A gyönyörű játék európai tornája az Indexen is felejthetetlen volt 

Több mint 14 millió megtekintést értek el az Indexen a Labdarúgó-Európa-bajnokságra készített tartalmak. Sportrovatunk igazi különlegességekkel készült az Eb-re, például Magyarországon egyedülálló módon élő statisztikát vezettünk minden mérkőzésről.

Az Index sportrovatában már hetekkel a foci Eb kezdete előtt elkezdtük a felkészülést, hogy maximális fociélményt nyújtsunk az olvasóinknak, és a történések minden mozzanatáról beszámoljunk neves szakértők bevonásával.

A labdarúgó Európa-bajnokság alatt a focirajongók élőben követhették minden mérkőzés alakulását, illetve a legfontosabb statisztikai adatokat. A cikkek mellett a menetrend, a tabella és számos hasznos információ is mind hozzájárult ahhoz, hogy maximumra húzzuk az élményt.

2021_07_22_eb_poszt_v2.jpg

A legfontosabb mérkőzéseket élőben közvetítettük, galériákkal és videókkal is erősítettük a tartalmat, valamint Münchenből és Londonból helyszíni anyagokkal jelentkeztünk az Európa-bajnokság alatt. Szakértőkből sem volt hiány: a percről percre tudósítások állandó résztvevője Bódog Tamás futballedző volt, míg a mérkőzéseket elemző Sportcasthoz pedig Bene Ferenc futballedzőt kértük fel.

Az élő közvetítéseket hazánkban egyedülálló módon egy úgynevezett match widgettel hoztuk az Index címoldalára – ennek előkészítése több hetet vett igénybe. Az olvasók visszajelzései alapján nagyon is megérte a befektetett energiát, mert kifejezetten népszerű megoldásnak bizonyult. Ugyanígy sokan keresték a játékosokról és csapatokról készült külön statisztikáinkat is.

„Társházigazdaként és résztvevőként a legfontosabb szempont az volt, hogy a magyar válogatott minden rezdüléséről beszámoljunk. A Puskás Arénában rendszeresen jelen voltunk, a magyar csapattal utaztunk Münchenbe is. Emellett azt tartottuk szem előtt, hogy minden hírről és érdekes sztoriról elsőként és hitelesen számoljunk be” – foglalta össze Ilku Miklós, az Index főszerkesztő-helyettese.

Az Európa-bajnokságról egyébként több mint hatszáz, különböző típusú tartalmat készített sportrovatunk, emellett a közösségi médiában is aktívan osztottuk meg az európai sportesemény történéseit. A foci Eb 33 napja alatt több mint másfél millió látogató böngészte az Index tematikus tartalmait, amelyek így összesen 14 342 264 megtekintést (Views) értek el.*

Bár a labdarúgó kontinensviadal véget ért, de az idei év továbbra is a sportról szól, hiszen megkezdődtek a XXXII. Nyári Olimpiai Játékok. Természetesen az Index is már elkezdte a bemelegítést, Ilku Miklóst kérdeztük erről az alábbi mini interjúban.

Olimpia az Indexen

Az olimpiai játékok kapcsán mire számíthatnak az olvasók? Milyen elemekkel, kontentekkel készül a szerkesztőség?
Ilku Miklós: Külön melléklettel készülünk az olimpiára, ami amellett, hogy informatív lesz, vizuálisan is magasra teszi a lécet.  A menetrendet sportágra és napokra is szűrhetik az olvasók, a magyarok szereplését külön is nyomon követhetik, valamint az éremtábla is folyamatosan elérhető lesz nálunk. Egyszóval minden egy helyen, az Indexen. 

index_sportrovat_tokioi_olimpia_cut.jpgBalról: Ilku Miklós főszerkesztő-helyettes és Palotai Barnabás, a sportrovat újságírója

Hányan dolgoznak majd az olimpiai tartalmakon?
I.M.: Az olimpiai anyagokon tíz fős stáb dolgozik majd, közülük ketten a helyszínről, Tokióból szállítják majd a legfrissebb híreket, így az olvasóink minden nap találkozhatnak helyszíni, exkluzív anyagokkal, írott és videós formában is. 

Lesznek tartalmi különlegességek, amelyekkel esetleg máshol nem találkozhatnak majd a sportrajongók
I.M.: Tervezünk egy rendszeresen jelentkező tokiói vlogot, melyben a kinti kollégák összefoglalják, hogy mit tapasztaltak az adott napon. A helyszíni jelenlét miatt egyediek tudunk lenni, a vlog mint formátum pedig most debütál az oldalon. Az olvasók egyébként minden nap percről percre beszámolóra számíthatnak, folyamatosan nyomon követjük az eseményeket. 

*Forrás: Forrás: DKT/e.gemius (15+ belföld), 2021. jún. 10. - júl. 12. időszak, Index/tartalmak multiplatform adat.

2021-ben is keressük az Év Szupertanárát!

A Dívány szerkesztősége idén is szeretné megtalálni azt a pedagógust, aki egyedi és kreatív módszerekkel tanítja diákjait, akinek óráiért rajonganak a gyermekek. A pályázatokat július 25-ig várjuk.

A Lidl Magyarországgal karöltve indított kezdeményezést immár ötödik alkalommal hirdettük meg, célunk, hogy ráirányítsuk a figyelmet a kreatív és hatékony oktatási módszerekre, és díjazzuk a példaértékű tanári teljesítményeket. Az év Szupertanára kezdeményezéssel támogatni szeretnénk a tanári közösségek kreativitását is, hogy segítsük új tanítási módok ismertebbé válását.

Nagy öröm számunkra, hogy immáron ötödik alkalommal állhatunk e nagyszerű kezdeményezés mellé, hiszen fontos számunkra a magyar oktatás ügye. Meghatározónak tartjuk az olyan elhivatott oktatók támogatását, akik korunk számos kihívásaival megküzdve rendhagyó módszerekkel tudnak élvezetes órákat tartani a fiatal generációnak" – mondta Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.

 

tanar_gyerekekkel.jpg

A pályázatot évek óta nagy érdeklődés övezi, a tavalyi felhívásra például több mint 70 pályamunka érkezett az ország minden szegletéből. Ezekben kiváló pedagógusok osztották meg innovatív módszereiket, ezért idén egy riportsorozatot is indítottunk a Díványon, hogy bemutassuk a 2020-ban pályázó pedagógusok tanítási módszereit és eredményeit.

„A Szupertanár olyan kezdeményezés, amit minden évben óriási öröm megszervezni. A sikert én itt abban mérem, hány nagyszerű pedagógusnak tudunk láthatóságot adni, és milyen hosszú távú hatásai lesznek a projektnek: testvériskolák, tanári együttműködések születnek, közösségek erősödnek meg. Bátran mondhatom, hogy a Szupertanár évről évre egyre nagyobb siker, a tavalyi kiírásban pedig annyira sok kiváló pályamunkát kaptunk, hogy mindenképpen szerettük volna, ha ezeket nem csak a zsűri látja. Így született meg a riportsorozat ötlete, amelyben a 2020-as év legjobbjai mutatkozhatnak be" – mesélte Csonka Balázs, a Dívány főszerkesztője.

A 2021-es év Szupertanára pályázatra július 25-ig lehet jelentkezhetnek pedagógusok egy egyoldalas összefoglalóval, melyben bemutatják, milyen kreatív és egyedi módszereket vetnek be, hogy a gyerekeknek élmény legyen a tanulás. A szupertanar@divany.hu címre várjuk a pályázati anyagokat, melyekhez kép vagy videó is csatolható.

A pályázatokat ezúttal is szakmai zsűri bírálja el, melynek tajgai: Niedermüller Anna oktatási szakértő, a Jövő Iskolája alapítója, az AKG általános iskolájának főszervezője, a Szülő2.0 blog alapítója, állandó szerzője; Lenhardtné Kwaysser Fatime, a budakalászi Szentistvántelepi Általános Iskola tanítója, a 2020-as Szupertanár verseny győztese és a 14 éves Szofi, aki egy budapesti iskola tanulója, és a diákokat képviseli az értékelés során. A zsűri által választott három döntős közül augusztus 6. és 15. között a Dívány olvasói szavazással döntik el, hogy ki nyeri a fődíjat.

640360_szuptan2021.jpg

Az Év Szupertanára munkája elismeréseként egy iPad Pro készüléket, valamint 100 000 forint értékű Lidl-utalványkártyát vehet át az áruházlánc jóvoltából. Jutalomban részesül a Szupertanár iskolája is, a vállalat 1 000 000 forint értékű egészséges élelmiszerrel ajándékozza meg azt az intézményt, ahol a díjazott pedagógus tanít.

Bővebb információ a pályázatról itt érhető el.

Stílusosan mondtunk búcsút a műanyagnak

2021. július 1-jén jelentős változások léptek életbe Magyarországon, ugyanis számos egyszer használatos műanyag termék forgalmazását tiltották be ettől a naptól. Környezetvédelmi szempontból tehát egy új időszámítás kezdődött el, amit mi is illő módon szerettünk volna megünnepelni: műanyagmentes napot tartottunk az Indexen!

A kormány rendelete értelmében júliustól tilos forgalomba hozni számos olyan egyszer használatos műanyag terméket, amely komoly környezeti terhelést jelent. A 2019. június 5-i európai parlamenti és tanácsi irányelvekkel összhangban meghozott döntés értelmében nemrég búcsút mondtunk többek között a fültisztító pálcikáknak, a műanyag evőeszközöknek, tányéroknak, az expandált polisztirolból készült italtárolóknak és poharaknak, valamint a szívószálaknak. Ezek mellett azoktól a könnyű műanyag hordtasakoktól, vagyis zacskóktól is megváltunk, melyek falvastagsága 15 mikron vagy afeletti.

shutterstock_1805317105.jpg

A fenti példákból jól látszik, hogy az életünk nem fog gyökeresen megváltozni, mégis jelentős lépést tettünk egy környezettudatosabb élet felé. Ezért is tartottuk fontosnak, hogy a téma súlyának és fontosságának megfelelő módon foglalkozzunk a témával, bemutatva az életbe lépő változásokat és azok hátterét.

Partnerünk, a Hell Energy közreműködésével július 1-jén egész napon át olyan tartalmakkal készültünk, amelyek körvonalazták és értelmezték a rendelet hátterét, megnéztük, milyen hasonló erőfeszítéseket tettek más országokban, foglalkoztunk a tengerek és óceánok műanyagszennyezésével, de kitekintettünk a jövőbe is, hogy a holnap műanyagmentes világáról is előrejelzést adjunk. 

zold_index_3.jpg“Az egyik legnagyobb fenntarthatósági kihívás ma a csomagolások újrahasznosítása és visszaforgatása a gazdaságba. Cégcsoportunk elkötelezett a fenntartható fejlődés iránt, nem véletlen tehát, hogy rövid és hosszútávú stratégiánk kialakításakor, beruházásaink megvalósítása során kiemelt figyelmet fordítunk a környezettudatos működésre. Ugyanilyen fontosnak tartjuk, hogy ez a szemlélet a nagyobb nyilvánosság felé is eljusson, ezért tartottuk remek ötletnek az Index-szel való együttműködést, mely a műanyagmentes napban öltött testet. Ez kiváló eszköznek bizonyult arra, hogy komplex módon foglalkozzunk az újrahasznosítás kérdéskörével, és megmutathassuk elkötelezettségünket a téma iránt” - fejtette ki Mihály Eszter, a Hell Energy CSR managere.

Örömmel tapasztaltuk, hogy az Index olvasóit is megmozgatja a környezettudatosság kérdésköre. Jurecska Laurával, az ELTE TTK Mikrobiológiai Tanszékének tudományos munkatársával készített interjúnk vitte a prímet, amelyben a mikroműanyagok tulajdonságairól és veszélyeiről beszélgettünk, de kiválóan teljesített a július 1-től életbe lépő rendelet hátterét, illetve a műanyagok élettani hatásait boncolgató cikkünk is. Tematikus napunkon olvasóink arra is kíváncsiak voltak, hogy a vendéglátósokat hogyan érintette az új törvény, de szexinek találták az idén 82 éves nejlonharisnyát is. A műanyagmentes napra készített tartalmainkat csaknem 100 ezer olvasó böngészte.

Tematikus összeállításunk tehát fantasztikusan pörgött, bízunk benne, hogy tartalmainkkal, cikkeinkkel és interjúinkkal mi is hozzájárultunk ahhoz, hogy itthon is egyre gyorsabban haladjunk a műanyag mentesség útján. 

Szálljon be a száguldó cirkuszba az Indexen!

Július utolsó hétvégéjén Magyarországra látogatnak a világ leggyorsabb autóversenyzői, azaz jön a Formula-1-es Magyar Nagydíj. Ahogy eddig is, az Index minden kanyaron, előzésen, kerékcserén ott lesz, a Hungaroringről pedig exkluzív anyagokkal jelentkezünk.

Olvasóink már megszokhatták, hogy hétről hétre egyedi tartalmakkal jelentkezik az Index a Formula-1-es versenyhétvégéken. Technikai sportokra szakosodott csapatunk Magyarországon egyedülálló tudással rendelkezik, a stábot az a Kling Sándor vezeti, aki évekig a Red Bull istálló főmérnöke volt. Műfajilag változatos tartalmakat állítunk elő: a tudósításoktól kezdve a percről percre közvetítéseken át a podcastig és a videóig, szakértői kommentárokkal igyekszünk az olvasók minden igényét kielégíteni.

forma_1_kicsi.jpg

"Az év egyik legjobban várt hazai sporteseménye mindig a Formula-1-es Magyar Nagydíj, amire nagyon készülük mi is. Az Index természetesen ott lesz a Hungaroringen, ahonnan helyszíni riportokkal, exkluzív interjúkkal, képgalériákkal és videóval is jelentkezünk. A legkedveltebb autós versenysorozat a Hungaroring mellett az Index virtuális nézőterét is megtölti" - fogalmazott Ilku Miklós, az Index sportért felelős főszerkesztő-helyettese.

A 2021. július 30. és augusztus 2. közötti kampányidőszakban Partnereink számára támogatói csomagajánlatokat kínálunk a Magyar Nagydíjhoz kapcsolódóan.

Ha szeretnéd megismerni ajánlatunkat, kattints a jobb felső sarokban az „Ajánlatkérés” gombra, vagy keresd Indamedia Sales kapcsolattartódat!

Az Audi Q4 reklámfilmjével futott az első IndaSpot-kampány

Sikerrel vizsgázott legújabb hirdetési megoldásunk, amelyet kifejezetten videószpot-alapú kampányokhoz terveztünk. Az Audi Q4 e-tront népszerűsítő reklámfilmhez egy hét alatt több mint 500 000 kontaktust szállítottunk a 18-59-es célcsoportból az IndaSpot segítségével.

Június elején élesítettük az IndaSpotot, amely egy online reklámblokként működő hirdetési megoldás. Az IndaSpot-hirdetések napi két, előre meghatározott idősávon belül a portfóliónk összes kiadványán egyszerre jelennek meg egy teljes képernyőt kitöltő layer formájában. Ezzel az egyedi megoldással 100 százalékos láthatóságot tudunk biztosítani az éppen futó videós hirdetéseknek.

Izgatottan vártuk, hogy legújabb fejlesztésünk élesben is debütálhasson, és ezzel működés közben is megmutathassa magát az online hirdetések új generációja. Az IndaSpot piacra kerülése után nem sokkal megérkezett az első megrendelés: a Porsche Hungaria Kft. az IndaSpotot is beépítette az Audi Q4 e-tron júniusban induló, bevezető kampányába, melyet az Initiative Media Hungary tervezett.

„Az Audi Q4 e-tron modell érkezéséhez egy új megoldást, extra felületet szerettünk volna látni a kampányban, mellyel az ismertség növelése mellett éltünk a fejlődés lehetőségével, így kipróbáltuk az IndaSpot megjelenést” – emelte ki a Porsche Hungaria Kereskedelmi Kft. marketingvezetője.

Az Initiative senior communications managere hozzátette, hogy a kampánycéloknak megfelelően egy figyelemfelhívó, egyedi megoldást szerettek volna, mely a mai digitális trendeknek is megfelel. „A videós formátum adott volt, és a piacon első hirdetőként próbálhattuk ki az IndaSpot megjelenést” – mondta Vízkeleti Orsolya.

Az Audi Q4 IndaSpot-kampányához egy 6 másodperces reklámfilm készült, mely egy hétig futott portfóliónk összes kiadványán. A hét nap leforgása alatt kiszolgált mennyiség 78 százaléka az elérni kívánt célcsoportba tartozó látogatóhoz juttatta el az Audi Q4 kereskedelmi üzenetét. Hasonlóan ütős eredményekről beszélhetünk az átkattintási arányt (CTR) nézve is, amely kiemelkedő, 2,76 százalékot ért el.

Nézd meg az IndaSpotot működés közben!

„Nagyon elégedettek vagyunk az első kampány teljesítményével, minden várakozásunkat felülmúlta. Öröm számunkra, hogy egy olyan prémium márka próbálta ki a megoldásunkat, mint az Audi. Bízunk benne, hogy az IndaSpotot minél több szegmensben, minél több hirdetőnk használja majd kiegészítésként a televíziós kampányához” – összegezte Kovács Péter András, az Indamedia Sales értékesítési igazgatója.

Az IndaSpot a ReachMax család harmadik tagjaként lépett piacra az IndaMax és IndaWeek termékek testvéreként. Az online reklámblokként leírható hirdetési megoldás naptári hétre rendelhető, legfeljebb 30 másodperces szpotokkal futtatható, melyek akár kampány közben is rugalmasan cserélhetők, ráadásul felár nélkül. További előnye, hogy a megrendelőknek csak a kért célcsoportban leszállított kontaktusszám (AC, Ad Contact) után kell fizetnie.

Hirdető: Porsche Hungaria Kft.
Kampány: Audi Q4 e-tron
Médiaügynökség: Initiative Media Hungary
Kampányidőszak: 2021. június 14-20.

Köszönjük Partnereink bizalmát és gratulálunk az elért eredményhez!

Kérj Te is IndaSpot ajánlatot!

Keressük legújabb adserver munkatársunkat

allashirdetes_fb_ig_1200x630-01_1.jpg

Feladataid:

  • a magyar web legnépszerűbb portáljainak – az Index, Velvet, Port.hu, Totalcar, Femina, Dívány, Blog.hu, Napi.hu – hagyományos és automatizált hirdetési kampányainak menedzselése, ellenőrzése
  • a hirdetések formai és technikai kritériumainak ellenőrzése, felügyelete és a médiafelületek zóna struktúrájának kialakításában való részvétel
  • termékfejlesztésben és új termékek menedzselésében és implementálásában való részvétel
  • monitoring: vásárlói szokások, trendek követése, statisztikák, elemzések készítése

Elvárások:

  • digitális hirdetéskiszolgálási területen szerzett 1-3 éves tapasztalat
  • fókuszált, gyors munkavégzés, analitikus gondolkodás
  • kifogástalan kommunikációs készség magyar és angol nyelven, szóban és írásban is (minimum középfokú angol nyelvismeret//kommunikációképes szint)
  • alkalmasság csapatmunkára és önálló munkavégzésre
  • Microsoft Office, Google alkalmazások és médiapiaci statisztikai rendszerek magabiztos használata
  • felsőfokú végzettség

Amire biztosan számíthatsz tőlünk:

  • megbízható munkaadói háttér, hosszú távú karrierlehetőség
  • rendszeres szakmai képzések
  • motivált, jófej munkatársak

Munkavégzés helye:

  • Budapest, III. kerület

Ha szívesen csatlakoznál hozzánk, küldd el fényképes önéletrajzod a hr@indamedia.hu címre, az „Adserver munkatárs” jeligével.

A hazai piacon egyedülálló hirdetési formátummal jött ki az Indamedia Sales

Reklámblokk az interneten?

Az Indamedia Sales június 3-án élesítette legújabb hirdetési megoldását, az IndaSpotot, amelyet – ahogy a neve is mutatja – videószpot alapú kampányokhoz terveztek, és egyfajta online reklámblokként működik.

Az Indamedia-csoport portfóliójába tartozó kiadványok hirdetési felületeit értékesítő Indamedia Sales a most piacra dobott innovációjával egy olyan, online térre alakított hirdetési megoldást fejlesztett, amely segítségével jól kiegészíthetők a televízióra tervezett reklámkampányok.

Az IndaSpot videós formátumú reklámok futtatására alkalmas, a magas elérést pedig az AdContact (AC), azaz kontaktusszám maximalizálásával éri el. A gyakorlatban ez úgy valósul meg, hogy a hirdetés napi két, előre meghatározott idősávon belül az Indamedia-portfólió összes kiadványán egyszerre jelenik meg teljes képernyőt kitöltő layer formájában. Ezzel az egyedi megoldással az IndaSpot száz százalékos láthatóságot tud biztosítani az éppen futó szpotnak.

indaspot_5.jpg

„Az alapötletet a Gemius adta, a velük való intenzív közös munka és gondolkodás remek terepet jelent a termékfejlesztéseinkhez. Az IndaSpot megalkotásakor a cél világos volt: olyan egyedi videós hirdetési megoldást akartunk létrehozni, amellyel több kereskedelmi célcsoportban maximalizálható a kontaktusszám. A Nielsen Közönségmérés adatai segítségével meghatároztuk a saját “prime time” sávjainkat, amelyekben a reklámszpotoknak akár a televíziókkal is versenyképes elérési számokat tudunk biztosítani” – mondta Abonyi Bernadett, az Indamedia Sales ügyvezetője.

Az IndaSpot naptári hétre rendelhető, legfeljebb 30 másodperces szpotokkal futtatható, melyek akár kampány közben is cserélhetők. Az Indamedia Sales minden IndaSpot-kampány közönségét külön mérőkóddal méri, és az adatokhoz teljes körű hozzáférést biztosít a hirdetők számára. További előnye, hogy a kampány és a kreatívok paraméterei rendkívül rugalmasan alakíthatók felár nélkül, és csak a kért célcsoportban leszállított AC után kell fizetnie a megrendelőnek.

„Az IndaSpot új fejezetet jelent a videós online hirdetések piacán, igazán büszkék vagyunk, hogy ezt a fejezetet mi nyithattuk meg” – fogalmazott Kovács Péter András, az Indamedia Sales értékesítési igazgatója. Hozzátette: „Az utóbbi két évben bevezetett elérés-maximalizáló megoldásaink iránti kereslet sarkallt minket további fejlesztésekre. Bízunk benne, hogy az IndaSpot lehet az az újabb slágertermék, amellyel növelni tudjuk hirdető partnereink elégedettségét.”

Az IndaSpot a ReachMax család harmadik tagjaként lépett piacra az IndaMax és IndaWeek termékek testvéreként. A fejlesztés és a kiszolgálás alapját az Indamedia Sales Gemius-szal való együttműködése adta, az adserverek közül ugyanis csak a Gemius AdOcean keretrendszere alkalmas egy ilyen komplex hirdetési formátum megvalósításához. Az Indamedia Sales az IndaSpot eredményeinek igazolásához a Gemius Direct Effect termékét használja.

Ilyen is lehet egy natív: csúcsragadozóhoz méltó formátumban mutattuk be a Ford nagymacskáját

A Ford legújabb kampánya merész és nem fél eltávolodni a megszokott hirdetési megoldásoktól. Olyan natív tartalmat rendeltek meg cégcsoportunktól, ami feszegeti a kereteket. Úgy tűnik, ez be is jött.

A Ford és az Indamedia Sales együttműködése nem újkeletű, számos kampányon dolgoztunk együtt az elmúlt évek során. A korábbiakhoz hasonlóan a mostani munkába is bekapcsolódott a Dialogue Creatives kontent csapata, akik a kreatív koncepciót és a tartalmat dolgozták ki a Ford Puma kampányhoz.

„Több sikeres közös projekt után keresett meg minket a Ford ügynöksége, a Mindshare azzal a kérdéssel, hogy milyen tartalmat készítenénk a Pumával. Az ötleteink közül az első pillanattól a természetfilmes koncepciót preferálták, de egyébként a kontent és videós csapat számára is ez volt a favorit” – mondta el Terray István, a Dialogue Creatives kontent csapatának vezetője.

A natív alapötlete egy olyan, a természetfilmek hangulatát visszaadó videó, amely a Ford Pumát mint ragadozót mutatja be. Minden apró részletre odafigyelve állt össze koncepció, hogy minden olyan fontos hangulati elem megjelenjen (például a természetfilmekre jellemző narráció), amivel jól megragadhatók és bemutathatók a Puma jellegzetességei. A forgatást egy hosszabb előkészítési fázis előzte meg, a járványhelyzet némileg nehezítette a munkát, illetve az időjárás sem volt mindig kegyes a stábhoz.

„Mivel ritkán forgatunk ilyen nagy költségvetésű videót, ezért minden résztvevőnek oda kellett tennie magát. Nagyon melós volt az előkészítő szakasz és a forgatás is, de a pandémia és az időjárás sem könnyítette meg a helyzetünket, viszont minden nehézségen átsegített, hogy egy igazi love projekten dolgoztunk” – mesélt a munkáról Terray István.

A Pumák titkos élete című film a Ford YouTube-csatornájára került, valamint Index natív cikkbe ágyazva is megjelent, de a social térben is helyet talált – többek között teaser videóként.

„Rögtön beleszerettünk az ötletbe. Ennek köszönhetően a csapatnak könnyen beindult a fantáziája és záporoztak az ötletek. A szerkesztőséggel többször is egyeztettünk, és mindig éreztük, hogy jó kezekben van a projekt. Nagy segítségünkre volt az ügynökségünk is, aki hasznos tanácsokkal, észrevételekkel segítette a munkát. A felvételek után kíváncsian várta mindenki a végeredményt, amivel nagyon elégedettek vagyunk. Sikerült egyedi, szórakoztató és mégis informatív módon bemutatni a Ford Puma modellt. Óriási szükség van ilyen projektekre, hogy a márkánk kitűnhessen a tömegből és nagyobb bevonódást érjünk el a közönségünknél” – fogalmazott Rákosi Viktor, a Ford Közép- és Kelet-Európai Értékesítő Kft. regionális kommunikációs igazgatója.

Nagyon jó visszajelzések érkeztek megjelenés után, ezek is igazolták, hogy vannak esetek, amikor érdemes eltérni a sablonoktól, járatlan utakra tévedni autózás és kontentkészítés közben egyaránt.

A kampány indulása óta eltelt másfél hét alatt csaknem 75 ezer megtekintést ért el a videómegosztóra feltöltött videó, a natív cikket pedig közel 20 ezren olvasták az Indexen. Ugyanakkor jelentős azoknak a száma is, akik a piacvezető hírportál nyitóoldalán találkoztak a cikk ajánlójával, vagy a social felületeken látták a teasert és werk posztokat.

Hirdető: Ford Közép- és Kelet-Európai Értékesítő Kft.
Kampány: Ford Puma
Médiaügynökség: Mindshare Médiaügynökség Kft.
Kampányidőszak indulása: 2021. május 3.

Magasra tette a lécet a Gemius AdOcean

A Media Future Zrt. által forgalmazott adserver bevezetése óta jelentősen csökkent a hirdetéskiszolgálási veszteség a cég első partnere, az Indamedia Sales értékesítési portfóliójába tartozó kiadványoknál.

Az Indamedia-portfólió kiadványai 2021. február elsején álltak át, a Gemius AdOcean adserverre, hogy még inkább korszerű és innovatív megoldásokat kínálhassanak ügyfeleik számára. A cégcsoport zászlóshajó kiadványa, az Index esetében egy évvel korábban 31 százalékos hirdetéskiszolgálási veszteséget mértek. Az új adserverre való átállásnak köszönhetően 2021. márciusára azonban 6 százalékra csökkent ez az arány.*

media_future_linkedin_v2.png

Az elmúlt évben jelentős változás történt az Indexen AV tekintetében is, amely napi átlagban 41 százalékkal nőtt egy év alatt: míg 2020. februárban 5 154 503, addig 2021. márciusban már 7 245 644 AV-t mértek a vezető hírportál oldalain. Ennek fényében még nagyobb sikernek könyvelhető el a 6 százalékos kiszolgálási veszteség, hiszen jóval magasabb AV-érték mellett realizálódott.

„Izgalommal fogtunk közös munkába februárban első adserver partnerünkkel, az Indamedia-portfólió hirdetési helyeit értékesítő Indamedia Sales-szel. A mostani számok egyértelműen megmutatták, hogy együttműködésünk igazi siker. Reméljük, hogy a jövőben további ügyfelekkel tudunk majd együtt dolgozni, és hozzásegíteni őket hasonló eredményekhez” – mondta Vándor Attila, a Gemius AdOcean kizárólagos magyarországi forgalmazója, a Media Future Zrt. vezérigazgatója.

*Forrás: Adverticum AdServer NG 2020. február és Gemius AdOcean 2021. március, teljes közönség, és e.gemius Avg. Daily Views (2020. február: Page View), teljes közönség, 15+, multiplatform total adat.

All time rekordot hozott az április a Sóborson!

Az Indamedia csoport portfóliójába tartozó gasztromagazin egész áprilisban magasra tette a lécet, a húsvéti hétvégén pedig egyszerűen kirobbanóan teljesített. A Sóbors ugyanis fennállása óta egyedülálló látogatószámot ért el április 2-án, amikor egészen pontosan 135 592 látogató böngészte oldalait.

A női lapcsalád egyik legdinamikusabban fejlődő és egyben legfiatalabb tagját áprilisban már naponta átlagosan 66 ezer, hetente pedig 349 ezer olvasó kereste fel*.

Az oldal AB státuszú elérése továbbra is kiemelkedő, minden harmadik olvasó a prémium közönséghez tartozik, köszönhetően a minőségi tartalomnak és a tartalmi fejlesztéseknek. A szakújságírók által készített, hagyományos gasztrotartalmakon túl a Sóbors foglalkozik ételintoleranciával kapcsolatos témákkal, cukor- és laktózmentes receptekkel, helyettesítő alapanyagokkal. A maradékfelhasználás, a tudatos fogyasztás szintén kiemelten fontos témákká váltak az utóbbi időben. A receptek nagyjából fele beleillik ebbe a kategóriába, illetve a vegán életmódhoz kapcsolódóan is egyre több anyag születik.

sobors_top3_latogatottsag.jpg

A magas színvonalat képviselő tartalom, a kipróbált receptek és a saját fotóval illusztrált, változatos témában készült cikkek meghozták a sikert a Sóbors számára, és ez a húsvéti hosszú hétvége számaiban is egyértelműen megmutatkozott. A magazin minden idők legnagyobb látogatottságát érte el április 2-án, amikor 135 592 olvasó érkezett az oldalra. De az eddigi második legjobb eredmény is ehhez a hétvégéhez fűződik, április 3-án ugyanis 120 972 egyedi látogató választotta a Sóborsot.**

A Sóborsnál idén a fókuszt a látogatószám stabilizálására és a közösségi oldalakon való jelenlét erősítésére helyezik, továbbá az is a tervek között szerepel, hogy saját videós anyagokkal folytatják a népszerű gasztromagazin tartalomfejlesztését.

*DTK/e.gemius 2021. április 1-26. átlag belföldi napi össz, heti össz RU
**DTK/e.gemius 2021. április 1-3. belföldi napi össz RU

süti beállítások módosítása