekordot döntött, és fennállásának legerősebb napját hozta.

display_onlineads_laptop.jpg

Termékfejlesztés és hirdetéskiszolgálás

Az online médiapiac meghatározó szereplőjeként az Indamedia Sales számára különösen fontos, hogy reagáljon a piaci igényekre és innovatív, előremutató hirdetési megoldásokat kínáljon. Ennek köszönhetően ügyfeleink számára nemcsak hirdetési felületet, hanem hatékony célcsoport-elérést is biztosítunk. Ez a jövőben sem lesz másként: célunk, hogy ügyfeleink számára még több és új technológiákra épülő megoldásokat nyújtsunk.

Idén áprilisban indult el a Metrics ingyenes AV-analitikai platform, melyen az Indamedia-portfólió kiadványaira vonatkozó tematika-, lokalitás- és rovatszintű AV-inventory adatok érhetők el az elmúlt 28 napra, akár viselkedésalapú célcsoportadatokkal és platformbontással is. Partnereink tehát pontos képet kapnak arról, hogy az elérni kívánt célcsoport esetében milyen AV-mennyiséggel számolhatnak nálunk kampányuk tervezésekor.

Hirdetési megoldásainkról érdeklődjön Indamedia Sales kapcsolattartójánál vagy keressen minket a sales@indamedia.hu e-mail-címen! Kollégáink örömmel állnak rendelkezésre, és segítik Önöket a kampánycélok maximális elérésében.

Miért működnek a natív hirdetések?

Olvasóink azért választanak minket nap mint nap, mert az Indamedia felületein aktuális, izgalmas és hasznos tartalmakkal találkozhatnak, amelyek magas szakmai nívó mellett egy jól meghatározható identitást is képviselnek. De vajon a reklámcélú tartalmak is adhatnak hasonló élményeket az olvasóknak? Cikksorozatunk első részében Balázs Attila, a Dialogue Creatives tartalmi csapatának szakmai vezetője árulja el, mitől olyan sikeresek a natív hirdetések.

Akik valamelyest járatosak a PR- és marketingkommunikációs trendek alakulásában, illetve követik a hazai és nemzetközi szaksajtót, az elmúlt években gyakran találkozhattak a content is king kifejezéssel. Megkockáztatom, hogy már közhelynek is számít ez az állítás, de nézzék el nekem, hogy tartalommarketingesként – és nem utolsó sorban – újságíróként egyetértek vele.

De mégis mitől olyan király dolog a tartalom? A digitalizációnak köszönhetően az olvasók jóval személyesebb viszonyt ápolnak a különböző tartalmakkal, újságcikkekkel. Hozzászólnak, megosztanak, véleményeznek. Az online világban a cikkek már nem különálló gondolati szigetek; akár az adott platformon, akár onnan kilépve a közösségi térben értékteremtő beszélgetés alakulhat ki a különböző cikkek körül, amelyben rengetegen vehetnek részt.

De a tartalom nem csak ezért király – és engedjék meg, hogy innentől ne az író, hanem az írni valamelyest tudó marketinges beszéljen belőlem!

balazs_attila_dialogue_head_of_content.jpgBalázs Attila   

A hirdetések és reklámok világában folyamatos kihívást jelent, hogy eljuttassuk az üzeneteinket a célközönségünkhöz. Ha úgy tetszik, egy olyan pályán kell kreatívan játszanunk, ahol tudjuk, hogy egy hatalmas közönség figyel ránk, amely – mondjuk ki – nem mindig befogadó a hirdetésekkel szemben.

A tartalommarketing és azon belül a natív hirdetés viszont jellegénél fogva nem ilyen módon működik. Felmerül azonban a kérdés, hogy mégis mit értünk natív hirdetés alatt. Ha nagyon egyszerűen akarunk fogalmazni, akkor azt mondhatjuk, hogy

a natív hirdetés olyan fizetett partneri együttműködés, amely küllemében, tonalitásában és funkcióját tekintve tökéletesen illeszkedik a célplatform általános tartalmaihoz.

Ha az Indamedia Sales natív termékeit nézzük, ez a gyakorlatban olyan cikkeket, videókat vagy egyéb kreatív tartalmakat jelent, amelyek illeszkednek a médiaportfólióba tartozó adott médium szerkesztői sajátosságaihoz, nyelvezetéhez és tematikájához, ugyanakkor tartalmazzák azokat az üzeneteket, elemeket is, amelyek harmonikusan simulnak a megrendelő kommunikációs agendájába. Ha egy kicsit eltávolodunk a definíciók ridegségétől,

úgy is fogalmazhatunk, hogy a natív cikkek olyan reklámcéllal készült tartalmak, amelyekhez újságírói teljesítmény párosul.

A minőségi tartalommal összefont hirdetések pedig pontosan ugyanúgy működnek, mint a klasszikus újságírói tartalmak, hiszen ugyanolyan elvek és mesterfogások mentén készülnek, a különbséget pusztán a támogatói háttér és az előállítói csapat jelenti. Itt pedig a hangsúly az elveken és a mesterfogásokon van, hiszen az Indamedia Sales-nél mi valóban natív tartalmakban, nem pedig PR-cikkekben gondolkodunk, amikor megkezdünk egy-egy együttműködést az ügyfeleinkkel.

A kreatív tartalmi csapat „A pumák titkos élete” című kisfilmje – megrendelő: Ford Magyarország

Ha a PR-cikk nem natív, akkor mégis micsoda?

 

A natív és a PR-cikkek összekeverése viszonylag gyakori jelenség, ám a két formátum között van egy jelentős különbség, ami segíthet a tájékozódásban és a megfelelő formátum kiválasztásában: míg a natív cikkek jellegüknél fogva igyekeznek idomulni az adott médium jellegzetességeihez, addig a PR-cikkeknél ilyen fajta igény vagy elvárás nem áll fent. Egy PR-cikknél a szerzőiség is inkább a megrendelőhöz vezethető vissza. Ezzel szemben a natív cikkek esetében – bár az ügyfél teljes kontrollt gyakorol a termék felett – egy független tartalomgyártási folyamatról van szó, ahol a PR- és marketingkommunikációs célok mellett markánsan megjelenik az újságírói szándék és módszertan is. 

Az a jó, ha nem a márka „nehezedik” rá a tartalomra, hanem a tartalom viszi előre a márkát. Éppen ezért számít a natív hirdetés az egyik legjobb eszköznek, ha márkaépítésről van szó.

A kreatív tartalmi csapat interjúja Diller Kevinnel, a Mobilfox alapítójával – megrendelő: Mobilfox Kft.

Natív cikkeink és tartalmaink esetében nem pusztán a kiadványainkhoz társítható formát bocsátjuk ügyfeleink számára, ugyanis az ilyen típusú hirdetések működése és sikeressége éppen abban keresendő, hogy a megjelenített márkák, kommunikációs üzenetek és termékek mellett is képes autentikus, az adott médiumra jellemző, önmagában is értékes tartalmi egységnek maradni. Így a helyes elvek mentén előállított natív hirdetések egyszerre képesek az olvasók és a megbízók számára értékes és érdekes tartalmakat szállítani. Egy natív cikk esetében a fő cél az, hogy az előállított tartalom önmagában is értelmezhető, befogadható és tetszetős termék legyen, amely ezáltal a megbízó márkáját is képes hatékonyan építeni.

Ebből következik az is, hogy az Indamedia Salesnél a natív hirdetéseket egy különálló, tartalmi specialistákból álló csapat állítja elő, amely érti és érzi a portfólióba tartozó médiumok nyelvezetét, eszközrendszerét és tematikáját, így képes is olyan tartalmakat biztosítani, amelyek nemcsak a célplatformra illeszkednek, hanem az adott ügyfél kommunikációs céljait is szolgálják.

Egyszerre hálás, változatos és nehéz feladat ez, hiszen a tartalmi csapat működése alapvetően inkább egy szerkesztőségre hasonlít, mintsem egy marketingesekből és kreatívokból álló ügynökségi csapatra. Erről azonban részletesebben egy későbbi cikkünkben beszélünk, amelyből kiderül, pontosan hogyan is történik egy-egy natív cikk megvalósulása, milyen folyamatok mentén jutunk el a megrendeléstől az ötletig, a megvalósításig, végül pedig a publikációig.

Balázs Attila
Head of Content
Dialogue Creatives  

 

Tartalommarketing-megoldásainkért vegye fel a kapcsolatot kollégáinkkal!

 

Telt házzal indul a Femina Klub hetedik évada

Óriási érdeklődés övezi a Femina Klub következő évadát, az első előadásra már napokkal a kezdés előtt minden jegy elkelt. A várakozás nem véletlen, hiszen Szily Nóra vendégével, Csányi Vilmos etológus professzorral egy igazán izgalmas és aktuális témával várja a közönséget november 21-én. Nem kevesebbre vállalkoznak, mint hogy megfejtsék a modern idők emberi motivációit és vágyait, az emberi természet alapjait.

A közelmúlt eseményei és kihívásai sokakat próbára tettek. Kiderült, hogyan viselkedünk krízis idején, milyen hatással van a bezártság társas lényünkre és mennyire kérdőjeleződtek meg alapjaiban elképzeléseink a nyugati civilizációról. A Femina Klub évadnyitó előadásán Csányi Vilmos az emberi természet ősi mozgatórugóit és a modernkori személyiség működését tárja fel.

csanyi_vilmos_840x560.jpg

Az előadás választ keres arra is, hogy a modern idők emberi motivációi és vágyai vajon a civilizáció termékei, vagy őseink biológiai vezéreltsége munkálkodik bennünk, amikor megszállottan keressük az ingereket, a növekedést és a fejlődést.

Csányi Vilmos

Biológus, biokémikus, etológus, Széchenyi-díjas egyetemi tanár, a Magyar Tudományos Akadémia rendes tagja. Kutatási területe az állati és emberi viselkedés, valamint a biológiai és a kulturális evolúció kérdései. Harminc könyv és csaknem 200 tudományos publikáció fűződik a nevéhez. Legújabb, Íme az ember című kötete azt vizsgálja, hogy mi teszi emberré az embert.

A Femina Klub évről évre sokakat érdeklő és érintő témákat helyez reflektorfénybe. Az estek  háziasszonya Szily Nóra újságíró, coach, vendégei pedig az adott terület elismert hazai szakemberei. A korábbi évekhez hasonlóan a hetedik évadnak is a József Attila Színház ad otthont, az ötrészes eseménysorozat részei egy-egy izgalmas téma köré épülnek. Az évadnyitót követő januári előadáson például Dr. Bánki György pszichiátertől tudhatunk meg részleteket a velünk élő nárcizmusról és arról, hogyan lehet felismerni a nárcisztikus embereket.

 

Az Index nyerte az októbert

A hazai online kiadványok közül az Indexre érkezett naponta átlagosan a legtöbb felhasználó októberben a legfrissebb brand adatok alapján. A hírportál más releváns mérőszám vonatkozásában is vitte a hónapot: az oldalon eltöltött időt és az oldalletöltések számát tekintve is magasan az élen végzett.

A DKT applikációs forgalmat is magában foglaló adatai szerint októberben naponta átlagosan 975 350 olvasó kereste fel az Indexet, és ezzel az Indamedia hírportálja lett a leglátogatottabb hazai online kiadvány.

 index_latogatottsag_november_1.jpg

Ha az oldalon mért aktivitás szempontjából is megvizsgáljuk a napi átlag RU (Real Users) alapján felállított TOP10-es mezőnyt, akkor szintén az Index szembetűnő előnye rajzolódik ki. A vizsgált időszakban naponta átlagosan több mint 6,9 millió oldalmegtekintést (Views) generáltak az Indamedia hírportáljának látogatói, amivel magasan kiemelkedik a rangsor többi tagja közül. 

index_latogatottsag_november-02_2.jpg

Tovább elemezve a TOP 10 hazai brand mérőszámait, az oldalon töltött idő tekintetében is jól látható az Index előnye. A hírportálon átlagosan 8 perc 53 másodpercet böngészett egy látogató naponta.

index_latogatottsag_november_03.jpg

Minden eddigi rekordját felülmúlta a Dívány

All time rekordot döntött a Dívány! A prémium online magazin újabb fordulatszámra kapcsolt, és október 26-án átlépte a bűvös 300 ezret a valós látogatók száma.

Folytatódik a Dívány idei menetelése: az év legerősebb napja után most fennállásának leglátogatottabb napját hozta. A DKT hivatalos közönségmérési adatai szerint pontosan 311 508 egyedi felhasználó olvasta az online magazin cikkeit 2022. október 26-án. Ezzel minden eddigi rekordját megdöntötte az oldal, és a valaha volt legmagasabb napi látogatottságát könyvelheti el. Az Indamedia online magazinja egész évben kimagaslóan teljesít, hiszen hónapról hónapra folyamatosan növeli olvasottságát és népszerűségét is.

divanyrekord_2.jpg

"Számomra ez azt bizonyítja, hogy minőségi életmód tartalmakkal, és a világ történéseinek hátterét bemutató cikkekkel és interjúkkal meg lehet szólítani szélesebb olvasóközönséget. Szóval a Díványról a világ tényleg több. Arról is fontos visszajelzést kaptunk, hogy az a sok munka, amit a Dívány tudatos tartalmi építésébe fektettünk az idei évben, szépen hozza az eredményét” – mondta az eredmények kapcsán Reiber Gabriella, a Dívány főszerkesztője.

Főszerkesztői ajánló

Az all time rekord napján a legolvasottabb cikkek között a mindig népszerű, egészséggel és életmóddal foglalkozó írásokon kívül helyet kaptak a történelmi, a pszichológiai és a társadalmi érzékenyítés témájú cikkek is.

Fergeteges Parkoló Parádéval zárta az évadot a Totalcar

Emblematikus autócsodákkal és korszakos zenékkel repített vissza a 80-as, 90-es évekbe a 38. Parkoló Parádé (PP). A különleges időutazáson háromezer autórajongó nosztalgiázott a Totalcar csapatával a Hungexpon. A Tulaj a Pályán akkora siker volt a legutóbbi közös parkoláson, hogy a házi szlalomverseny most sem maradhatott ki a repertoárból.

A korszak ikonikus filmes autóit mindenki ismeri, de egészen más testközelből megcsodálni KITT-et a Knight Riderből vagy egy DeLorean-t, nem is beszélve Jimmy Mad Max Mercijéről és a klasszikus amerikai Crown Vic rendőrautóról. Hogy teljes legyen az élmény, a különleges darabok mellé a 80-as, 90-es évek elmaradhatatlan synthwave-himnuszait a műfaj egyik legismertebb hazai DJ-producere, Quixotic szolgáltatta. 

4_parkolo_parade_4.jpgFotó: Görgei Lilla / Totalcar

A kicsiknek szóló ingyenes gokartozás a Parkoló Parádék kihagyhatatlan eleme, hiszen a gyerekkel érkező látogatók nagyon szeretik és sokan már a rendezvény előtt is érdeklődnek a programról. Szintén oszlopos tagnak számít a Szomjoltóság csapata, a csodaszép oldtimer Mercedes 710 tűzoltóautó minden alkalommal nagy sláger.

Összesen több mint tízezren vettek részt az idei Parkoló Parádékon

Az év utolsó Parkoló Parádéjával sikeres szezont zárt a Totalcar rendezvénysorozata, melyre idén négy alkalommal várták az autók szerelmeseit. Mindegyik esemény egy extra tematika köré épült kiállításokkal és előadásokkal, a Mesterkurzusok például olyan népszerűek voltak, hogy alig lehetett rájuk beférni. Az első PP-n a tuning kapta a főszerepet, amit egy élő Erőmérővel is megspékeltek, a második rendezvény a veterán autók jegyében zajlott, ahol az autóztatásnak óriási sikere volt, míg harmadik alkalommal a sportautóké volt a terep, itt a Tulaj a Pályán mindent vitt.

parkolo_parade6.jpgFotó: Rézmányi Balázs / Totalcar

A Parkoló Parádé folyamatosan bizonyítja, hogy nem csupán népszerű rendezvény, hanem egy összetartó autós közösség is. Az idei PP-ken összesen több mint tízezren töltötték együtt a vasárnap délutánokat. Alkalmanként körülbelül ezer autó volt kint a Hungexpo területén, a legkülönbözőbb korokból és típusokból. Kétszer még a hátsó parkolót is meg kellett nyitni, akkora volt az érdeklődés.

Multikulináris utazásra hív Mentes Anyu legújabb szakácskönyve

A mentes étkezés 50 legjobb receptjével megjelent Mentes Anyu harmadik szakácskönyve a Femina Média gondozásában. A népszerű sorozat folytatása olyan recepteket kínál, amelyek segítségével az uzsidoboztól az ünnepi asztalig minden alkalomra és a hét minden napjára varázsolhatunk finom, egészséges ételeket.

Nemes Dóra, a Dívány újságírója ezúttal a hétköznapi mentes gasztronómia csúcskategóriájával ismertet meg. Mentes Anyu napokban megjelent harmadik szakácskönyve azoknak kínál izgalmas és változatos fogásokat, akik valamilyen okból különleges étrendet követnek. Emellett a gasztronómia és az új ízek iránt érdeklődők is remekül inspirálódhatnak belőle. 

mentes_anyu3_1702x630.jpg

A legújabb szakácskönyv a valódi igényekre és ízlésre is reflektál, hiszen figyelembe veszi a sorozat első két kötetére érkezett visszajelzéseket. A különféle diéták között dietetikus segít eligazodni, a recepteket pedig a Mentes Anyu követői tesztelték, gyerekek részvételével. 

Finom fogások, kompromisszumok nélkül

Burgundi ragu, full extrás padlizsánkrém, ázsiai rizstészta, parmigiana di melanzane, thai karfiolcurry és almáspite-smoothie - csak néhány a fantasztikus ételek közül, amelyet a szakácskönyv segítségével bátran elkészíthetnek az étrendváltók, a reformerek és az új gasztroélmények iránt nyitottak is. A receptek ugyanis nem tartalmaznak sem húst, sem allergén összetevőket – például glutént, tejet és tojást. A kötet kulináris utazásra is hív, hiszen a legfinomabb olasz, francia, libanoni, amerikai, kubai, thai ételek mentes változatait is kipróbálhatjuk vele. 

mentes_anyu3_burgundi_ragu.jpgFotó: Kiss Marietta Panka

Nemes Dóra, a Mentes Anyu-közösség megálmodója családi indíttatásból kezdett mentes receptek megalkotásával foglalkozni. Kipróbált fogásainak gyűjteményét a közönség először 2020-ban vehette kézbe, majd az első könyv sikerén felbuzdulva tavaly újabb kötettel jelentkezett. A Mentes Anyu szakácskönyvek folytatása ezúttal is komoly csapatmunka eredménye: a dietetikus előszavát Szarka Dorottya írta, a receptek szakmai ellenőrzését Szabó Lucia dietetikus végezte el. A könyvben két izgalmas mentes receptet jegyez Gyovai Helén, azaz Olaszmamma is. Az 50 zseniális receptet Kiss Marietta Panka csodás fotói illusztrálják.

A Mentes Anyu szakácskönyve 3 már megvásárolható a FeminaShopban.

 

 

Dübörög a TC Híradó a Totalcaron

Hetente háromszor, az esti órákban jelentkezik a legfrissebb hazai és külföldi autós hírekkel a TC Híradó, nem csak autórajongóknak. A Totalcar új videós formátumában Bazsó Gábor “Karotta” érkezik a legérdekesebb újdonságokkal.

A TC Híradó nem csupán megmutatja az autózás és a közlekedés világának legfontosabb történéseit, de a Karottától megszokott szórakoztató stílusban el is magyarázza a hátterét azoknak híreknek, aktualitásoknak, amelyek leginkább lázban tartják a nagyközönséget.

Elsősorban autókra koncentrálunk, de időnként a rollertől a mókusruhás toronyugráson át a bolygóközi űrrakétákig vegyítjük a témákat, így a TC Híradó azok számára is szórakoztató, akik több időt töltenek a motorházból kiemelt fejjel, mint karburátorszinkronnal. A hírműsorral hetente háromszor: hétfőn, szerdán és pénteken jelentkezünk vacsoraidőben” - mondta el Bazsó Gábor “Karotta”.

Az indulás óta eltelt két hónap alatt már több mint 1,7 millió összmegtekintésnél járnak a TC Híradó adásai. A nagyvilág közlekedéssel kapcsolatos fejleményeit napról napra egyre többen várják. Hogy mennyire, az kiderül a videókra érkező több ezer kommentből, ezek közül mazsolázgattunk párat:

  • “A legjobb autós műsor. Úgy várom, mint régen a Dállászt péntek esténként  :)”
  • “Köszi, király volt! Várom a következőt, nagyon jók ezek a sűrített hírek.”
  • “Nekem tök mindegy, hogy mikor van este a híradó, mert a reggeli kávéhoz nézem minden nap ugyanakkor! :-D Mára szertartássá vált!”
  • “Egy mappányi cukiságom van, amit direkt a híradó miatt kezdtem el lementeni.”
  • “Pazar a műsor, friss, gyors, informatív, kell, yess. Köszi”

Az adásonként átlagosan 45 ezres nézettséggel futó sorozat új részei a Totalcaron és az autós site YouTube csatornáján is követhetők.

Női egészségről szóló podcast indult a Feminán

A napokban debütált az Intim Sáv, melyben Reiber Gabriella beszélget Dr. Jenei Lóránd szülész-nőgyógyász szakorvossal. A podcast-sorozatban olyan kérdésekre is választ kaphatunk, melyeket sokszor nem merünk feltenni.

„Szeretnénk minél több formátumon keresztül szólni olvasóinkhoz - legyen az új vagy egy már bevált platform újszerű, akár erőteljesebb használata. Most induló podcastünk azért különleges, mert a beszélgetésben a női egészséget érintő fontos kérdésekről szakértő szemmel, de közérthetően beszélünk. Igyekszünk olvasóinkat is bevonni, és azokat a témákat körbejárni, amelyek akár kérdéseiken keresztül, akár a korábbi cikkek tapasztalatai alapján foglalkoztatják őket” – mondta Somodi Hajnalka, a Femina Média ügyvezetője.

A hatrészes sorozat első epizódja a várandósság legfontosabb kérdéseit járja körül a pozitív terhességi teszttől egészen a szülésig, és szóba kerülnek az ezzel kapcsolatos leggyakoribb félelmek és félreértések is. A Femina olvasói emellett név nélkül is feltehetik kérdéseiket, amelyekre szakértő válaszol majd az egyes epizódokban.

A Femina új podcastje kéthetente jelentkezik majd, és itt hallgatható meg.

Átadtuk az első Display First Awardot

Első alkalommal adta át az Indamedia Sales a Display First Awardot (DFA), amellyel minden hónapban szeretnénk elismerni a portfóliónkon futó, újszerű és egyedi megoldásokat alkalmazó kampányokat.

A displayben rejlő lehetőségekből szeretnénk minél többet megmutatni, ezért is hívtuk életre a Display First Awardot, amellyel a portfóliónkon futó kampányokat díjazzuk. Minden hónapban egy olyan kampánynak ítéljük oda az elismerést, amely újszerű megközelítésével és egyedi látásmódjával felhívja magára a figyelmet.

Elsőként a Foodpanda kapta meg a DFA-t

fooadpanda_dfa.jpg

A Display First Awardot elsőként egy olyan kampánynak ítéltük oda, amely több szempontból is egyedi megoldásokkal futott a portfóliónkon szeptemberben. Az elismerést a Foodpanda kampánya kapta, amely látványos és figyelemfelkeltő multiscreen megjelenésekkel tűnt ki, ráadásul a formátumot az üzenetnek megfelelően és a felület lehetőségeit kiaknázva választották ki. Bár ismert, hogy a hirdetések futtatására nemcsak AV-, hanem időalapon is van lehetőség különböző célzásokkal, mégis kevesen élnek vele.

fooadpanda_dfa_2.jpg

A Foodpanda remekül használta kampányban a lokáció-alapú targetálás ezen formáját: más-más kreatívval szóltak a budapesti és a nem fővárosi felhasználókhoz. Ennek a megoldásnak köszönhetően bár célzott üzenetet használtak, mégsem veszítették el az adott időszak egyetlen impressionét sem.

A display ereje

Miért hiszünk ilyen elhivatottan a display eszközökben? Az Indamedia-portfólióján futó kampányok minőségi, biztonságos tartalmi környezetben jelennek meg, így partnereink biztosak lehetnek hirdetéseik láthatóságában és hatékonyságában. A display kitűnő eszköze a márkaismertség növelésének, illetve a választott célcsoport gyors és célzott elérésének, ráadásul rugalmas is. Nálunk a display túlmutat egy banneren: olyan megoldásokat kínálunk, amelyek egyszerre adnak lehetőséget egy pontosan felépített kampány összeállítására és a szabadon szárnyaló kreatív tervezésre is. A többi között ezek teszik megkerülhetetlenné az online displayt, melyet partnereink bizalmán is jól érzünk, hiszen több száz kampány fut nálunk évente.

Egyediség a díjban is

Szerettük volna, ha a díj maga is tükrözi az egyediséget és újszerű látásmódot, ezért egy magyar designert kértünk fel a megtervezésére.

_dsc4368rv.jpgFotó: AB Concrete Design

Elképzelésünk egy olyan formában öltött testet, amely minden részletében beszédes: a befoglaló betonelem jól szimbolizálja azt a megbízható és stabil bázist, amelyet már több mint két évtizede jelentünk ügyfeleinknek a piacon. A hirdetési helyeket megjelenítő akril lemezek pedig visszaadják az online világ és a kampánytervezések kreativitásának légiességét. 

süti beállítások módosítása