Az 5 legfontosabb dolog az Inda Weekről

indaweek-03.png

Már megírtunk minden fontos információt legújabb hirdetési megoldásunkkal kapcsolatban, de most röviden, tömören össze is foglaljuk, hogy mi az Inda Week lényege. Itt van az 5 legfontosabb dolog, amit tudni érdemes.

  • A kampány egy hétig, egész pontosan hétfőtől vasárnapig fut
  • Ez alatt az idő alatt az Inda Weekkel futó kampánnyal garantáltan el lehet érni a magyarországi internetezők 60-65%-át
  • A számok azt bizonyítják, hogy az Inda Week ennél többet is tud: egy kampányt már túl is teljesítettünk, mivel március 23-29. közötti időszakban a magyarországi internetezők 71%-át elértük
  • Ha a kereskedelmi célcsoportot és a valós felhasználók számát nézzük, akkor azt látjuk, hogy az élesben futott kampánnyal 3 313 561 RU-t értünk el, ami a célcsoport 72,4%-a
  • A kampány 3-as frequency-vel futott, ezért nem csak széles, de hatékony elérést biztosított a hirdetőnek

A fenti adatok önmagukért beszélnek: az Inda Week egy olyan hirdetési megoldás, ami példátlanul nagy elérést biztosít, valamint ár/érték arányban is kivételes megoldás a teljes display (online és TV) hirdetési piacon.

További nagy előny még, hogy online felületek értékesítőjeként azonnal tudunk reagálni a változásokra, ha kell, cseréljük a kreatívokat a futó kampányokon, hogy még sikeresebb legyen az elérés.

Akit meggyőzött és próbára tenné saját márkájával az Inda Weeket, az április 6-tól 12-ig még be tudja foglalni.

Az Indamedia Sales még egyszer gratulál az elsőzőnek:

Formátum: Inda Week

Hirdető: MediaMarkt

Médiaügynökség: MediaSales

Itt az Inda Week

Az Inda Max sikerét, óriási eléréseit látva elkészítettük az Indamedia legújabb hirdetési termékét. Itt az Inda Week, amivel egy hét alatt garantáltan el lehet érni  a magyarországi internetezők 60-65%-át

 

Elsőként a  MediaMarkt próbálta ki az Inda Weeket, amit a MediaSales ügynökség rendelt le. Egy héten át, március 23-tól 29-ig  futott a kampányuk az Indamediához tartozó kiadványok felületein, mi pedig vállaltuk, hogy az ott megjelent hirdetéseik garantáltan elérik a kereskedelmi célcsoport, a 18-59 év közötti korosztály 66,4%-át. 

Az Indamedia portfólió az adott héten 4 403 275 valós felhasználót ért el. Ez a magyarországi internetezők 71%-a. 

indaweek-03.png

Ebben a kampányban vállaltuk, hogy a 18-59 -es célcsoportban elérünk 3 313 561 valós felhasználót. A kampány időszakra vonatkozó friss DKT adatok alapján a termék felülmúlta a várakozásainkat, végül 3 586 171 valós felhasználót értünk el a kívánt célcsoportban. Ez 72,4%-os elérést jelent. És mivel a kampány 3-as frequency-vel futott, ezért nem csak széles, de hatékony elérést biztosított a hirdetőnek.

A kampány számai:

  • Kampány ideje: 03.23 - 03.29.
  • A kereskedelmi célcsoportban elért valós felhasználók száma: 3 313 561 RU
  • Célcsoport elérés: 72,4%

A fenti adatok önmagukért beszélnek: az Inda Week egy olyan hirdetési megoldás, ami példátlanul nagy elérést biztosít, valamint ár/érték arányban is kivételes megoldás a teljes display (online és TV) hirdetési piacon.

További nagy előny még, hogy online felületek értékesítőjeként azonnal tudunk reagálni a változásokra, ha kell, cseréljük a kreatívokat a futó kampányokon, hogy még sikeresebb legyen az elérés.

Akit meggyőzött és próbára tenné saját márkájával az Inda Weeket, az április 6-tól 12-ig még be tudja foglalni.

Az Indamedia Sales gratulál az elsőzőnek:

Formátum: Inda Week

Hirdető: MediaMarkt

Médiaügynökség: MediaSales

 

Ne némítsd el a márkádat - Ezt tanácsolja a Wavemaker médiaügynökség

Marketing korona idején címmel jelent meg egy cikk a kreativ.hu-n, amiben a Wavemaker adat- és technológiai vezetőjének, Csepregi Dánielnek tanácsai olvashatók. Az írás a cégek szemszögéből közelíti meg a veszélyhelyzet idején történő kommunikáció adta nehézségeket. 

ims_blog.png

A médiaügynökség úgy gondolja, hogy azzal segíthetnek a legtöbbet, ha kutatásokon alapuló, praktikus szakmai tanácsokkal nyugtatják a kedélyeket a marketingszakmán belül. Csepregi Dániel így fogalmaz: egyszerre kell megérteni a versenytársak várható cselekedeteit, és ezzel párhuzamosan ismerni kell a fogyasztók leendő viselkedését is. 

A Wavemaker hét tanácsa közül az első, hogy meg kell érteni a fogyasztókat, akik szoronganak és iinformációéhesek. Azért van szükség a közönség megértésére, mert: 

a járványok és válságok nem gazdaságokat érintenek közvetlenül, hanem embereket. A karantén és a gazdasági bizonytalanság zsigeri félelemmel és szorongással jár. Az ilyen szituációkban az emberi agy kockázatot kerül, ki van éhezve az információra és igényli az erőt, iránymutatást, gondoskodást

- olvasható a cikkben. 

Szintén fontos, hogy ilyen időszakban sem tanácsos elnémítani a márkát. "Az átgondolt kommunikáció minden recesszió után kifizetődik, a csend viszont rövid és hosszú távon is rombolja a márkádat és a piacrészedet" - írja Csepregi Dániel, majd egy újabb tanácsként a következőt fogalmazza meg:

Legyenek világosak a célok, amikkel ne ragadj be a rövid távú gondolkodásba. A karantén végén kell, hogy jó állapotban legyen a márkád.

A kommunikáció fontossága tehát megkérdőjelezhetetlen. Már csak a megvalósítás a kérdés. Ezzel kapcsolatban is ad egy tippet a Wavemaker. A cikkben leírtak szerint érdemes ésszel költeni, ezért célszerű digitális felületeken hirdetni (vagy tévén keresztül). Itt kitér arra, hogy ugyan lehet organikus csatornákon, például Facebookon kommunikálni, de ezen felületek elérése véges. 

Ne essünk abba a hibába, hogy csak a meglévő fogyasztóinkhoz akarunk beszélni.

- írja Csepregi Dániel.

Ha a fenti tanácsokat elfogadtad, és már hirdetni szeretnél, akkor keresd Indamedia Sales kapcsolattartódat, vagy írj a sales (kukac) indamedia.hu címre.

(A teljes cikk itt ovasható.)

A magyarországi internetezők közel 50%-át eléred az Indamedián

A kialakult helyzet miatt jelentősen megnőtt az Indamedia csoportba tartozó kiadványok olvasóinak száma. A  Kreatív.hu-n megjelent cikk előrejelzései teljes mértékben beigazolódni látszik: az online piac megerősödik.

Erre vonatkozóan két dolgot mondtak a szakemberek: az egyik, hogy az offline, a közterületi reklámpiac, a bevásárlóközpontokban kihelyezett hirdetések értelmüket vesztik; a másik, hogy ugyan az otthon maradás elkerülhetetlen velejárója (lehet) a tévézés, de a tévéreklámok hirdetési helyeit előre be kell foglalni.

Az az ügyfél, aki gyorsan reagál a járvány miatt kialakult helyzetre, akinek van olyan üzenete, terméke, szolgáltatása, amit egyik napról a másikra el is akar juttatni a megfelelő közönség számára, annak az online hirdetési közeg lesz a legmegfelelőbb, hogy hatékonyan tudjon kommunikálni.

indamax-02.png

A legutóbbi Inda Max kampányunk során is elmondtuk, hogy túlteljesítettük a vállalásunkat. Egy friss, március 16-án futott Inda Max még az eddigi eredményeknél is szebb elérést produkált. 

Az adott napon 5.044.662 magyarországi internetezőből 2.389.171 ember az Indamedia csoporthoz tartozó kiadványokat is meglátogatta. A Foxpost, aki március 16-án az Inda Max termékünket választotta, egy nap alatt, egy darab kampánnyal elérte a hazai internetezők közel felét, egész pontosan 47,36%-át.

foxpost-2020-03-19.png

A Foxpost Inda Max kampánya

Ha a 18-59-es korcsoportot, azaz a vásárlási célcsoportot nézzük, akkor szintén ilyen arányokat látunk. Az Indamedián futó Inda Max kampány az akkor interneten jelen lévő 4.049.105 felhasználóból álló korcsoport 48,62%-át elérte.

Ezekből az adatokból az látszik: 

ha csak az Indamedián és csak egy napig hirdetsz, akkor is eléred a kampányoddal a magyarországi internetezők közel felét.

 

Inda Maxot rendelnél? Keresd Indamedia Sales kapcsolattartód, és már szinte indulhat is a kampányod!

 

Történelmi rekord az Indexen

index_record.jpg

Egészen eddig a 2018-as országgyűlési választás, pontosabban az azt követő nap volt az Index legolvasottabb napja. 2018. április 9-én 1.328.423 egyéni felhasználó olvasta az oldalt. És ez csak a 15 év feletti belföldi közönségre vonatkozik. Ha a külföldi olvasókat is nézzük, akkor ez a szám 1.560.339. 

2020. március 11-én is sikerült megdönteni ezt a rekordot, de a március 12, még nagyobb számokat hozott. 

Összesen 1.703.890 felhasználó olvasta az Indexet.

 

Ezt az all time rekordot megelőzően is erős látogatottságot tudott az Index. Idén januárban 25 olyan nap volt, amikor az Indexet többen olvasták, mint a 24.hu-t. Februárban 29-ből 29 napot megnyert az Index. Ha az oldalletöltések számát nézzük, akkor is, ha az egyéni felhasználók számát, akkor is. 

És nem csak a konkurenciához képest teljesített jól az Index. Megnézve a tavalyi év azonos időszakát az látszik, hogy ahhoz képest is több mint 600.000 olvasóval többet ért el az Index 2020. januárban és februárban.

Kiemelt ügyfélkapcsolati menedzsert keresünk

allas_1_1.jpg

Az Indamedia Sales

Kiemelt ügyfélkapcsolati menedzsert

keres

FELADATAID LENNÉNEK

  • a magyar web legnépszerűbb portáljainak – az Index, Velvet, Port.hu, Totalcar, Femina, Dívány, Blog.hu, Napi.hu - hirdetési felületeinek értékesítése,
  • aktív kapcsolattartás meglévő ügyfelekkel
  • új ügyfelek kezelése,
  • kampányok menedzselése,
  • ügyféltárgyalások lebonyolítása, prezentációk megtartása,
  • szerződések átgondolt előkészítése.

SIKERESEN VENNÉD AZ AKADÁLYOKAT, HA 

  • nem csak használod, de érted is az internetet,
  • van értékesítési tapasztalatod,
  • bátran prezentálsz, jól bánsz az emberekkel.

AMIRE TE BIZTOSAN SZÁMÍTHATSZ TŐLÜNK:

  • megbízható munkaadói háttér, hosszú távú karrier lehetőség
  • elérhető értékesítési célok vonzó bónuszokkal,
  • képzések, hogy folyamatosan fejlődj,
  • motivált, jó fej munkatársak.

SZÜKSÉGES TAPASZTALAT:

  • 1-3 év szakmai tapasztalat

MUNKAVÉGZÉS HELYE:

Budapest

JELENTKEZÉS:

Fényképes önéletrajzod küldd el a hr@indamedia.hu címre "Ügyfélkapcsolati menedzser" tárgyelnevezéssel.

Megint túlteljesítettünk egy Inda Max kampányt

 inda_max_3_2.png

Egy kis emlékeztető az IndaMaxról

Az Inda Max segítségével nagyon rövid idő alatt, akár 24 órán belül elérheted célcsoportod 40%-át is. Ha a 18-59 év közti korosztályt szeretnéd megtalálni, ami 3 740 374 fővel van jelen a teljes magyar interneten, abból mi, az Indamedia csoport felületein 1 299 815-öt el is érünk 1 nap leforgása alatt. 

Legutóbbi kampányunk is nagy sikerrel zárult

A Nissan márciusi kampányának esetén 43,27%-os elérést vállaltunk. Az Esomar ABC1 státuszú felhasználókból a 18-59 év közti korosztályt tekintve 569 442 user elérésével számoltunk. Hoztuk a beígért számokat, sőt, túl is teljesítettünk.

43,27% helyett 43,73%-ot értünk el,

ami azt jelenti, hogy az adott korcsoportban a teljes magyar interneten jelenlévő  1 367 090-ből 597 773 felhasználót értünk el március 4-én az Inda Max-szal.

nissan.png

Röviden összefoglalva: az Inda Max indulásakor vállalt elérést, és a Nissanak tett ígéretünket is túlteljesítettük.

Hogyha egy olyan egyedi hirdetési lehetőséget keresel, amivel 24 óra alatt elérheted a célközönséged 40 százalékát, akkor az Inda Max a jó döntés.

Felkeltette az érdeklődésedet az ajánlat? Keresd Indamedia Sales kapcsolattartód.

A Femina nyerte a hónapot napi bontásban és havi látogatószámban is

Erősen indítja a 2020-at a Femina.hu. A januári adatok után a februári számok is szépen alakultak a női kiadványunknál. Volt olyan nap, amikor az ország legolvasottabb piacvezető női site-ja volt úgy, hogy az Index állt az első helyen. 

Február 22-én az Indexet 785 856 egyéni látogató olvasta, míg a Feminát 690 404. Harmadik helyre érkezett a 24, őt követte az Origo. Az nlc. a Feminával szemben ezen a napon 455 578 olvasót tudott elérni.¹

Ha a két női site-ot nézzük, akkor azt látjuk, hogy februárban a 29-ből 23 napon több embert ért el a Femina, mint az nlc. Átlagosan a Femina 628 510 olvasót ért el naponta Februárban, ezzel szemben az nlc. átlagosan 55 000-rel kevesebb, 573 168 egyéni felhasználóhoz jutott el.² 

Az egész hónapot tekintve a Feminát összesen 3 184 947 egyéni felhasználó olvasta, míg az nlc.-t 2 976 066.

01_1_3.jpg

Forrás: DKT/Gemius Rating 2020. Február havi összes látogatószám (15+ belföldi közönség, total platform)

Az oldalletöltésnél még jobban látszik a két oldal közti különbség. Februárban a Femina 62 786 784 PI-it tudott az nlc. 41 636 618 PI-jével szemben.

02_1.jpg

Forrás: DKT/Gemius Rating 2020. Február havi oldalletöltés szám (15+ belföldi közönség, total platform)

 

A tavaly elkezdett tartalmi megújulásnak még nem értünk a végére, folyamatosan emelünk be új irányokat. Hangsúlyosak lettek a Feminán a női sorsokat, meghatározó történelmi alakokat bemutató cikksorozataink éppúgy, mint a nők helyzetével, lehetőségeivel foglalkozó anyagok, a zöld témák, támogatások, véleménycikkek, podcast interjúk. Túl ezen, nem félünk élni az erőnkkel sem, hónapról hónapra telt házasak a Femina Klub 500 fős rendezvényei, de hűséges olvasóinknak köszönhetően a kilátástalan helyzetben lévő családoknak komoly adományokat, akár egy házra való összeget is összegyűjtöttünk már. Jelenleg több fejlesztéseken dolgozunk, ami nem csupán a tartalmat érinti, de például új formátumok bevezetését is jelenti. A stabil, jól látható növekedésünk, és a női site-ok között a februári piacvezető pozíciónk is több terület párhuzamos megújításának, és a csakugyan kiváló csapatmunkának köszönhető.

- mondta Rácz Brigitta, a Femina főszerkesztője.

 

¹ Forrás: DKT/Gemius Rating 2020. Február havi látogatószám (15+ belföldi közönség, total platform)
² Forrás: DKT/Gemius Rating 2020. Február havi oldalletöltés szám (15+ belföldi közönség, total platform) 

Végre! Újra Parkoló Parádé!

totalcar2.jpg

(Fotó: Totalcar)

A 29. Parkoló Parádét rendezi a TotalCar március 8-án a Hungexpon, idén is színes programokkal várják a látogatókat.

Az esemény legromosabb sztárvendége az utolsó One More Round epizódban átalakított Golf lesz, amit a készítők hoznak érdekességként. Csikós Zsolt, a TotalCar szerzője is tiszteletét teszi, így a helyszínen megvásárolható lesz a könyve is a készlet erejéig, de akár a régebben megvett példányokat is dedikálja. Az Autódoki pedig élőben rendel, diagnosztizál és tanácsot ad. 

Természetesen a gyerekek sem maradnak ki a programokból. 

A nagy népszerűségnek örvendő ingyenes gokartozás a Kalandozóparktól a 3-as fogadó előtti díszkövön. Kilátogat a Szomjoltóság csapata egy csodaszép oldtimer Mercedes 710 tűzoltóautóval, ami kívül-belül megnézhető, megmászható.

Ha már bőgeted a motort, annyira mennél, akkor ezek a legfontosabb tudnivalók:

Időpont: 2020. 03. 08, vasárnap 12-18 óra között.

Helyszín:  Budapest, Albertirsai út, Hungexpo, behajtás autóval a 6-os, gyalog a 3-as kapun.

A további részletek megtalálhatók itt.

Hirdetéssel kapcsolatban keresd a kapcsolattartódat.  

Egyre több Index látogató fogyaszt podcasteket

(Illusztráció: Szarvas, Index)

Szabó Zoltán, az Index stratégiai- és kreatív igazgatója ja a Kreatívnak adott interjút, amelyben a podcastekről beszélt. A következőket mondta:

“A podcast egy viszonylag új műfaj a magyar sajtópiacon, ezért az Index műsorainak hallgatottsága is hétről hétre, epizódról epizódra alakul, növekszik. A közéleti tematikájú műsorok mellett a szórakoztatóipar szereplőivel készült portréműsorok teljesítettek a legjobban, ezeket több tízezren hallgatták” 

A formátum jövőjét illetően Szabó Zoltán közölte:

“Bízunk abban, hogy a podcast nemcsak megtalálja a maga közönségét itthon is, de előbb-utóbb üzletileg rentábilis termék lehet belőle. Jó úton haladunk, egyre több Index-látogató fogyaszt podcasteket, kap rá erre a műfajra is, a visszajelzések alapján egyre többen hallgatnak autóban, házimunka vagy sport közben minket.”

Az adásokban megjelenő hirdetősi lehetőségekről a következőket mondta:

“Szeretnénk, ha a podcastek bevételt is termelnének, de nem szeretnénk, ha ezzel párhuzamosan rossz minőségű reklámok vagy alig bújtatott szponzorációk lepnék el az adásokat. Ezért a reklámhelyeinket értékesítő Indamediával közösen folyamatosan új megoldásokon dolgozunk.”

- nyilatkozta Szabó Zoltán, aki azt is kifejtette, hogy 

ez a műfaj kifejezetten jól áll az Indexnek.

 

A teljes interjú a Kreatív decemberi számában olvasható.