Társadalmi probléma megoldásáért kapott médiadíjat a Femina újságírója

Az Élet Kis Virága Alapítvány alapító elnökével készített interjúval Hódos Hajnalka nyerte a Magyar Újságírók Szövetsége (MÚOSZ) és a Fellowes újságírói pályázatát. A Femina újságírója díjazott cikkében a sérült gyermekeket otthon ápoló családok életét és gondjait mutatta be.

A Társadalmi problémák megoldása a nyilvánosság erejével című médiapályázatra 16 pályamű érkezett be, melyek mindegyike fontos témát járt körbe, és igyekezett a nyilvánosság erejével a megoldás irányába mozdítani a feltárt eseteket. A pályázatok között a riporttól az interjún át a tényfeltáró cikksorozatig vagy videótudósításig számos műfajban érkeztek alkotások, melyek az intézményi visszaélések feltárásától a nehéz emberi sorsok bemutatásáig sokféle társadalmi problémát mutattak be.

„A médiában dolgozók a gyakorlatból tudják: az újságírás legtöbbször szélmalomharc, de szerencsére akadnak kivételek is, amikor a nyilvánosság eszközével sikerül egy kezelhetetlennek tűnő problémát megoldani, megakadályozni vagy elrendezni. Néha egy egyszerű hír, egy riport, egy interjú indítja el azt a folyamatot, ami elvezet a megoldáshoz, máskor kitartó kutatómunkára, oknyomozásra, tényfeltárásra van szükség a pozitív végkifejlethez. Ugyanakkor mindig elengedhetetlen az újságíró elkötelezettsége, bátorsága és állhatatossága, ezt jutalmazta most a Fellowes” – mondta Hargitai Miklós, a MÚOSZ elnöke.

A szakmai zsűri Hódos Hajnalkának ítélte oda a félmillió forintos díjat a tavaly decemberben megjelent interjújáért, melyet Völgyiné Zörgő Sárával készített. Sára két egészséges és egy sérült gyermeke mellett alapította meg férjével együtt az Élet Kis Virága Alapítványt, mely súlyosan és halmozottan sérült gyermekeket nevelő és ápoló családok helyzetét szeretné megkönnyíteni. A cikk megjelenéséig a szervezet szinte kizárólag baráti támogatásokból, felajánlásokból és pályázaton nyert pénzekből tartotta fenn magát, de a nyilvánosságnak köszönhetően egyre ismertebbé vált, több sérült gyermeket nevelő anya szerzett tudomást róluk, és sokan jelentkeztek, hogy közösséget alkotva egymást támogassák és segítsék. A nyertes cikk  itt olvasható.hajni_cikk.png„Vannak olyan élethelyzetek, olyan társadalmi csoportok, amiket a média nem kedvel túlságosan, szebben megfogalmazva: nem kapnak elegendő figyelmet. Ezek a szegénység, a cigányság, a fogyatékossággal élők. Ilyen perifériára szorult csoport a sérült, fogyatékos gyermeket ápoló családok is. Nagyon kevesen látnak bele egy ilyen nehéz életbe. Szerettem volna megmutatni, hogy élnek ők, milyen nehézségekkel kell szembenézniük, és azt, hogy még egy ilyen küzdelmes életbe is belefér az, hogy segítséget nyújtsunk másoknak, a sorstársainknak” – árulta el a Femina újságírója az interjú céljáról.

Hódos Hajnalka tartott attól, hogy a személyes ismeretség miatt túlságosan bevonódik, ami az interjú hátrányára válik. A végeredményt látva viszont úgy véli, éppen a kettejük között levő baráti viszony miatt lett az írás annyira emberi. Az elismeréssel kapcsolatban elmondta: „Nagyon örülök a díjnak. Több mint egy évtizede dolgozom újságíróként. Ez alatt az idő alatt az olvasóim szeretete volt az egyetlen visszajelzés, amit a munkámmal kapcsolatban kaptam. A Sárával készült interjú rövid időn belül a második díjat hozta nekem, ez komoly visszajelzés nekem. Most valóban a helyemen vagyok, arról és úgy írok, hogy annak értelme és eredménye van” – tette hozzá a Femina újságírója.

Kreutz László, a Fellowes Hungary ügyvezetője a pályázat ötletével kapcsolatban megjegyezte, hogy olyan újságírói tevékenységet szerettek volna díjazni, aminek hatására egy fontos társadalmi ügy reflektorfényt kap, amivel elindulhat valamiféle pozitív változás.

„Felemelő volt a sok nagyszerű pályamunkát olvasni, valamennyi zsűritag nevében mondhatom, hogy igen erős mezőnyben lett Hódos Hajnalka anyaga a nyertes. Nehéz volt a döntés. Gratulálunk neki!” – mondta Tüske Gabriella, a Well PR munkatársa, a Fellowes Hungary kommunikációs tanácsadója.

Stabilan egymillió felett az Index napi látogatottsága

Tovább erősödött az Index: 2021 márciusában ugyanis folyamatosan egymillió feletti egyedi látogatószámot tudott hozni a piacvezető hírportál. Az Index egyébként ezzel az egész hónapot is megnyerte a napi átlagos látogatószámok tükrében.

Az év harmadik hónapja újabb sikereket hozott az Index számára, hiszen a március 31 napjából 26 napon szerezte meg a leglátogatottabb online kiadvány címét. Az év első felének statisztikái alapján nem kérdés a tendencia: az Index januárban 18 napon szerezte meg az első helyet, februárban már 28 napból 20 alkalommal büszkélkedhetett a legtöbb olvasóval.

Talán nem meglepő, hogy az Index az egész márciust megnyerte a napi átlagos 1 117 483 látogatószámával. Ezen a téren is megfigyelhető az Index erősödése, hiszen a Gemius belföldi látogatottsági adatai alapján januárban naponta átlagosan 890 142 felhasználó böngészte az Index oldalait, februárban már naponta átlagosan 940 557 olvasó érkezett az Indexre. Ezekkel az eredményekkel pedig mindkét hónapban maga mögé tudta utasítani a többi magyar site-ot, és ez most márciusban sem volt másként.

index_stat_marc_v3_1.png

A havi views, azaz a megtekintés számában is magasan nyert az Index. A 222 835 755 views mutatójával csaknem 70 százalékkal előzte meg a második helyen lévő Origót (131 743 894), illetve kiugró teljesítménye több mint kétszerese a 24.hu-n ugyanebben az időszakban mértnek (99 197 903).

index_stat_marc_v3_2.png
Az oldalon töltött időt nézve is megelőzött minden hazai oldalt az Index. Egy olvasó átlagosan 1 óra 16 percet töltött márciusban az Indexen, míg az Origo oldalait 45 percig, a 24.hu-t pedig 37 percet böngészték a felhasználók.

Az Indamedia csoport zászlóshajó kiadványa tehát folyamatosan erősödő teljesítménnyel immár harmadik hónapja vezeti a látogatottsági listát. A csúcsnap március 4-én volt, amikor 1 458 532 olvasó kereste fel a piacvezető hírportált, ezt követi a március 25. 1 337 016 és a március 18. 1 267 384 egyedi látogatóval.

index_stat_2021_marc_top_3.jpg

Az Indamedia többi kiadványa is sikeresen zárta a márciust: a Femina például februárban napi átlag 603 534 olvasót tudhatott magáénak, a márciusi adatok szerint azonban már naponta átlagosan 619 423 látogató kereste fel a piacvezető női portált.

Kívül-belül megújult a Napi.hu

Nemcsak új arculatot kapott a népszerű gazdasági portál, hanem szerkezeti változásokon is keresztülment. Az átláthatóbb és letisztultabb nyitóoldal új elemekkel bővült, illetve hamarosan videós és podcast anyagokkal is kiegészül a tartalom. Az új honlap új hirdetési lehetőségek előtt is megnyitotta a kaput, így egyedi igényeket is ki tudnak szolgálni.

Az elmúlt fél évben gőzerővel folyt a munka a Napi.hu szerkesztőségében, hogy 2021. március végén modernebb megjelenésű, korszerűbb honlapot mutathassanak be. A tervek előkészítése természetesen korábban kezdődött, a megvalósítás azonban az elmúlt 6-7 hónapban zajlott.

A korábbi arculatot körülbelül 7-8 éve kezdte el használni a Napi.hu, akkor még más elvárásoknak kellett megfelelnie egy hírportálnak, kevesebb volt az okostelefon és a tablet is. Ezért is tartották fontosnak, hogy egy mobileszközökön is igényes megjelenésű, rugalmas és gyors oldalt hozzanak létre, miközben a desktopos elérésüket is javítani akarták. Az új irány kialakításánál lényeges szempont volt, hogy új karaktert kapjon a Napi.hu, és határozottan megkülönböztethető legyen más oldalaktól. 

napi_zold_n_800_x_450.jpg

A projektet Szabó Dániel, a lap főszerkesztő-helyettes koordinálta. Az előkészítő fázisban Kristóf Réka dizájnerrel több tucat külföldi – köztük szlovák, szlovén és francia – oldalt néztek át, és gyűjtötték össze azokat a megoldásokat, amelyeket a Napi.hu új koncepciójába szerettek volna beépíteni. A kiválasztott elemeket egyenként gondolták tovább, és számos egyedi ötlettel gyúrták össze – ezeket tökéletesítette Kristóf Réka, és ezt követően indult meg a fejlesztés.

A megújítás során elhagyták a korábbi narancssárga színt, lecsiszolták a dizájnt, hogy áttekinthetőbb felülettel és többféle, új tartalommal tudják kiszolgálni a portál olvasóit és hirdetőit egyaránt. Az üzleti és közéleti cikkeket pedig hamarosan videók és podcastok is kiegészítik.

„A Napi.hu már több mint 20 éves, és sok szempontból teljesen egyedi tartalmat állít elő, sok saját témával, amivel nem foglalkoznak más hírportálok, miközben minden fontos gazdasági és közéleti aktualitást feldolgozunk. Úgy éreztük, hogy ezt a saját hangot akkor erősíthetjük meg, ha egy friss, modern és teljesen tartalomfókuszú dizájnt készítünk, elhagyjuk a magyar híroldalak közötti gyakori narancssárgát, ezzel az új zöld arculattal is megmutatjuk, hogy ez egy másik oldal, ahol feltesznek olyan kérdéseket is, amit máshol nem” – foglalta össze az új arculat mögötti célokat Szabó Dániel.

web_development.jpg

Az új címlapon csoportosítva szerepelnek az aktuálisan legérdekesebb hírek és események, a címkék segítségével pedig a fejlemények folyamatosan követhetők úgy, hogy az előzményeket is látják az olvasók. A cikkek végén pedig nincs szükség külön kattintásra: az oldal aljára görgetve a címlap jelenik meg újra, hogy könnyebb legyen egyszerre elolvasni az összes hírt. 

A főszerkesztő-helyettes a tartalomfejlesztés irányairól beszélve elmondta: „Nagyon erős szakmai stábunk van, egészségügyről, ingatlanról, energetikáról, kiskereskedelemről, de az uniós ügyekről is sok olyan témát hozunk, amikkel mások nem foglalkoznak, az olvasóknak ezeket tettük elérhetőbbé az újragondolt címlappal, cikkoldalakkal. Hamarosan pedig podcastekkel és videókkal is segítjük a tájékozódást, hogy tényleg bárki számára üzlet legyen a hírből.”

A külső-belső átalakulás a hirdetési megoldásokra is kiterjedt, a Napi.hu és az Indamedia Sales ezentúl a legkülönbözőbb hirdetési igényekre is képes lesz egyedi és exkluzív megoldásokkal reagálni.

A fejlesztést Göcsei Gábor programozó vezette, az új design Kristóf Réka és Szabó Dániel ötleteiből született meg. 

Márciusban 1 millió felett az Index

Az Indamedia-portfóliójába tartozó hírportál hónapról hónapra erősödik, maga mögé utasítva a többi hazai online kiadványt. Márciusban nem volt olyan nap, hogy nem egymillió felett lett volna az Index egyedi látogatószáma.

Egyre jobban látszik a tartalmi, vizuális és egyéb területen megvalósult fejlesztések hatása az Indexnél, januárban és februárban is sikerült ugyanis megszereznie a látogatottsági lista első helyét a napi átlag látogatószám alapján. A hírportál oldalait naponta átlagosan 890 142 felhasználó böngészte az év első hónapjában, míg a következőben már átlagosan napi 940 557.

A tavasz azonban további lendületet és kiugró eredmény hozott: márciusban eddig minden nap egymillió feletti látogatószámmal zárta a napot az Index. A csúcsok csúcsa március 4-én volt, amikor nem kevesebb mint 1 458 532 felhasználó látogatott el a hírportálra. Ez azt is jól mutatja, hogy az Index továbbra is az első számú hírforrás az olvasók számára: ha itthon vagy a világban történik valami, akkor az Indexre sietnek az emberek információért.

index_stat_marc1_10_1.jpg

Ez azt is jelentette, hogy – március 10. kivételével – minden nap a legtöbb olvasó az Indexet választotta. A látogatókról elmondható, hogy 80 százalékuk a 18-59 év közöttiek táborát erősíti, napi átlag 857 902 egyedi látogató érkezik a hírportálra ebből a széles kereskedelmi célcsoportból.

Az Index az oldalon töltött időben is abszolút vezető: az olvasók átlagosan 30 percet töltenek az oldalon, kétszer annyit, mint a 24.hu-n (15 perc 25 mp). De nem csak ebben ért el jobb eredményt: a 2021. március 4-i csúcsnapon a 24.hu 1 059 644 egyedi látogatóval lett második, azaz az Indexnek 37 százalékkal sikerült megelőznie a második legolvasottabb oldalt ezen a napon.

*Forrás: DKT/eGemius.com 2021. január-március

Az énidő kerül a középpontba a Femina új kampányában

Az új arculat mellett tartalmi fejlesztésekkel is erősíti pozícióját a Femina.hu, amely a Indamedia-csoport egyik sikertörténetévé vált a látogatottsági adatok alapján. 2020 második felében egyértelműen megszerezte a piacvezető pozíciót a magazinok között, most induló kampányában az „Énidő.Veled” szlogennel mutatja meg új lendületét, és az irányt, amelyet kitűzött maga elé.

Sikeres évet zárt tavaly a Femina, és ugyanilyen erősen nyitotta az újat, stabilan tartja az iramot a legnagyobb hazai hírportálokkal. Idén már két napon is kiérdemelte a második leglátogatottabb site-nak járó helyezést az összes magyarországi online kiadvány között. Januárban naponta átlagosan 644 964, februárban pedig 603 534 belföldi látogatót* tudhatott magáénak – ezzel mindkét hónapban a negyedik legolvasottabb hazai kiadvány pozícióját szerezte meg.

Tavaly év végén már elkezdődött a Femina megjelenésének felfrissítése, a többi között egy színesebb, dinamikusabb arculat is jelezte, hogy új lendületet vesz a kiadvány, és kész versenybe szállni a legolvasottabb hazai site-okkal. A Femina grafikusa, Zsédely Teri által megálmodott dizájnt Fejér Roxána vezető programozó keltette életre, aki a kiadvány indulása óta fejleszti az oldalt.

A megújult Femina a 21. századi nő igényeihez igazodik, a lapvezetés törekvése, hogy tartalmaik informatívak, hasznosak legyenek a célcsoport számára, és túlmutassanak a nőket érdeklő általános témákon. Ehhez igazodva, és ezt kiegészítve érkezett meg az új arculat, melyben a legnagyobb dizájnváltás a címlapon történt: egy még inkább magazinos, nagyon színes és modern megjelenéssel célozták meg az olvasókat. A dizájnon túl februárban a szlogen is változott: "Femina - Énidő. Veled."

femina_uj_arculat_2021_fekvo.jpg

„Lehet, hogy elcsépelten hangzik, de a mai torzult világban igenis szükség van arra, hogy több időt töltsünk magunkkal, nagyobb önismeretre tegyünk szert, és olyan dolgokkal foglalkozzunk, amik valóban kikapcsolnak és feltöltenek. A Femina felelőssége pedig, hogy ebben segítséget nyújtson” – mesélt az új szlogen mögötti üzenetről Rácz Brigitta, a Femina.hu főszerkesztője.

A szlogenhez igazodva a tartalomfejlesztés is folytatódik. Továbbra is jellemzőek lesznek a színes, változatos témák, egyre több szakértői anyag, publicisztika, nagyinterjú, illetve szórakoztató tartalom jelenik meg a Femina oldalain.

„Olyan témákat dolgozunk fel, amelyek valóban informatívak, igényesek, ha kell komolyak, mindig alaposak, de szórakoztatóak is, hogy a kikapcsolódást is megtalálják olvasóink. Ténylegesen olyan anyagokat készítünk, amelyek a 21. századi nőket érdeklik” – foglalta össze Rácz Brigitta.

racz_brigitta_femina_1000x1500.jpg

A kívül-belül megújult Femina népszerűsítését kampány is támogatja, melynek első szakaszában egy 10+1 részes interjúsorozat indult az ország meghatározó nőivel. Szily Nóra interjúalanyaival arra keresi a választ, hogy mitől nő a nő a 21. században? A köztéri hirdetésekkel párhuzamosan, március 8-án, Nőnapon televíziós reklámkampány is indul, amely szintén erre az alapkérdésre reflektál, emellett a FeminaShopot is feltöltötték olyan környezettudatos termékekkel, amelyek nem hiányozhatnak a 21. századi nő kelléktárából.

A Femina megújításáról, a tervekről és a kampány részleteiről a lap főszerkesztője egy nagyobb lélegzetvételű interjúban is beszélt, amely teljes terjedelmében itt olvasható. Rácz Brigitta szerint a Femina mai sikerei a múltban keresendők. 14 évvel ezelőtt, az induláskor kis költségvetés állt rendelkezésükre, a lelkesedésük viszont annál nagyobb volt. Mint mondta, az oldalt a szív vitte előre, illetve a tudatos építkezés, és ezek mind a mai napig meghatározók számukra.

*Forrás: DKT/e.gemius.com 2021. január-február

Már második hónapja nyeri az Index a látogatottsági versenyt

Január után februárban is sikerült az Indexnek megszereznie a látogatottsági lista első helyét, a hírportált naponta átlagosan több mint 940 ezer olvasó kereste fel az év második hónapjában. Az Indamedia más kiadványai is jól szerepeltek, a Femina például az összesítés negyedik helyére került.

2021 januárjában naponta átlagosan 890 142 felhasználó böngészte az Index oldalait, és ezzel a leglátogatottabb hazai online kiadvány lett az Indamedia-csoporthoz tartozó hírportál. Februárban ez a pozitív tendencia tovább erősödött: a Gemius belföldi látogatottsági adatai alapján naponta átlagosan 940 557 olvasó érkezett az Indexre, és ezzel ismét maga mögé tudta utasítani a többi magyar site-ot.

Az év eleje óta erős iramot diktál az Index, januárban összesen 18 napon szerezte meg a leglátogatottabb online kiadvány címét, februárban ezt 28 napból 20 alkalommal teljesítette. Ráadásul ebből 4 napon 1 millió feletti látogatószámmal került a lista legfelső fokára. Januárhoz képest átlaghelyezésén is javított, hiszen nem volt olyan nap, amikor a második helynél rosszabbat ért volna el.

index_stat_feb_v5.jpg

A lapvezetés úgy látja, hogy ezek a számok is jól mutatják, hogy sikerült stabilizálni az Index olvasóbázisát, amelyet néhány hónap alatt vissza tudtak építeni a korábbi szintre, így az Indamedia-csoporthoz tartozó hírportál ismét elfoglalta vezető helyét a hazai online kiadványok között. Sőt, növekvő pályára sikerült állítani: 6 százalékkal, azaz 50 ezer látogatóval nőtt a tavalyi évhez és januárhoz képest is az Index napi átlag látogatószáma.

„Kiugró februári eredményeinken már látszik a közelmúltban indított, új tartalmaink – például a Kibeszélő videós formátum, Degusztátor gasztró rovat vagy a rovatokhoz kapcsolódó podcast adások – hatása is. Folytatjuk a tartalomfejlesztési munkát, és a következő hónapokban további új formátumokkal jelentkezünk. Célunk, hogy jelentősen tovább bővítsük a kiadványunk által elért olvasótábort” – fűzte az eredményekhez Starcz Ákos, az Index vezérigazgatója.

Az Indamedia-csoport többi kiadványa is jól szerepelt februárban, a fenti paramétert vizsgáló listán a Femina például negyedik helyet szerezte meg az év második hónapjában a napi átlag 603 534 látogatójával.

Dolgozz nálunk, legyél csapatunk legújabb tagja!

Az Indamedia Sales 22 éve vezető szerepet tölt be az online médiapiacon. Egyedi, sokszínű és jól szegmentálható hirdetési megoldásokat kínálunk ügyfeleink számára. Nálunk sohasem áll meg az élet, nagy figyelmet fordítunk arra, hogy termékportfóliónkat folyamatosan fejlesszük, és előremutató, innovatív megoldásokkal lépjünk a piacra.

Most csapatunkat is bővíteni szeretnénk, ennek jegyében keressük legújabb MÉDIAÉRTÉKESÍTŐ kollégánkat.

allashirdetes_fb_ig_1200x630-01.jpg

Téged keresünk, ha:

  • legalább 1-3 éve dolgozol médiaértékesítési szakterületen (online előnyben)
  • felsőfokú végzettséggel rendelkezel
  • ismered a magyar média jelentős szereplőit
  • kihívásnak tekinted a komplex feladatok megoldását
  • jó szervező és problémamegoldó készséggel rendelkezel
  • képes vagy párhuzamosan, több szálon tervezni, értékesíteni és „after sales” tevékenységet végezni
  • aktívan részt tudsz venni projektajánlatok kidolgozásában és termékfejlesztésben
  • saját, kialakult vezetői kapcsolatrendszered van 
  • megállod a helyed magabiztos tárgyalópartnerként
  • folyamatosan keresed az új lehetőségeket
  • MS Office programcsomag (Excel, Word, PowerPoint) erős felhasználói szintű ismeretével rendelkezel

 Mi lesz a feladatod?

  • meghatározó és piacvezető online kiadványok hirdetési felületeinek értékesítése
  • rendszeresen beszámolni vezetőidnek a piaci tendenciákról, a versenystratégiákról és az ügyfelek viselkedéseiről, amelyek befolyásolhatják a cég üzleti stratégiáit, sikerét
  • a piac meghatározó hirdetőivel és ügynökségeivel való tárgyalás és folyamatos kapcsolattartás
  • hirdetési kampányaid kézben tartása, az értékesítés utáni folyamatok végigkísérése, aftersales
  • az ügyfelek számára a legmegfelelőbb hirdetési eszközök és stratégiák tervezése és kiajánlása (ebben képzésekkel is segítünk majd)
  • account és alapszintű projektmanagement feladatok

Ezt kínáljuk:

  • támogató szakmai környezet
  • fejlett folyamattámogatási és adminisztrációs rendszerek
  • munkához szükséges IT eszközök
  • barátságos, rendezett munkakörülmények (irodánk a III. kerületben található)
  • fiatalos, nyitott vállalati kultúra, támogató csapat
  • versenyképes bérezés
  • szakmai fejlődési lehetőség
  • hosszú távú munkalehetőség

Hogyan jelentkezhetsz?

Ha felkeltettük érdeklődésed, és szívesen csatlakoznál csapatunkhoz, akkor küldd el önéletrajzod a hr@indamedia.hu emailcímre, jelentkezéskor ne felejtsd el feltüntetni fizetési igényed!

 

 

 

A Z generáció csaknem 70 százaléka elérhető az Inda Weekkel!

A 15-29 év közötti célcsoportra fókuszáló kampányok sikeressége szempontjából kiemelten fontos a megfelelő eszközök és felületek kiválasztása. Az Indamedia Sales sikerterméke, az Inda Week garantáltan eléri a Z generációba tartozók 67,46 százalékát mindössze egy hét alatt.

iw_z_gen.jpg

A Z generáció tagjai jellemzően 1995 és 2010 között születtek; már gyerekkoruktól fogva fontos és elválaszthatatlan részét képezi hétköznapjaiknak az online tér, valamint a különböző digitális és kommunikációs eszközök. Marc Prensky 2001-ben megjelent Digital Natives, Digital Immigrants című kétrészes cikkében ezt a korcsoportot nevezte „digitális bennszülötteknek”, a kifejezést azóta is szinonimaként használják a Z generációra.

Ez a korosztály egy teljesen új világban nőtt fel, hozzászoktak a gyors információáramláshoz és annak befogadásához. Képesek egyszerre több mindennel is párhuzamosan foglalkozni, viszont az információt felületesebben dolgozzák fel, mint a korábbi generációk tagjai. A kommunikációs eszközök rohamos fejlődésével az információ tömegének mozgása is felgyorsult – ebbe születettek bele a Z generáció képviselői. A megnövekedett mennyiségű hírt, információt és adatot máshogy dolgozzák fel, és emiatt a gondolkodásuk is eltér az X vagy Y generáció tagjaitól.

A 15-29 éves korosztály figyelmét jellemzően nehéz megragadni, illetve megtartani, ezért nagy kihívást jelenthet a hirdetők számára a célcsoport felé való kommunikáció. Az Inda Week éppen ezért kínál kifejezetten erre a célcsoportra is hirdetési megoldást.

Lássuk a számokat!*

iw_z_gen_tablazat_2021.jpg

Ez azt jelenti, hogy az Inda Week garantáltan képes elérni a 15-29-es korcsoport 67,46 százalékát hét nap leforgása alatt, ezzel pedig akár az országos tévécsatornákkal is felvehető a verseny.

Röviden az Inda Weekről

Az Inda Weeket tavaly márciusban vezettük be, azóta az Indamedia Sales egyik vezető terméke lett. Lényege, hogy a kampány adott korcsoportra rendelhető, és egy hétig fut az Indamedia-csoport online felületein. Fontos külön kiemelni, hogy az Inda Week példátlanul nagy elérést biztosít, valamint ár-érték arányban kivételesen előnyös a teljes display hirdetési piacon, ugyanakkor a kreatívok cseréjére is lehetőséget ad, hogy azok még jobb eredményeket hozzanak.

Ha felkeltettük érdeklődésed, kattints a jobb felső sarokban az „Ajánlatkérés” gombra, vagy keresd Indamedia Sales kapcsolattartódat!

*Forrás: DKT/e.gemius (15+ belföldi közönség), 2021/01, havi napi átlag valós látogató (RU), all device

 

 

A legjobb helyeket biztosítjuk az Indexen a Futball EB idejére!

Az egyik legjelentősebb futballeseményt és a magyar válogatott szereplését folyamatosan nyomon követi az Index. Olyan együttműködési ajánlattal készültünk partnereink számára, mellyel akár 159 millió megjelenés is elérhető a kampány ideje alatt.

A 2020-as Európa-bajnokság az első a történelemben, amelyet nem egy ország rendez meg, hanem több nagyváros is házigazda lesz. A szurkolóknak így lehetőségük nyílik új kultúrák, hagyományok és gasztronómiai érdekességek megismerésére is.

A magyar válogatott óriási bravúrral sorozatban másodszor jutott ki az Európa-bajnokságra. A mérkőzést rendező városok között képviselteti magát Budapest is, így a 2019-ben átadott, 67 ezer néző befogadására képes Puskás Aréna a magyar válogatott csoportmérkőzései közül kettőnek is otthont ad majd, valamint egy nyolcaddöntőt is láthatnak a magyar futball szerelmesei a nemzeti stadionban.

Hol máshol lehetne csodálatosabb érzés szurkolni a hazai csapatnak, mint a Puskás Arénában?

futball_szurkolo_stadion_foci.jpg

A szórakozás garantált: a magyar válogatott a címvédő Portugáliával, a világbajnok Franciaországgal és a 2014-es vb-győztes Németországgal került egy csoportba, így a világ legjobb játékosai érkeznek Budapestre nyáron!

Különleges együttműködési ajánlatunkban önálló melléklet, extra social tartalmak, brandelt sportblokk, helyszíni tudósítások, illetve extraként vásárolható Goal.com megjelenési lehetőségek is szerepelnek. Ez egy védhetetlen ajánlat: a kampány során 159 millió megjelenéssel számolhatsz!

Ha felkeltettük érdeklődésed, keresd Indamedia Sales kapcsolattartódat!

Hatalmasat ment a Samsung és a Renault a legutóbbi Inda Week-kampányokban

A választott célcsoportra 65 százalékos elérést garantáló Inda Week tökéletes megoldásnak bizonyult a Samsung és a Renault legutóbbi kampányában is, hiszen a vállalt értéket messze felülmúlva, egy hét alatt elérték a megcélzott szegmens csaknem 80 százalékát.

A Samsung Palette népszerűsítését célzó kampányba az Inda Weeket is beépítette a tervező ügynökség. Az Indamedia Sales 65 százalékos elérést garantált az ügyfélnek a 18-59 év közöttiek célcsoportjára.

A kampány hetében a fenti célcsoportban a teljes hazai interneten 4 641 544 user volt jelen, közülük az Indamedia 3 623 788 felhasználóhoz jutott el.* Ez azt jelenti, hogy mindössze hét nap alatt a Samsung hirdetései elérték a jelölt szegmens 78 százalékát.

  • Hirdető: Samsung Electronics Magyar Zrt.
  • Kampány: Samsung Palette
  • Médiaügynökség: MMS Communications Hungary Kft.
  • Kampányidőszak: 2021. február 1-7.

ims_indaweek_0215.jpg

A Renault számára is telitalálatnak bizonyult, hogy a 2021. február 3-9-ig futó Dacia Sandero kampányához az Inda Weeket választotta. Előzetes számításunk alapján azt prognosztizáltuk, hogy az egyhetes kampánnyal elérhető a 25-59-es célcsoport 69,35 százaléka. Ezzel szemben a célcsoportban 76,35 százalékos eléréshez segítettük ügyfelünket 7 nap leforgása alatt, ami egészen pontosan 3 949 207 egyedi látogatót jelentett*.

  • Hirdető: Renault Hungária Gépjárműkereskedelmi Kft.
  • Kampány: Dacia Sandero
  • Médiaügynökség: OmnicomMediaGroup Hungary Hirdetési Szolgáltató Kft.
  • Kampányidőszak: 2021. február 3-9.

„Büszkeség számunkra, hogy az Indamedia-csoport kiadványain egy hét alatt már az egyes célcsoportok közel 80 százalékát tudjuk szállítani a hirdető partnereink számára. Külön öröm, hogy egyre több ügyfelünk ismeri fel az Inda Weekben rejlő egyedülálló elérési potenciált, amivel akár az országos tévécsatornákkal is felvehető a verseny. A sikeren felbuzdulva idén újabb reach-építő hirdetési termékekkel érkezünk, már folynak az előkészületek” - mondta az eredmények kapcsán Kovács Péter András, az Indamedia Sales értékesítési igazgatója.

A tavaly márciusban bevezetett hirdetési megoldást először a MediaMarkt próbálta ki. Kampányuk 2020. március 23-tól 29-ig futott az Indamedia-portfólióhoz tartozó kiadványok felületein. A cégcsoport site-jai az adott héten 4 403 275 valós felhasználót értek el, azaz a magyarországi internetezők 71 százalékát.

Bár a fenti adatok önmagukért beszélnek, fontos külön kiemelni, hogy az Inda Week példátlanul nagy elérést biztosító hirdetési megoldás, amely ár-érték arányban kivételesen előnyös a teljes display (online és TV) hirdetési piacon, ugyanakkor biztosítja az egy hétig futó kampányokban a kreatívok cserélhetőségét is annak érdekében, hogy azok még jobb eredményeket hozzanak.

Az Indamedia-csoport 2021. február 1-7. között csaknem 4,5 millió 15 évnél idősebb, hazai látogatót ért el*, ami a teljes közönség 72,32 százaléka.

Az Indamedia-portfólió minden kiadványa a Gemius AdOcean adservert használja 2021. február elsejétől. Az átállásnak köszönhetően még inkább korszerű és innovatív megoldásokat kínálunk ügyfeleinknek. Már márciustól olyan új fejlesztésekkel készülünk, amelyek egyedülállóak a hazai online hirdetési piacon.

Köszönjük Partnereink bizalmát és gratulálunk az elért kampányeredményekhez!

*DKT/e.Gemius (belföldi 15+ közönség) 

süti beállítások módosítása