Index Premier, az ország legnézettebb kirakata

bg_premier.pngJust-One Top Motion Index címlapon

 

Bemutatjuk az Index Premiert. Legújabb  termékünk, amivel az Index címlapján mutathatod be először legfrissebb márkád, legújabb terméked,  vagy most induló szolgáltatásod.

Miért hoztuk létre?  Azért, hogy mindenkit megelőzve az ország legolvasottabb híroldalán tudjön debütálni a branded és annak új kínálata. Az Index Premierrel a legnagyobb figyelmet elérve, egy nap alatt milliónyi emberhez juttathatod el a terméked. 

De pontosan, hogyan is kell elképzelni? 

 

Az Index Premier alapeleme egy látványos natív cikk, mely az újonnan bevezetendő termékre, szolgáltatásra vagy márkára épül, melyre az ajánló cover képen egy megkülönböztető Index Premier címke is kerül.

Ehhez természetesen Index címlapi kiemelés is társul, de emellett hirdetői trending tag is megjelenik. Valamint az új, többfunkciós formátum is segíti az elérést, ez pedig nem más, mint a  Just-One Top Motion display felület. 

Ha még ez sem elég, és még hangosabb szeretnél lenni, akkor az ajánlathoz kedvezményesen Indamax vagy Indaweek is választható. 

Ezek után nincs más teendőd, mint felkeresni Indamedia Sales kapcsolattartódat. 

Ziegler Gábor: Elérés alapú kampányokban az online a tévé versenytársává vált

lead_800x450.jpg

Ziegler Gábor az Indamédia csoport vezérigazgatója elmondta, hogy mit gondol  az online és a tévés hirdetésekről, a válság utáni piaci helyzetről is nyilatkozott, de a hobbijairól is mondott pár szót. 

Szerinted mi az előnye az online hirdetéseknek a tévés szpotokkal szemben? 

Sokkal gyorsabban tudsz elérést építeni online, sőt, a kampányok kezdeti szakaszában, sokkal előbb lehet érzékelni az eredmények hozamait. Későbbi szakaszában pedig a hirdetéseket érdeklődési körre és demográfiai adatokra szűkítve is pontosabban lehet targetálni, tehát nagy hatékonysággal tudod elérni azt a célcsoportot, akit valóban meg akarsz szólítani.

Hogy látod, hogyan hatott a vírus a hirdetőkre? 

A veszélyhelyzet lecsengésével azt látni, hogy a direkt vásárlások sokkal gyorsabban épülnek vissza, ráadásul jóval magasabb szintre érkeznek meg a vírus előtti pozíciójukhoz képest. A válság másik hatása, hogy a nagy piaci szereplők még nagyobb piaci részesedést fognak szerezni.

Milyen lehetőségek vannak még az online hirdetésekben?

Mindig lehet újat mondani. Ha a display kampányokat nézzük, akkor azt látjuk, hogy elérés alapú kampányokban az online  a tévé versenytársává vált. Ez évekkel ezelőtt nagyon nem így volt.
A nagy online display szereplők már fel tudják venni a versenyt a tévés szolgáltatókkal, sőt, az esetek jelentős részében még jobb eredményeket is tudnak felmutatni.

Amikor nem a display hirdetések körül járnak a gondolataid, akkor mivel töltöd a szabadidődet?

Végtelen mennyiségű időt el lehet tölteni különböző hobbikkal, nekem a családi időtöltésen túl a LEGO-zás az egyik ilyen szenvedélyem. Nem tudom megunni, bevallom, nagy gyűjtő vagyok. A másik pedig a kutyatenyésztés, ami szintén sok időt és erőforrást elvisz, de minden belefektetett energiát megér.

Nálunk mindig biztonságos környezetben jelenik meg hirdetésed

brandsafety_1.jpg

Az elmúlt héten a következő nagy márkák jelentették be, hogy nem hirdetnek a következő időszakban social media felületeken: a Coca-Cola, a Levi Strauss & Co., az Unilever és a North Face. Ezzel csatlakoztak a #StopHateForProfit kampányhoz. De miért határolódtak el ezek a cégek főleg a Facebooktól és az Instagramtól? 

A márkák bojkottjának köze van a Black Lives Matters tüntetésekhez és a közelgő elnökválasztásokhoz is. Donald Trump amerikai elnök május végén posztolt a levélszavazással kapcsolatban, azt állítva, hogy ez a gyakorlat csalásra adhat lehetőséget. Álláspontját posztolta Twitterre is, de a közösségi oldalnál félrevezetőnek és ellenőrizendőnek jelölték a posztot. Az elnök ennek hatására aláírt  egy rendeletet amivel a közösségi oldalak szabad működését korlátozta volna.

A Facebook dolgozói is sztrájkba kezdtek június elején, mivel Mark Zuckerberg semmit sem szándékozott tenni az ellen, hogy az elnök gyűlöletkeltő és félrevezető tartalmakat tehessen közzé a Facebookon. Álláspontját azóta megváltoztatta, és ígérete szerint ők is jelölni fogják a nem kívánt tartalmakat az oldalaikon. 

Nálunk ilyen nem fordulhat elő 

 

Bizonyára már ti is találkoztatok a Quality Placement logónkkal egyes hirdetéseknél, mivel ezzel hívjuk fel a figyelmet arra, hogy az eddig is kiemelt helyen lévő zónák milyen minőségi tartalmi környezetben jelennek meg. 

Hirdetések a következő témák mellett nem jelennek meg a kiadványainkon: 

  • rasszista tartalmak;
  • és szélsőséges vallási nézeteket tükröző tartalmak; 
  • kifejezetten felnőtteket célzó vagy szexuális tartalmak, (kivéve, ha a megrendelt hirdetés kifejezetten ezt a célcsoportnak készül és a hirdető elfogadja, hogy a hirdetések kizárólag 18 év felettieknek szóló tartalmak között jelenik meg); 
  • erőszakos vagy erőszakos magatartásra buzdító tartalmak. 

Ezen elvek mentén alakítottuk ki az Indamedia csoport mindenkori céljait hűen tükröző, márkabiztonsági szempontból kimagasló, technológiai szempontból pedig a legmagasabb szintű szolgáltatást lefedő Quality Placementet. 

Friss, népszerű tartalmak és egy vadonatúj termék - ezeket ajánljuk

Ezen a héten három termékünket is a figyelmetekbe ajánlunk, amivel könnyen és gyorsan tudtok minél több embert elérni. 

Magyarország nem csak Budapest

 

“Mi, indexesek nagyon szeretjük, ha elmehetünk például szegedi halászleveket összehasonlítgatni, vagy az alternatív zenekarok veszprémi gyökereit kutatgatni. És szerencsére az Index olvasói is nagyon szeretik ezeket a cikkeket”

- írta Dull Szabolcs az Index főszerkesztője a Mi Vidékünkről.

Az Index ebben a sorozatában egy hónapon át mutat be egy megyét az olvasóknak. Egyedi, hosszú távú projektjében a lap arra vállalkozik, hogy komoly, elemző, de témától függően könnyedebb anyagokat is készít érdekes emberekről, sikeres vállalkozásokról, a legnagyobb helyi beruházásokról, látnivalókról, turizmusról, kultúráról, gasztronómiáról, és egyéb helyi hagyományokról. 

Visszatér az Index.hu népszerű sorozata, a Mi vidékünk. Készült hozzá egy kis kedvcsináló videó, mert még van lehetőség megjelenni az itt megjelenő közkedvelt tartalmakban.

Közzétette: Indamedia Sales – 2020. június 15., hétfő

 

Ebben a hónapban Heves van soron, ezzel a megyével június 22. és július 29. között foglalkozik kiemelten a szerkesztőség. A következő állomás pedig Somogy megye lesz augusztus 3-30. között, és ebben az évben még sorra kerül Hajdú-Bihar és Nógrád megye is. 

 

Újdonság a Feminán

 

Ahogy már az előző posztunkban is írtunk róla rekord olvasottságú volt a Femina június 16-án. De nem csak egy napon ilyen magas a látogatottsága a női kiadványnak, a májusi adatok alapján is olvasottabb volt a Femina, mint az nlc.hu.

Májusban 4.148.812 egyedi felhasználó olvasta a Feminát, míg az Nlc.hu-t 3.680.284. - forrás: dkt.hu, május hónap, teljes platform, összes felhasználó.

Az olvasottsági adatok, így a nagy elérés miatt is érdemes kipróbálni az új longform terméket, ami az ügyfél igényeire szabott, látványos aloldal, ami gyorsan és egyszerűen megvalósítható. Szeretnéd megnézni élesben, működés közben is a Femina Longformot? Itt a lehetőség, hogy a saját szemeddel meggyőződj róla, mire képes a termék:

Az autók szerelmeseinek

Végül pedig következzen a Totalcar népszerű rendezvénysorozata, a Parkoló Parádé. Idén is várunk mindenkit gyereket, kutyát, macskát, de legfőképpen a benzingőz imádóit. Helyszín és időpont: Hungexpo, augusztus 20.

Ajánlatainkkal kapcsolatban keresd Indamedia Sales kapcsolattartódat.





Mégsem lesz annyira érezhető a válság? A cégek egyre optimistábbak, ősztől beindulhatnak a rendezvények

 

Az online hirdetési piacot érintő legfontosabb tudnivalókkal jelentkezünk ezen a héten: 

  • az elmúlt időszak után, optimistábbak a cégek,
  • a tévés reklámhirdetések száma viszont csökken,
  • ősztől már teljes gőzzel beindulhatnak a rendezvények.

 

Optimisták a vállalkozások

A GKI Gazdaságkutató Zrt. által, az EU támogatásával végzett felmérés szerint májusban a fogyasztói, júniusban az üzleti bizalmi index emelkedett nagyobb mértékben. Ez annak köszönhető, hogy az ipari várakozások májusban még folytatódó romlása júniusban már emelkedett. A magyar gazdaság jövőjének megítélése május után júniusban is látványosan javult, megközelítve a járvány előtti, februári értékét. 

A GKI fogyasztói bizalmi index áprilisi zuhanása után májusban jelentősen, majd júniusban kisebb ütemben emelkedett, ebben a két hónapban az üzleti szférához hasonlóan csaknem a felét ledolgozta az áprilisi zuhanásnak. A legnegatívabb véleménye az építőipari, a legpozitívabb a kereskedelmi és szolgáltató cégeknek volt. - olvasható a GKI tanulmányában. 

2_1_1.jpg

Zsugorodik a tévés piac

Habár a piac erősödött, a vállalatok pedig egyre optimistábbak, ezzel szemben a tévés reklámpiac még mindig hullámvölgyben van. A Médiatanács által elfogadott NMHH-tanulmány szerint nem csak kevesebb reklámszpotot játszottak a televízióban májusban, de a tavalyi adatokhoz képest is visszaesett ez a szám.  2020 májusában 23 és 25 ezer, míg 2019 ugyanezen időszakában 38 és 41 ezer közötti volt a napi reklámszpot gyakorisága. Idén májusban új reklámfilmekből is kevesebb jelent meg: harmadával csökkent a számuk, mint 2019-ben ugyanebben a hónapban. 

Újra lesznek rendezvények

Augusztus 15-től újra engedélyezik a tömegrendezvények megtartását. Ahogy Végh Tamás, a Bo Live ügyvezetője a kreativ.hu vendégcikkében írja “egy élő rendezvény megszervezése hetek, hónapok megfeszített munkája, úgyhogy az, aki ősszel már rendezvényt fog szervezni, most kell, hogy nekiálljon.”

Ebben mi is tudunk segíteni, ha a vírus elvonulása után szeretnétek minél több embert elérni, rövid időn belül, akkor mindenképpen az Inda Max termékünket ajánljuk, amivel egy nap alatt a magyar internetezők 38%-a elérhető.

 

 

 

Hirdetési lehetőségekkel kapcsolatban keresd Indamedia Sales kapcsolattartódat.

Egész nap online tájékozódunk, és csak napi néhány órát tévézünk

shutterstock_379989589.jpg

Pénteki blogposzt sorozatunkban szeretnénk hasznos és praktikus tippekkel, tanácsokkal ellátni benneteket a hirdetési stratégiátok kialakításának megkönnyítésében. Első posztunkban a televíziós reklám és az online hirdetést fogjuk összehasonlítani, hogy megkönnyítsük a döntést miért érdemesebb inkább online, és legfőképpen nálunk hirdetni. 

A televíziós hirdetések 1941-től kezdve monopóliumot élveztek a piacon, azonban az internetes technológia fejlődésével az online marketing előtérbe került, és forradalmasította az egész reklám- és marketingvilágot. A Washingtonpost cikke szerint: az online hirdetés 2019-ben átvette a vezetést a televíziótól és a nyomtatott sajtótól, és ha ebben az ütemben halad a piac, akkor arra lehet számítani, hogy

2021 végére a tévés reklámok az összes hirdetési költségvetés kevesebb mint egyharmadát fogják csak kitenni, ezzel szemben az online hirdetési piac a teljes költségvetés felét fogja elfoglalni.

 De lássuk is pontosan, hogyan győzte le az online a sokáig uralkodó televíziót. 

Régi öreg barát a tévé

Sokan érvként hozzák fel a tévé mellett, hogy a legkényelmesebb eszköz arra, hogy tömegeket érjünk el vele, de ez mostanra már egyáltalán nem igaz. Hiszen míg a tévénézés egy viszonylag passzív folyamattá vált az elmúlt évtizedben, addig egyre jobban erősödik az aktív tartalomfogyasztás, amikor a felhasználó már saját maga válogathatja össze, hogy milyen kontentet szeretne fogyasztani. 

Míg tévéből általában csak egy, maximum két készülék áll rendelkezésre egy háztartásban, okos eszközzel nagy valószínűséggel a család összes tagja rendelkezik. És míg az egész család a képernyőt nézi, addig is lesznek olyanok, akik az éppen műsoron lévő film, híradó, sorozat alatt elkezdi a telefonját, tabletjét nyomkodni. Azt sem mellékes, hogy míg a legtöbb ember a munkaórákban is az internetről tájékozódik, addig a televíziónak csak 2-3 óra áll rendelkezésére, hogy igazán széles körbe eljuttassa a hirdetéseket a fogyasztói rétegnek. 

Ezen kívül az is az online hirdetések mellett szól, hogy míg a televízió drasztikusan megszakítja a tartalomfogyasztást, addig az online hirdetés, nem zavarja meg ezt a folyamatot, sőt egy ügyesen elhelyezett hirdetés még rá is erősíthet a tartalomra.

shutterstock_1391144081.jpg
Tömegek, de célzottan

Azonfelül, hogy tömegeket az Index is el tud érni, a legutóbbi Femina rekordról pedig itt írtunk, az Indamax segítségével szinte bármelyik hirdetési felületen elérhető a magyar internetezők 38%-a akár egy nap alatt is. Kiadványaink közül akár a női felületeinken, mint a Feminán, vagy a Díványon, is érdemes hirdetni, ezen felül nálunk érhető el a napi.hu is, ami Magyarország legrelevánsabb gazdasági portálja.

 

Fontos az audiovizuális élmény

Ezek mellett elérhető a klasszikus értelemben vett reklámvideó lehetősége is, hiszen erre mi is tudunk felületet biztosítani. Ebben segít például az Inda Videó Max, amivel akár 24 óra alatt a magyarországi internetezők 38%-a elérhető. Előző cikkünkben egy kisokost is ajánlunk, ami segít megtervezi a tökéletes videó hirdetést. 

Ezek után már nincs is más hátra, mint hogy felkeresd Indamedia Sales kapcsolattartód, és kezdődhet is a közös munka a következő sikeres kampányon.

 

Internetezésre használjuk a tévét is

shutterstock_1066342985.jpg

 

Az NMHH megbízásából a magyar lakosság internetezési szokásait vizsgáló Nielsen által készített felmérésből kiderül, hogy minden 5. magyar internetezik a tévéképernyőn keresztül (is). Az adatokból a következők derültek ki a magyarországi internetezőkről:

  • 19%-uk okostévén keresztül (is) kapcsolódnak a világhálóhoz

  • 19%-uk külső, internetezésre képes eszközt csatlakoztatnak tévéjükhöz

Ez alapján elmondható, hogy a hazai internetezők 38%-a tévéjét nem csak lineáris tartalomfogyasztás céljából kapcsolja be. Lehet, hogy még mindig a nappali ékköveként szolgál a készülék, de a kutatás szerint nem csak arra használják az emberek, hogy az éppen futó műsorokat nézzék rajtja.

  • 15%  néz külföldi filmeket, sorozatokat tévén, interneten keresztül

  • 15%  egyéb videókat (pl. Youtube)

  • 14% pedig zenét hallgat a tévéjén keresztül.

Összességében elmondható, hogy a 15-69 évesek 20%-a fogyaszt internetes videót tévén keresztül, persze ahogy sejthető főleg a 15-24 és a 25-39 éves korosztály él ezzel a lehetőséggel. Ami még érdekesebb, hogy az idősebb korosztály is rákapni látszik a televízión való online tartalom fogyasztására. Már az 50-59-es korosztály 14%-a sem csak - klasszikus értelemben véve - tévézik, sőt, a 60-69-es korcsoport 4%-a is netezik már a készülékén.

Már korábban is látszott, hogy az online felé billen a mérleg nyelve.

“Folyamatosan csökken a televíziózásra fordított átlagos napi idő, miközben nő az online töltött órák száma. A Nielsen 2018-as amerikai kutatása már rávilágított, hogy a felhasználók gyakran párhuzamosan a tévézés mellett is használják mobiljaikat vagy tabletjeiket. (...) A kutatás ugyan kifejezetten az amerikai felnőtt fogyasztókra vonatkozik, de valószínűleg az eredmény Európában sem lenne teljesen eltérő”

- írta a Hwsw.

Mindezt megerősíti, hogy napi szinten milliók olvassák az Indexet. Emellett természetesen más kiadványaink is élen járnak a hazai piacon, hiszen a Feminára is majdnem egy millióan kattintottak az elmúlt vasárnap, amivel a második legolvasottabb oldal lett ezen a napon. Vezető gazdasági lapként pedig a Napi.hu-ról is több mint 300 ezren tájékozódnak naponta.

 

Videós hirdetés az online közegben

“A digitális videós hirdetés sikere töretlen és szerepe a médiamixen belül egyre hangsúlyosabb.”

- mondta el Dudás Gergely, az IAB Digitális Videó munkacsoportjának vezetője. 

A videós hirdetésekkel kapcsolatos legfontosabb tudnivalókat foglalta össze az IAB Hungary. Olyan praktikus tanácsokkal látják el a videós hirdetésben gondolkodókat, hogy alapvetően jobban működnek a 15 másodperces szpotok, de vannak esetek, amikor érdemes mégis hosszabb videóban gondolkodni, vagy hogy az adott  célcsoportnak megfelelő nyelvezetet érdemes használni. Bővebben itt olvashattok a videós hirdetésekről. 

Az Indamedia Salesnél is tudjuk, hogy mennyire fontosak a videós megoldások, ezért is alkottuk meg az Inda Video Maxot. Ezzel a hirdetési megoldásunkkal akár egy nap alatt is óriási tömegeket lehet elérni.

Az Inda Video Max segítségével akár a magyar internetezők több mint 38%-át érheted el az összes kiadványunkon keresztül nem kevesebb, mint 24 óra alatt. 

 

A további részletekért keresd Indamedia Sales kapcsolattartódat.

All time rekord és új hirdetési formátum a Feminán

Ahogy visszatért az élet a megszokott kerékvágásba, úgy jött a Feminán is egy újabb rekord vasárnap: 981 397 egyedi olvasó böngészte a cikkeket egy nap alatt.* Ezzel a női siteok között a legolvasottabb, az Index után pedig a második legnépszerűbb oldal volt a Femina.

02_2.jpg

A 2020-as évet nagy lendülettel indította női oldalunk, és habár az élet megállt a járvány ideje alatt, a site látogatottsága stabil maradt. Tudatosan kerülték a koronavírushoz kapcsolódó híreket, és csak a legfontosabb eseményekről számoltak be, melyet az eredmények is bizonyítanak: az olvasók is értékelték, hogy az otthon töltött időt inkább próbálták számukra kellemesebbé, nem pedig még szorongóbbá tenni.

Január és május között a Femina havi össz belföldi látogatószáma márciust kivéve a legolvasottabb női online magazinná tette, idén már az nlc-vel holtversenyben.

01_2_1.jpg

Nem csak a mennyiség, a minőség is fontos mutató egy site elérésben, melyben szintén erős Femina oldalunk: az AB státuszú olvasókat nagyobb számban érjük el a piac másik nagy szereplőjéhez képest.

03_1.jpg

Azon ügyfeleinknek, akik szeretnék ezeket az erősségeket kihasználni, elindítottuk legújabb termékünket, a Femina longformot, melyet a Tesco már ki is használt, és éppen aktuális BBQ kampányához ezt a megjelenést választotta.

Érdemes hosszabb kampányidőszaknál is a Feminában gondolkodni, több megoldást is tudunk erre, neked csak döntened kell!

infografika.jpg

A támogatást köszönjük a Tesconak és ügynökségének a MediaComnak.

*Forrás: DKT-Gemius Rating - napi összes RU, total, multiplatform - 2020.06.14.

500 ezer embert is elért Magyarország első online színházi produkciója az Indexen

dekameron.jpg

A Dekameron 2020 egy olyan egyedülálló előadás, ami a karantén okozta élethelyzetet dolgozza fel. Ezt a színháztörténeti jelentőségű produkciót a Telekom támogatásával az Indexen lehetett élőben megtekinteni, ami óriási eléréseket hozott.

Félmillió felhasználóhoz is eljutott a Dekameron 2020, sőt egy időben 2000 felhasználó is nézte a színdarabot.

A csütörtök esti premier óta több mint 50 ezres nézettségnél jár Soós Attila rendezte darab, melynek Lakatos Márk volt a producere és látványtervezője. A másfél órás online színdarab főbb szerepeiben pedig olyan nagy művészek láthatók, mint Kulka János, Gryllus Dorka, Eke Angéla, Nagy Zsolt és Csákányi Eszter.

„Szijj András és a StreamPUNK digitális stúdió segítségével egy közös virtuális térből jelentkezünk egy mind technikájában, mind esztétikájában új, online előadóművészeti kísérlettel. Egészen hibrid műfaj ez, az élő színészi játék keveredik az animációkkal és az előre felvett, filmes jelenetekkel. Mindezt a művészek lakásából, a chatszoba szituációból átlépve egy mesevilágba. A jelmezek a színészek ruhatárából és magyar tervezők munkáiból állnak, de ebben a páratlan helyzetben új értelmet nyer egy velencei maszk vagy éppen egy gázálarc is” – magyarázza Lakatos Márk a darab elkészítéséről.

„Az elmúlt időszakban korlátok közé szorítva is éltünk, mégis sok új, az eddig megszokott lehetőségek határain bőven túllépő kezdeményezés született. A Dekameron 2020 – Karantén történetek projekt is bizonyítja, hogy az ötletek – akár csak a net – korlátlanok, világokat mozgatnak meg. Egy ilyen kezdeményezés mellé szívesen álltunk, hogy technológiánkkal is segítsük a megvalósítást” – írta a támogatással kapcsolatban Kovács András Péter szegmens kommunikációs vezető a Telekomtól.  

A végeredményt pedig most itt is meg lehet tekinteni.

A kezdeményezés a Telekom korlátlan mobil adatcsomagjaival valósult meg.