Az év legerősebb napját hozta a Dívány!

Nyári kimagasló teljesítményét is felülmúlva újabb sikert könyvelhetett el a Dívány. Az Indamedia prémium online magazinja megdöntötte idei látogatottsági rekordját, a hivatalos közönségmérés adatai szerint több mint 246 700 olvasó kereste fel az oldalt szeptember 27-én.

Az idei év fejlesztései és tudatos tartalmi építkezése meghozta gyümölcsét a Dívány számára. Valódi magazin élményt nyújtó minőségi cikkeinek és változatos kínálatának köszönhetően folyamatosan növeli látogatottságát, és egyre népszerűbb az olvasók körében. Az adatokat vizsgálva jól látszik, hogy a Dívány sorra dönti meg idei látogatottsági rekordjait.

divanylatogatottsag_abra_2.jpg

A Dívány főszerkesztői feladatait január 1-től ellátó Reiber Gabriella a magazin sikerének titkáról úgy fogalmazott: „A Dívány csapata a tartalomfogyasztási szokások és médiapiaci változások folyamatos elemzésével napról napra képes a fejlődésre, a megváltozott körülményekhez való alkalmazkodásra. Rendkívüli erőfeszítéseket teszünk annak érdekében, hogy még jobbak legyünk. A szakmai tudáson és képességeken felül az a lelkesedés viszi előre a Díványt, amellyel a csapat tagjai egymást is motiválják és inspirálják.” 

reiber_gabriell_portre.jpgReiber Gabriella (Fotó: Kiss Marietta Panka/ Femina Média)

Az online magazin kínálatának sokszínűségét is jól jellemzi, hogy melyik írásokat szerették a legjobban az olvasók az év leglátogatottabb napján. A legnépszerűbb cikk a vastüdő történetét dolgozta fel, erre több mint 61 ezren kattintottak. Több mint 44 ezer netezőt vonzott a téma, hogy vajon mi állhat a hátterében, amikor furcsa foltokat látunk. A legjobb gyulladáscsökkentő ital jótékony hatásaira is sokan voltak kíváncsiak: 43 ezernél is többen olvasták az erről szóló cikket.

Az Aszfaltlegendák az év legjobb online videósorozata

A Totalcaron futó Aszfaltlegendák hozta el megosztva a legjobb online videósorozatnak járó díjat az idei Online Video Audio Awards-on.

A Kreatív által meghirdetett versenyen a legjobb hazai podcasteket és online videókat értékelték, összesen 8 kategóriában hirdettek győztest. Az online videósorozatok mezőnyéből a zsűri döntése alapján az Aszfaltlegendák és a Sávlekötő megosztva került ki győztesen.

totalcar_aszfaltlegendak.jpg

A Totalcar és a Compact Tv együttműködésében készülő  Aszfaltlegendák idén májusban debütált. A szórakoztató és egyben informatív sorozatban egy-egy meghatározó autótípust helyeznek tágabb kontextusba: történelmi és szubkulturális környezetbe. A Totalcar csatornáján látható videókban  kitérnek a járművek fontos műszaki sajátosságaira, de emellett olyan történetek is felelevenednek, amelyekben bár az autó a főszereplő, mégis sokat elmondanak az adott korszakról. 

Az epizódokban a magyar autósport egyik megkerülhetetlen alakja, Nagy „Biggy” Robi mesél az autólegendákról. A díjnyertes sorozat műsorvezetője kipróbálta már magát és autóit is a hazai motorsport-élet különböző ágaiban, többek közt 2018-ban egyedüli magyarként állt dobogóra a Trackwood Drift Festivalon, 2019-ben pedig a Magyar Drift Bajnokság Profi osztályú bajnoka lett.

Hozza ki kampányából a legtöbbet 1 hét alatt!

Egy hét alatt eléri a magyar internetezők akár 65 százalékát - ez az IndaWeek! Az Indamedia Sales egyedülálló reach-építő terméke kiemelkedően magas elérést biztosít mindössze 7 nap alatt.

cover_indaweek.jpg

Az IndaWeek kivételes megoldás a display piacon: egy hét alatt képes elérni a hazai internetezők akár 65 százalékát a választott célcsoportban. Az IndaWeek kampányok, ahogy a neve is mutatja, 7 napig futnak az Indamedia portfóliójába tartozó kiadványok felületein. Az IndaWeek 7 kereskedelmileg fontos célcsoportra rendelhető, köztük a Z-generációt lefedő, 15-29 év közötti korosztályra is, melynek elérése nagy kihívást jelenthet a hirdetők számára. Az Indamedia Sales megoldásával ugyanakkor hatékonyan juttathatók el a hirdetések ehhez a digitális világban otthonosan mozgó célcsoporthoz is, az IndaWeek ugyanis garantáltan képes elérni a 15-29-es korcsoport 56 százalékát mindössze 7 nap leforgása alatt*.

Egyedülálló elérési potenciállal rendelkezik, és remek kiegészítője lehet televíziós kampányoknak, hiszen eléri azokat a felhasználókat is, akik inkább az online teret részesítik előnyben.

Az IndaWeek 2020 márciusában lépett piacra, a ReachMax termékcsalád második tagjaként. Innovatív hirdetési megoldásunk azonnal elnyerte partnereink bizalmát, és eredményességét azóta több száz kampány igazolja, amelyek sokszor nem csupán teljesítették a vállalt elérést az adott célcsoportban, hanem túl is szárnyalták azt.

Ismerje meg előnyeit!

 

*Forrás: DKT/e.gemius (15+ belföldi közönség), 2022.08.01.-2022.08.28, időszaki heti átlag valós látogató (RU), all device (incl. Index app)

Fejlesztésekkel reagál a piaci helyzetre az Indamedia

A jelenlegi gazdasági helyzet piacra gyakorolt hatásáról kérdezte az Indamedia Network Zrt. vezérigazgatóját új videósorozatában a Whitereport. Ziegler Gábor az interjúban elmondta: az Indamedia az elmúlt évek tudatos gazdálkodásának eredményét a cégcsoport bővítésére fordítja, amely egyrészt szervezeti, másrészt portfólió-fejlesztést jelent felvásárlásokkal és új projektek indításával. 

A Whitereport sorozatában a hazai média- és reklámpiac döntéshozói szólalnak meg aktuális témákról. További részletek a videóban.

A Femina adta át a közönségdíjat a Városmajori Színházi Szemlén

Immár tizedik alkalommal rendezték meg a Városmajori Színházi Szemlét, az itt bemutatott produkciókat számos kategóriában díjazták. Az idei esemény igazán különleges volt számunkra, mivel a legnépszerűbb előadásnak járó közönségdíjat a Femina főszerkesztője adta át.

A közönség szavazatai alapján az Átrium és a Varidance Társulat produkciója, a Frivol című előadás kapta a színházi mustra közönségdíját. A Városmajori Szabadtéri Színpad együttműködő partnereként a Femina Média egy 2,5 millió forint értékű médiacsomagot biztosított a kategória győztesének.

f-72_1.jpgFehér Ági, a Femina főszerkesztője; Alföldi Róbert, a Frivol című előadás rendezője és Vári Bertalan koreográfus

Az elismerést Fehér Ági, a Femina főszerkesztője adta át az alkotóknak a szeptember 16-án megrendezett díjkiosztó gálán. „Bár nem vagyok színpadi ember, úgy gondolom: a közönség elismerése lehet a legfontosabb egy produkciónak, így különösen nagy örömmel adtam át ezt a díjat Alföldi Róbertnek, a darab rendezőjének és Vári Bertalan koreográfusnak. A Femina elkötelezett a kultúra iránt, nem véletlen az sem, hogy a hamarosan már hetedik évadát kezdő Femina Klub helyszínéül is színházat választottunk. Sőt, népszerű eseménysorozatunk vendégei között is több alkalommal köszönthettünk már elismert színművészeket” – mondta el Fehér Ági, a Femina főszerkesztője.

A 10. Városmajori Színházi Szemle versenyprogramjában három vidéki, három határon túli és egy fővárosi előadás szerepelt. A produkciókat egy négyfős szakmai zsűri mellett idén első alkalommal a közönség is értékelte. A díjkiosztó gála egyben záróeseménye is volt a Városmajori Szabadtéri Színpad 2022-es évadának. A látványos tánc- és színházi előadásokkal; klasszikus, könnyűzenei és crossover koncertekkel, kertmozi-vetítésekkel gazdagított eseményt együttműködő partnerként a Femina Média is támogatta.

IndaMax – Hozza ki a maximumot a napból!

Kiemelkedő elérés mindössze 24 óra alatt? Ha gyorsan és hatékonyan szeretné elérni célcsoportját, akkor válassza az Indamedia Sales saját fejlesztésű termékét, az IndaMaxot!

cover_indamax.jpg

Az IndaMax egyedi lehetőség a hazai display piacon, különlegessége a gyorsaságban rejlik, az IndaMaxszal ugyanis 1 nap alatt elérhető a megszólítani kívánt célcsoport akár 40 százaléka. Ha rövid idő alatt szeretné maximalizálni kampánya elérését, akkor az IndaMax a tökéletes megoldás, mely hat kereskedelmileg fontos célcsoportra rendelhető.

Nézzük, mit is jelent ez számokban! Ha például a 18-59 év közötti korosztályt szeretnénk megcélozni, ami augusztusban átlagosan egy nap csaknem 3,7 millió fővel volt jelen a teljes hazai interneten, akkor az IndaMaxszal közülük 1,3 millió felhasználó érhető el mindössze 24 óra leforgása alatt*. Gyorsasága és hatékonysága mellett az IndaMax tökéletes kiegészítője lehet a televíziós kampányoknak is, hiszen a digitális térben képes elérni a célcsoport azon részét is, akik inkább az online tartalomfogyasztást részesítik előnyben.

Ismerje meg előnyeit!

 

*Forrás: DKT/e.gemius (15+ belföldi közönség), 2022/08, havi napi átlag valós látogató (RU), all device (inc. Index app)

Első helyen kezdi az őszt a Femina

Magabiztosan zárta a nyarat a Femina: augusztusban maga mögé utasította az összes hazai női online kiadványt. Sőt, a piacvezető női magazin idei legerősebb napját is az ősz kezdete hozta el.

Az augusztusi közönségmérési brand adatok szerint a napi átlagos 577 903 RU-val (Real Users) a Femina került a látogatottsági lista élére a női tematikájú portálok között.

01_1_4.jpg

Ezzel a teljesítményével egyébként tavalyi olvasottságát is sikerült túlszárnyalnia, akkor ugyanis naponta átlagosan 501 195 olvasó böngészte a Femina Média vezető kiadványának oldalait.

02_2_1.jpg

Különösen erős nap volt augusztus 30-a, amikor is több mint 805 ezer valós látogató kereste fel a Femina oldalait, és ezzel az eredménnyel tekintélyes előnnyel hagyta le női tematikájú versenytársait.

03_1_1.jpg

A Feminán elérhető hirdetési és szponzorációs lehetőségekkel kapcsolatban érdeklődjön Indamedia Sales kapcsolattartójánál, vagy írjon a sales@indamedia.hu e-mail-címre.

Házon belülről érkezik a Femina új főszerkesztője

Szeptembertől Fehér Ági, az eddigi főszerkesztő-helyettes kerül a női portál főszerkesztői székébe.

Az Indamedia vezetése 2022 januárjában Somodi Hajnalkát bízta meg a Femina Média Kft. ügyvezetői és portfólió igazgatói feladataival. Átmenetileg a főszerkesztői pozíció is a digitális kommunikációs szakemberhez került, valamint két főszerkesztő-helyettest is kineveztek: a szülési szabadságról visszatérő Fehér Ágit, aki alapítása óta dolgozik a női magazinnál, valamint Orbán Violettát, akinek szintén több mint egy évtizedes múltja van a kiadványnál.

Az eddig ideiglenesen betöltött főszerkesztői pozíció kapcsán megszületett a döntés: Somodi Hajnalka a feladatkör ellátására a főszerkesztő-helyettesként dolgozó Fehér Ágit kérte fel.

feher_agi_femina_foszerkeszto.jpgFehér Ági (Fotó: Kiss Marietta Panka / Femina Média)

 „Az eltelt bő nyolc hónapban szépen kirajzolódott az a struktúra, amelyben a leghatékonyabban tud dolgozni a szerkesztőség, ez kapott most hivatalos keretet Ági kinevezésével. Remek csapatunk van, nagyon elégedett vagyok eredményeinkkel, különösen most, hogy augusztus 30- án az év eddigi legerősebb napját hozta vezető kiadványunk, több mint 805 ezren olvasták a Feminát*!” – mondta Somodi Hajnalka, a Femina Média ügyvezetője.

Fehér Ági szeptember 1-től veszi át az online női kiadvány főszerkesztői feladatait, munkáját Orbán Violetta támogatja főszerkesztő-helyettesként.

„A kezdetektől dolgozom a Feminánál, de ez ezzel együtt is nagy kihívás és hihetetlen nagy megtiszteltetés is egyben. Hiszek abban, hogy ez a folytonosság jót tesz a site-nak. Tudom, hogy kivételes csapat alkotja a Feminát, így nincs bennem félelem céljaink megvalósítását illetően. Az elkövetkező hónapokban ezeken dolgozunk majd, de a többi egyelőre legyen titok” – fogalmazott kinevezése kapcsán az új főszerkesztő.

*Forrás: DKT/e.gemius (15+belföldi internetezők) 2022. augusztus 30. - RU (Real Users)

Három új vezetővel erősít az Indamedia

Cégcsoport szintű marketingkommunikációs vezető kinevezése mellett a Totalcarhoz és a hamarosan hivatalosan is megvásárolt We Love-csoporthoz is érkeznek új szakemberek. 

Az Indamedia igazgatósága a gazdasági környezet változására válaszul kiadvány-portfóliója fejlesztése és vezetői munkatársi körének bővítése mellett döntött. A jelenlegi kinevezések ebbe a sorba illeszkednek, a következő hónapokban további bejelentések várhatók” – mondta Ziegler Gábor, az Indamedia Network Zrt. vezérigazgatója.

indamedianetwork_cover-04_1.jpg

 

Augusztus 10-én írt alá szándéknyilatkozatot a We Love Budapest Kft. adásvételéről a jelenlegi tulajdonos Magyar Turisztikai Szövetség Alapítvány és az Indamedia Network Zrt. Várhatóan szeptember elsejével zárul hivatalosan az akvizíció, ezzel párhuzamosan szeptemberben érkezik új ügyvezető a kiadvány élére Tamasi Szilvia személyében, aki korábban a MOL Limónál és a Librinél is márkamenedzsment területen dolgozott. Az Indamedia igazgatósága részéről pedig Starcz Ákos igazgatósági tag felelős az integrációért.


A tervek szerint halad a Totalcar szervezeti átalakítása is, melynek célja, hogy a 2000 óta működő autós tematikájú portál a piac meghatározó és markáns szereplője maradjon. Ennek részeként még júliusban új ügyvezetőt és egy tartalomért felelős vezetőt neveztek ki a kiadvány élére, szeptemberben pedig új főszerkesztő érkezik a Totalcarhoz: Bittó Ákos a Blikk főszerkesztő-helyettesi pozíciójából igazol át az autós portálhoz.


Az Indamedia-csoport tíznél is több vállalatot és ezek márkáit foglalja magában. Ezek a cégek és márkák kommunikációjának összefogására, illetve további erősítésére a cégcsoport marketingkommunikációs igazgatói pozíciót hozott létre. Az új feladatkör ellátására a cégcsoport vezetése Sümegi Zsuzsannát kérte fel, aki eddig az Opel Magyarország marketing és PR igazgatói pozícióját töltötte be.

Nálunk elérheti kampányával a gyermekes családokat

Hamarosan becsengetnek, a családok lázasan készülnek az iskolakezdésre. Érje el őket célzottan!iskolakezdes_iskolasok_gyerekek_suli_cover.jpgAz Indamedia-portfóliójába tartozó kiadványokon naponta 7 000 000 AV (AdView)* áll rendelkezésre a gyermekes családok eléréséhez.

Az iskolakezdéshez kapcsolódó hirdetési termékeinkről, illetve szponzorációs csomagajánlatainkról érdeklődjön a sales@indamedia.hu címen vagy keresse Indamedia Sales kapcsolattartóját!

*Forrás: metrics.mediafuture.hu, 2022. július 29. - augusztus 25., átlag napi AV

süti beállítások módosítása