Nem lehet félvállról venni a Brand Safety kérdéskörét

Nem lehet félvállról venni a Brand Safety kérdéskörét

Márkabiztonság témában készített interjút a Digital Hungary Ziegler Gáborral, az Indamedia vezérigazgatójával.

shutterstock_751366552.jpg

A márkabiztonsági elemzéseket végző szoftveres megoldások nem megfelelő tudásúak, nem képesek a szövegértelmezések megfelelő elvégzésére, arra pedig esélyük nincs, hogy egy tudósítást megkülönböztessenek az uszítástól. Már az is szép eredmény lenne, ha a fehérnemű divattal foglalkozó magazin anyagokat meg tudnák különböztetni a pornótól.

- mondta el Ziegler Gábor válaszul arra a kérdésre, hogy mekkora probléma napjainkban a márkabiztonság kérdésköre. A teljes interjút ide kattintva olvashatják el.

A témában exkluzív kutatást készítettünk, amit az Evolution Konferencián mutatunk be, melynek első napján, február 27-én "Márkabiztonság - nemzetközi trendek, hazai helyzet" című kerekasztal beszélgetésen vesz részt Ziegler Gábor.

Ismerd meg a Só&Bors életérzést

Ismerd meg a Só&Bors életérzést

sobors_bagel.jpg

Eszünk, iszunk, jól vagyunk. Ha van helytálló szlogen, akkor ez bizony az, hiszen a Só&Bors hitvallása nem más, mint az örömfőzés. Miért mondjuk ezt?

A tavaly májusban debütált gasztro siteot böngészve megtudhatod például, hogy egy egyszerű palacsintatésztából mennyi mindent lehet elkészíteni. Olyan lájfhekkekről rántják le a leplet, mint, hogy mi mindenre tudod még alkalmazni a teafiltert használat után, valamint végére jár az örök misztikumnak, hogy mi van a párizsiban és kell-e aggódnod? Elkészíthetsz a segítségével egy generációk óta tökéletesen működő szalagos fánkot vagy épp egy olyan citromos sütit, amihez edényeket sem kell bekoszolnod (saywhaat?). A Só&Bors tudja, hogy a magyar pörkölt, az bizony magyar pörkölt, de azt is, hogy az olasz verzióban utánozhatatlanul omlik le a hús a csontról. Tudja, hogy savanyúság nélkül csak fél életet élhetünk, de azt is, hogy néha bizony ráununk a csalamádéra, ezért egy koreai kimcsivel hökkenti meg az olvasót.

Egy szó, mint száz, a Só&Bors praktikus, hiteles, őszinte és két lábbal jár a földön, kezében egy házi gyümölcsszelettel.

 

45 táska nem luxus.

45 táska nem luxus.

Az Indamediához tartozó siteok életében mindig is kiemelt helyen szerepeltek a karitatív projektek; nem csak a kiadványok értékeihez állnak közel ezek a kezdeményezések, de magánszemély szinten is a társadalmi szerepvállalás képviselői vagyunk. 

A Kívül Belül Boldogság alapítója, Cserta Alexandra és az Ági Huszka Style szervezésében zajló #nemluxustáska kampány célja az volt, hogy egy általunk nem használt, de jó állapotú táskába összecsomagolva alapvető női higiéniás és fehérneműcsomagot gyűjtsünk össze. A táskák leadási határideje január 31. volt. 

feher_agi.jpg

Az összegyűlt táskákat a Magyar Máltai Szeretetszolgálat segítségével juttatták el a szervezők a nehéz körülmények között élő nőknek. A kezdeményezésről a Femina.hu és a Retikül.hu portálok is beszámoltak, az Indamedia egyes kiadványai, valamint az Indamedia Sales összesen 45 darab táskát állított össze. (Azt pedig mondanunk sem kell, hogy mindkét nem képviseltette magát a gyűjtésben. :) )

A projekt –a szervezők elvárásait is bőven felülmúlva- hatalmasra nőtt és nagy örömmel tölt el minket a tény, hogy ehhez mi is hozzáadhattuk a saját részünk.

All freakin time rekord a Feminán!

All freakin time rekord a Feminán!

femina_rekord_1.jpg

A Femina egyik újévi fogadalmát, miszerint még nagyobb forgalmat generálnak az oldalra, már az év első hónapjában sikerült teljesíteni! A meglévő adatok alapján ugyanis januárban érkeztek idáig a legnagyobb számban az egyedi látogatók az egyik legnépszerűbb női sitera. Ez a sikerélményen túl azt is jelenti persze, hogy újabb megdöntendő rekord született. Csak így tovább, Femina!

A Só&Bors Lyonban járt

A Só&Bors Lyonban járt

bikozdor.png

A Só&Bors csapata állandóan frissülő cikkekkel és beszámolókkal kísérte végig a Bocuse d'Or szakácsolimpiát. A gasztroőrült, hobbiséf vagy szimplán csak érdeklődő és tájékozódni vágyó olvasók igen aktívan követték a fejleményeket; átlagosan közel 8800 alkalommal olvasták a Só&Bors írásait. A cikksorozatnak köszönhetően azonnal értesülhettünk a fordulatokról, a menüsorokról, kulisszatitkokról, és kaphattunk egy jókora harapást a lyoni verseny hangulatából.

Idén a mezőny legfiatalabbjaként egyébként Pohner Ádám képviselte Magyarországot, akinek szuper érzés volt a helyszínen drukkolni a Só&Bors beszámolója szerint. 



A kulisszák mögött: így futott a Philips kampánya a kézi-vb alatt

A kulisszák mögött: így futott a Philips kampánya a kézi-vb alatt

A látogatottsági adatok után most egy konkrét kampány statisztikájáról rántjuk le a leplet és engedünk betekintést! Idén a Philips Magyarország Kft. vásárolta meg a férfi kézilabda-vb mellékletét, amit -természetesen a beleegyezésükkel- szeretnénk bemutatni nektek. 

Az Index.hu oldalán a kézi-vb hetei alatt 59 szerkesztőségi cikk született, amiből 8 élő közvetítés volt. 
A legolvasottabb Index cikket itt olvashatjátok a vb-ről közel százezres oldalletöltéssel.

kezi_vb.png

Az igen erős elérések a hirdetési melléklet számaiban is megnyilvánultak: partnerünknek kb. 200 000 UV-t és 800 000 AV-t saccoltunk a kampányára, ám mindkét mutatót sikerült a becslésekhez képest jócskán felülmúlni. Az AV szám esetében például 97 százalékos (!) felülteljesítésről beszélünk. 

Köszönjük a Philips Magyarország Kft. és a Carat Hungary 21. Média Kft. együttműködését.

Két szám, amitől mosolygunk

Két szám, amitől mosolygunk

femina_rekord.jpg

Újabb szép adattal büszkélkedünk; ezúttal duplán örülünk, hiszen nem csak rekordot döntött a Femina a 615 238 egyedi látogatójával, de országos szinten a hatodik legolvasottabb online sajtótermékként volt tegnap.

A Dívány új hobbija a rekord döntögetés

A Dívány új hobbija a rekord döntögetés

divany_rekord2_1_1.jpg

Klisé-nem klisé, de nincs nagyobb kihívás, mint legyőzni magad újra meg újra. Ezt teszi a Dívány is, aki múlt héten újabb rekordot állított fel a napi 116 544 egyedi látogatójával.  

Egyszóval woohoo! Igen erős évnek nézünk elébe, idén is megéri Díványon hirdetni.

Új vezető az Index Kultúr rovatánál

Új vezető az Index Kultúr rovatánál

A rovatot eddig vezető Libor Anita második kislányával hosszabb szülési szabadságot tervez, 2022-es visszatéréséig Zsuppán András látja el a rovatvezetői feladatokat. A szakember korábban a Magyar Narancsnál és a Heti Válasznál dolgozott újságíróként.

zsuppan_andras_index_2.JPG

"Magyarország vezető hírportáljának kulturális rovatát vezetni páratlan lehetőség és felelősség, hiszen minden, amit írunk, százezrekhez jut el. Azzal a vállalással érkezem, hogy rovat eddigi értékeit megőrizve még sokszínűbb és változatosabb képet adjunk a kultúra gazdagságáról, legyen szó filmekről, kiállításokról, gasztronómiáról, médiáról, építészetről vagy irodalomról. A kultúra a mindennapok része, hiszen moziba, múzeumba és színházba járunk, megkeressük a jó éttermeket, tudatosan megválogatjuk, hogy mit érdemes megnézni a tévében, és milyen zenéket érdemes hallgatni - az Indexnek ehhez kell praktikus segítséget adnia minden érdeklődő, kíváncsi és nyitott gondolkodású olvasó számára."

- mondta el kérésünkre András.

"A kulturális élet egy izgalmas és inspiráló terület, ennek lefedésében Andrásnak nem lesz könnyű dolga, ugyanakkor a szerkesztőség és a kiadó egyaránt támogatja ebben a munkában."

- mondta el Andacs Botond, az Index.hu lapigazgatója.

Sok sikert kívánunk Andrásnak a munkájához!

Fotó: Németh Péter / Index

Arany Glóbuszoltunk és nem is akárhogy

Arany Glóbuszoltunk és nem is akárhogy

Elhoztuk Kaliforniát a kiadványaink hasábjaira; a 2019-es Golden Globe díj legizgalmasabb történéseit idén is végigkövettük.

Nézzük hol és milyen anyagok születtek a kiadványaink szerkesztőségeiben:

  • Index Kult rovatában 1 cikk galériával
  • Velveten 2 cikk és 2 lapozgató
  • Femina Világsztár rovatában 4 cikk galériával
  • Port.hu-n 3 cikk

Az érdeklődés hatalmas volt, az Index Kult rovat, a Femina Világsztár rovat, és a Velvet is felülteljesített az előző heti napi átlaghoz képest, nézzük összehasonlítva őket:

  • Index Kult 155% PI növekedés (710.206 PI vs 278.159 PI)
  • Femina Világsztár 135% PI növekedés (439.222 PI vs 186.942 PI)
  • Velvet 65% PI növekedés (1.056.215 PI vs 639.036 PI)

gg_indamedia_v2.png

A szuper számokon felbuzdulva, alig várjuk az év következő durranását; az Oscar –díjátadó gálát, ahol újfent kiemelkedő eredményekre számítunk.
Ha hirdetnél és szeretnél a milliós nagyságrendű oldalletöltések hullámán okosan szörfölni, keresd sales kapcsolattartódat, vagy vedd fel velünk a kapcsolatot itt. 

Forrás: Gemius-DKT (15+ teljes közönség), 2019.01.07-ei adatok vs. 2019.01.01-01.06. napi átlag, multiplatform adat.