Az elérés-korlátozások ellenére is kiemelkedő olvasottságok az Indexen

Az elmúlt hetekben a több online médiumot érintő terheléses támadások az Indexet sem kímélték, ráadásul múlt péntek óta a Facebook is korlátozza a piacvezető hírportál elérését. Az ügyfelek kampányainak teljesülésére a nehezített pálya nem lesz hatással.

Az Indamedia csoporthoz tartozó Index és Napi.hu kiadványokat az ősz során több alkalommal érte DDoS (Distributed Denial of Service), azaz túlterheléses támadás, melyek ideiglenes szolgáltatás-kiesést, illetve lassulást okoztak a portálok szerverein és elérésében. A médiavállalat informatikusainak minden alkalommal rövid időn belül sikerült helyreállítaniuk az oldalak elérhetőségét és stabilizálni a kiadványok működését.

November végén azonban még inkább nehezített pályán kell teljesítenie az Indexnek, 19-én ugyanis a Facebook jelezte, hogy korlátozza tartalmainak elérését, amely a hírportál mérései szerint jelentős csökkenést jelentenek a közösségi platformról terelt forgalomban. A Facebook által alkalmazott korlátozás jelenleg is fennáll, ami napi szinten több százezerrel csökkenti a Facebook felől érkező látogatók számát a hírportálon. A november 1-25. között mért brand adatok szerint 938 454 a napi átlag látogatószám az Indexen, amivel még így is az első helyen áll a hazai site-ok között.

ims_stat_nov_2.png

„Az Indexen tapasztalható átmeneti forgalomkiesés nincs hatással az oldalon futó hirdetésekre és kampányokra. Annak ellenére, hogy novemberben több olyan nehézséggel is szembe kellett néznie piacvezető hírportálunknak, amely korlátozza az elérését, tartja helyét a leglátogatottabb hazai online kiadványok között” – hangsúlyozta Abonyi Bernadett, az Indamedia Sales ügyvezetője. Hozzátette, hogy az Index mellett az Indamedia Sales által képviselt további kiadványok is hozzák a forgalmi elvárásokat a hirdetési szezon csúcsán.

A Facebook értesítését követően az Index jogi képviselete azonnal megkereste a közösségi oldalt, hogy bővebb tájékoztatás kérjen a korlátozással és annak feloldásának feltételeivel kapcsolatban. Az elküldött megkeresésben a hírportál biztosította a közösségi platformot együttműködési szándékáról, és jelezte, hogy szeretné minél előbb tisztázni a helyzetet. A Facebooktól múlt péntek óta semmilyen válasz nem érkezett. Az Indamedia mindent megtesz azért, hogy gyors megoldást találjon a helyzet rendezésére. Házon belül és partnereivel is aktívan dolgozik azon, hogy alternatív lehetőségeket biztosítsanak olvasóiknak az Index tartalmának elérésére, illetve a Facebook-korlátozás mielőbbi feloldására.

Új ügyvezető Femina Média élén

Január elsejétől Somodi Hajnalka digitális kommunikációs szakember látja el a Femina Média ügyvezetői és főszerkesztői feladatait. Az ügyvezetői posztról leköszönő Burányi Róbert és a korábbi főszerkesztő, Rácz Brigitta az operatív vezetői feladatokat háttérmunkára cserélik, és továbbra is a cégcsoport közelében maradnak.

Rácz Brigitta csaknem 15 éve főszerkesztője a piacvezető női portálnak. Közreműködésével született meg a kezdetben kis elérésű site-ból egy teljes női portfólió. A Femina Média többségi tulajdonosaként a 2015-ös CEMP (új néven Indamedia) akvizíció után is maradt pozíciójában, részt vett a cég profiljának bővítésében, 2018-ban pedig kinevezték a cégcsoport teljes női portfóliójának igazgatójává.

Burányi Róbert 2009 óta vesz részt ügyvezetőként a Femina Média fejlesztésében, meghatározó szerepe van a cég gazdasági sikereinek elérésében. Ő vezette 2014-ben a későbbi Indamediával történő tárgyalásokat, majd 2015-ben menedzselte a felvásárlással kapcsolatos szerződéses folyamatokat. A Femina integrálását követően, 2015 júliusában kinevezték a Napi.hu ügyvezetőjének. Egyike azon szakembereknek, akik nevéhez fűződik a programmatic értékesítés cégcsoport szintű bevezetése.

Az új év változásokat hoz a Femina és a női portfólió életébe, januártól ugyanis a kiadványcsalád vezetése, Rácz Brigitta főszerkesztő és Burányi Róbert ügyvezető átadják a stafétát, mert mint mondják: az erős és a folyamatos lendülethez szükséges alapot megteremtették, de ezen felül is jót tehet a Feminának az új dinamika.

bp-2432.jpgSomodi Hajnalka

Az Indamedia vezetése úgy látta, hogy ezt az új dinamikát Somodi Hajnalka garantálhatja a Femina Média számára. A digitális kommunikációs szakember a Dialogue Creatives ügyvezetője, és már több mint egy éve dolgozik együtt a Feminával az új tartalmak digitális, kommunikációs és marketing támogatása kapcsán. Az új ügyvezető cégcsoporton belülről érkezik, a Dialogue ugyanis a Femina Médiához hasonlóan az Indamedia csoport tagja. A kinevezéssel Somodi Hajnalka korábbi pozíciója nem szűnik meg, továbbra is marad a kreatív ügynökség ügyvezetője.

Januártól a női portfolio-igazgatói szerepkör beleolvad a Femina ügyvezetői pozíciójába. Az új ügyvezető és egyben főszerkesztő mellett két főszerkesztő-helyettest is kineveznek. Egyikük, Fehér Ágnes, aki alapítása óta dolgozik a női magazinnál, szülési szabadságát követően csatlakozik ismét a kiadványhoz. A januártól munkába álló másik főszerkesztő-helyettes pedig Orbán Violetta, aki szintén oszlopos tagja a Feminának, 10 éve dolgozik a kiadványnál, jelenleg a Hazai sztár rovat vezetője.

„A tavaszi kampány a XXI. századi nőt helyezte középpontba, továbbra is ezen a vonalon szeretnénk haladni. Ahogy a női szerepek átalakultak, úgy a női tartalmak is. Egy piacvezető női portfólió esetében fontos, hogy a magazin jelleg megőrzése mellett valóban tájékoztasson és reagáljon ezekre a változásokra, valamint társadalmi kérdésekre is. Mindezt úgy, hogy attól ne sérüljön a lényeg, tehát hogy a kikapcsolódást, az énidőt is megtalálják nálunk az olvasók” – mondta a női portfólió jövőjéről Somodi Hajnalka.

Somodi Hajnalka
Digitális kommunikációs szakember. 2004-től az E-Ventures Kft. tulajdonában lévő Profession és Jobmonitor oldalak marketing vezetőjeként dolgozott, feladata volt az akkor még kisebb elérésű site-ok látogatottságának növelése. A cégnél töltött egy éve alatt vált a Profession piacvezető állásportállá. A Profession felvásárlását követően pályáját a T-Online cégcsoportnál folytatta, ahol termékmenedzserként a digitális szolgáltatások látogatottságának maximalizálásáért felelt. 2013-tól a Telekom cégcsoporthoz tartozó Origo Zrt. teljes online portfóliójának kommunikációs vezetőjévé nevezték ki, ahol a többi között a portfólióelemek márkastratégiájának tervezése tartozott hozzá. 2016-ban igazolt a Dialogue Creatives ügynökséghez, ahol account director, majd client service director pozíciókban dolgozott, 2021-től tölti be a Dialogue ügyvezetői pozícióját.

Rácz Brigitta és Burányi Róbert továbbra is a cég közelében maradnak: a leköszönő főszerkesztő tanácsadóként veszt részt a Femina Média portfóliójába tartozó kiadványok mindennapjaiban, az ügyvezető pedig a jövőben is folytatja a munkát az Indamedia programmatic csapatában.

Burányi Róbert egyben a Napi.hu ügyvezetői posztját is betölti, helyére egyelőre keresik a legmegfelelőbb szakembert (elsősorban cégcsoporton belül), aki folytatja azt az utat, amelyen a sikeres gazdasági hírportál eddig is haladt, és menedzseli a 2022-re tervezett fejlesztéseket.

Új formátumokkal indította az őszt a Femina

A tavaszi brandkampánya után most videós interjúsorozattal és podcasttel is színesíti tartalmait az online női magazin.

illusztracio1.jpg

Az Indamedia portfóliójába tartozó Femina idén tavasszal egy nagy brandújító kampánnyal vezette be az „Énidő.Veled.” szlogent és az ehhez kapcsolódó arculati és tartalmi fejlesztéseket. Erre felfűzve márciusban egy 10+1 részes interjúsorozatot is indítottak, melyben Szily Nóra az ország meghatározó nőivel beszélgetett a 21. századi nőkről és nőiségről.

A tartalmi megújulást az olvasók is díjazták, hiszen az elmúlt egy évben a Femina megerősítette piacvezető pozícióját a női online magazinok között: tavaly szeptember óta a napi átlag olvasószám a Feminán 583 083, míg a konkurens kiadványon 459 406 volt.* Az olvasottságot tekintve is felvette a versenyt a legnagyobb híroldalakkal, az elmúlt egy évben állandó helyet követelve Magyarország öt legolvasottabb site-ja között.

Ősszel sincs megállás

Egy kis nyári szünet után most újra találkozhatnak az olvasók a tavasszal indult, népszerű interjúsorozattal. A kérdező székében ezúttal Winkler Nóra ül, aki elismert és igazán inspiráló beszélgetőpartnereivel, ízig-vérig 21. századi nőkkel beszélget. Az írott interjúkat ezúttal a videós formátumú beszélgetések váltják fel Egy nő, több történet címmel, mely mostantól rendszeresen jelentkezik a Femina YouTube-csatornáján.

Nemcsak videós formátummal, hanem podcasttel is bővíti tartalmait a női portál: a szeptembertől lélektöltő beszélgetéseket hallgathatnak az érdeklődők Soós Andreával és vendégeivel. A műsor vendége volt már Nemcsák Károly és a József Attila Színház színészei, Wossala Rozina és Kánya Kata, és a továbbiakban is hétről hétre újabb izgalmas és érdekes adások kerülnek fel a Femina Spotify csatornájára.

Az előbb említett újdonságok mellett újra megrendezik a Femina Klubot is, melynek hatodik évada október 18-án vette kezdetét egy telt házas előadással. Az estek állandó háziasszonya, Szily Nóra idén is elismert szakemberekkel beszélget fontos és sokakat érdeklő témákról.

És, ha ez még nem lenne elég, további jó hír, hogy a Viber-felhasználók idén sem maradnak a Femina közkedvelt stickerjei nélkül, melyekből best of válogatás készült. A matricacsomag három hónapon keresztül ingyenesen elérhető az applikációban.

illusztracio_viber.jpg

Az izgalmas őszi projektek mellett már most gőzerővel készül a Femina csapata az ünnepekre és az öthetes karácsonyi rovatra, mely a teljes adventi időszakban segít majd az olvasóknak eligazodni az év végi forgatagban. Ajándékötletekkel, a hagyományos karácsonyi receptek mellett új ízekkel is készül a kiadvány, emellett rengeteg karácsonyi történet, érdekesség, dekorötlet és utazási tipp várja az olvasókat.

Az adventi és karácsonyi ajánlatainkért keresd Indamedia Sales kapcsolattartód, vagy írj nekünk a sales@indamedia.hu címre!

  *Forrás: DKT/Gemius (15+ belföldi közönség): 2020. 09-2021.09 napi átlagolvasó (RU) multiplatform

Mi a TikTokod? címmel indít online tehetségkutatót az Index

Október 31-én este indul az Index online tehetségkutató műsora, melyben a hírportál és a Compact Tv közösen keresi Magyarország legjobb tiktokkereit.

miatiktokod_kv_001.png

„Egy érdekes utazás vette kezdetét nyáron, amikor elkezdtünk gondolkodni egy új, TikTokhoz kapcsolható formátumon. Az Index számára mindig is fontos volt, hogy trendszetter márkaként elsőként hozzon be újításokat akár technológiai oldalon, akár egy új platform bemutatásával. Ebbe a fura, de egyben érdekes digitális világba vezetjük be ezzel az új műsorral az Index olvasóit” – mondta Starcz Ákos, az Index vezérigazgatója.

A most induló, online tehetségkutatóban bemutatott produkciókat szakmai zsűri értékeli, melynek tagja Molnár Nini, a Feleségek luxuskivitelben című műsorból is ismert divattervező; Turai Barna, a Márkó és Barna Síkideg podcast egyik házigazdája; Hajós András, az ebben a sorban abszolút kakukktojásnak számító, de az új dolgokra mindig nyitott showman, valamint Csaby1, a TikTok 187 ezer követővel rendelkező koronázatlan királya. A műsor házigazdája és kreatív producere Linczényi Márkó.

A műsor alapkoncepcióját Márkó foglalta össze: „A TikTok nemcsak dörömböl az ajtón, de már páros lábbal ránk is rúgta, és több millióan töltenek fel rá tartalmakat egész Magyarországon. A zenészektől a stand-uposokon át a gasztrobloggerekig mindenki nap mint nap posztolja a videókat, egyszerre lett mindenkiből táncos, énekes, rendező, operatőr és vágó. Akkor miért ne mutathatnánk be és díjazhatnánk őket? A Mi a Toktokodban megkeressük, hogy ebből a több millió emberből ki az, aki három fordulón át a legeredetibb és legkreatívabb, és a négytagú zsűrivel kiválasztjuk, hogy ki lesz Magyarország tiktokkere.” 

Az előzetes castingok során több mint száz produkció került a zsűri elé, akik hosszas mérlegelés és gondolkodás után szűkítették le a listát azokra a jelentkezőkre, akikkel találkozni fognak a nézők a selejtezők során.

A TikTok trendek hajszolását és a zsűri kegyeinek elnyerésére tett kísérleteket 5 héten keresztül összesen 12 epizódban követhetik a nézők, akik a selejtezőktől az elődöntőn át egészen a december 5-én megtartott fináléig izgulhatnak kedvenceikért. Az adások az Indexen és a hírportál YouTube csatornáján is megtekinthetők.

  • Megbízó: INDEX.HU Zrt. (Starcz Ákos vezérigazgató, Fazekas Soma marketing vezető)
  • Műsorvezető: Linczényi Márkó
  • Zsűri: Hajós András - Turai Barna - Molnár Nini - Csaby1
  • Szerkesztő: Somogyi Dóra
  • Adásrendező: Novák Kristóf
  • Operatőr: Csizmadia Bendegúz
  • Kamera: Meister Natália - Szombath Máté - Pénzes Bence
  • Hangmérnök: Udud Levente
  • Díszlet: Pestalits Benjamin
  • Világítás: Schäffer Gábor
  • Make up - Hair: Pöpl Andrea - Lakatos László
  • Casting: Pácz Viktória
  • Vágó: Szente Krisztián
  • Utómunka supervisor: Kovács Dávid
  • Gyártásvezető: Szakács Valentina
  • Első asszisztens: Zsiga Dorottya
  • Produkciós asszisztens: Illés Dóra
  • Line Producer: Lotfi Peiman
  • Kreatív Producer: Linczényi Márkó
  • Producer: Novák Kristóf - Fränk Barbara
  • Zene: Hundred Sins
  • Production by CompactTv
  • Kreatív fejlesztés: INDEX.HU Zrt & Compact Tv koprodukció

Telt házzal indult a Femina Klub új évada

Október 18-án egy sokak által már nagyon várt előadással elstartolt a Femina Klub hatodik évada. Az első esten Szily Nóra vendége Alföldi Róbert volt, akivel a sikerről és a belső korlátokról beszélgettek.

A Femina Klub állandó háziasszonya, Szily Nóra idén is hazai elismert szakemberekkel beszélget fontos és sokakat érdeklő témákról. Az előadások helyszíne ismét az impozáns József Attila Színház nagyterme lesz, ahol csaknem ötszázan élvezhetik az érdekes és izgalmas beszélgetéseket.femina_klub_2021_oktober_alfoldi_robert_2.jpgA tavalyi évadot sajnos félbeszakította a vírushelyzet, ezért egy várva-várt előadással indult az október: Szily Nóra első beszélgetőpartnere Alföldi Róbert volt. A nagy sikerű, telt házas beszélgetésen a siker technikáiról esett szó, valamint belső korlátaink leküzdéséhez is segítséget nyújtott az összeszokott páros.
femina_klub_2021_oktober_alfoldi_robert_1.jpgA rendezvénysorozat novemberben Görög Ibolya protokollszakértővel folytatódik, aki a hétköznapi illemszabályok rengetegébe kalauzolja a nézőket. Az új év pedig – a korábbi nagy sikerre való tekintettel – Szily Nóra önálló estjével indul.gorog_ibolya_640x360.jpgA Femina Klub a hirdetők számára is kiemelt felületet biztosít, legyen szó online vagy akár helyszíni megjelenésről. A komoly és sokakat érdeklő témák, az online kampánynak köszönhető széles elérés, valamint az exkluzív környezetben tartott telt házas előadások mind-mind biztosítékai a sikeres megjelenésnek.

Amennyiben szponzorként szeretne részt venni az eseményen, keresse Indamedia Sales kapcsolattartóját!

Megjelent Mentes Anyu második szakácskönyve a Dívány gondozásában

Az első könyv sikerén felbuzdulva októbertől elérhető a FeminaShopban a népszerű receptkönyv folytatása.

A Dívány életében mérföldkőnek számított az első szakácskönyv kiadása, ami a Mentes Anyu márkanevet széles körben is ismertté tette. A kötet szerzője, a Dívány munkatársa Nemes Dóra – aki egyben Mentes Anyu kiötlője és megszemélyesítője is – családi indíttatásból kezdett mentes receptek megalkotásával foglalkozni.

A könyv írója legújabb receptgyűjteményét nem csak inzulinrezisztenciában vagy a cukorbetegségben érintettek számára ajánlja. A szakácskönyv hasznos lehet életmódváltóknak is, hiszen minden étel tápértéke pontosan, adagokra vetítve megtalálható a receptek mellett.

mentes_anyu_szakacskonyve_2.png

Dóra legújabb szakácskönyve igazi csapatmunkában készült: a receptek szakmai ellenőrzését Szarka Dorottya dietetikus végezte el, valamint a könyvben két izgalmas mentes receptet jegyez Bicsár Attila kreatív séf is. A csaknem hatvan fogást Ruzsovics Dorina csodás fotói illusztrálják.

Az első kötet kiadása óta a Mentes Anyu közösség is folyamatosan bővül. Az IR-diétát követők és a gluténmentes, tejmentes, tojásmentes, vegetáriánus vagy vegán ételek rajongói körében egyértelműen hiánypótló a régóta várt, új kötet. De ahogy Dóra fogalmaz, azoknak is iránytű lehet ez a kiadvány, akik még csak most indulnak el az úton és új ötleteket keresnek.

A Mentes anyu szakácskönyve 2 már megvásárolható a FeminaShopban.

Az Index vezeti a látogatottsági listát

A kampánytervezés és hirdetési szempontból lényeges, napi látogatottsági számokban egész évben az Index vezette a hazai portálok rangsorát. Ez igaz az elmúlt hónapra, az előválasztás időszakára is, melyben egyértelműen az Indamedia site-ja nyerte a hírversenyt. 

A szakemberek a havi adatközlést ma már elavultnak tartják, mégpedig azért, mert a hirdetők számára az releváns információ, hogy napi szinten hány potenciális vásárlót érhetnek el az időalapon vásárolt felületeken keresztül, nem pedig az, hogy az elmúlt hónapokban összesen hány felhasználó keresett fel egy weboldalt.

„Az online hirdetés-értékesítési gyakorlat szerint az egyes online kiadványokat a multiplatform napi átlag látogatószám (RU) alapján érdemes rangsorolni. A nagy elérésű site-okon vásárolható felületek között nincs ugyanis olyan megjelenési forma, ami egy hónapig kínálna a nap minden percében, az adott site minden egyes oldalán jelenlétet. Emiatt domain vagy brand szinten a havi látogatószámok helyett napi átlagokat használunk. A forgalmi adatok mellett a közönség összetételről is napi frissítéssel érkeznek információk. Ezek az értékek támpontot adnak a hirdetőknek, hogy az általuk választott, időalapon vásárolt felületeken megközelítőleg mekkora és milyen összetételű elérésre számíthatnak a hazai internetezők körében. Ráadásul 90 napon belül tetszőleges hosszúságú időszakot választva, mindig a legfrissebb adatokkal támogathatjuk partnereink döntéseit – foglalta össze Földi Kata, az Indamedia Sales elemzési és programmatic sales vezetője.

A legfrissebb adatokat nézve, tehát az elmúlt 30 napban, ami egyben az előválasztási időszakot is fedi, a top5 brandnél a napi átlag látogatószámok alapján az Index teljesített a legjobban a hazai online kiadványok között.

index_stat_oktober.jpg

A listavezető szerep egyébként nemcsak a napi átlag látogatószámban, hanem az oldalletöltésben és az oldalon töltött időben is megmutatkozik. Ezeket a mutatókat vizsgálva is az Index lett az első a fent vizsgált időszakban.

A magánadományozás népszerűsítésére készített kiadványt a Napi.hu

Egyedülálló kiadvánnyal jelentkezett az Indamedia portfóliójába tartozó Napi.hu. A gazdasági hírportál szerkesztősége A legjótékonyabb magyarok 2021 címmel jelentetett meg egy összeállítást, hogy jó példákon és a legadakozóbb üzletemberek, vállalkozók személyes vallomásain keresztül népszerűsítse az adományozást Magyarországon.

legjotekonyabb_magyarok_2021.jpgA Napi.hu szerkesztősége az október 8-án megjelenő A legjótékonyabb magyarok 2021 című kiadvány elkészítéséhez mintegy 200 magyar üzletembert, vállalkozót, közéleti személyiséget keresett meg, hogy nyilatkozzanak arról, milyen jótékony célokat, milyen eszközökkel támogatnak, valamint bemutassák saját motivációikat is. A téma érzékenysége miatt jó néhányan jelezték, hogy nem szeretnének a nyilvánosság előtt beszélni jótékony tevékenységeikről, ugyanakkor sokan találták fontosnak, hogy a magánadományaikról való beszámolóval másokat is bátorítsanak a civilek és a jó célok támogatására. Mivel nincsenek állami vagy egyéb transzparens adatbázisok, a kiadványban ellenőrzött önbevallásos összesítés szerepel az adakozókról.

Emellett szakcikkek mutatják be, hogyan működik Magyarországon az adakozás, civil szervezetek ismertették tapasztalataikat, továbbá elemzések is szerepelnek a magyar szabályozás hiányosságairól és azokról a külföldi adórendszerekről, amelyek ösztönöznek a jótékonykodásra. A kiadványban összesítés olvasható a világ leggazdagabb magyar származású milliárdosainak adományozási szokásairól, emellett történelmi cikkekből ismerhetik meg az olvasók a jótékonyság múltját és jelenét, az adományozással kapcsolatos problémákat.

„Semmiképpen sem akartuk, hogy a magyarországi magánadakozók összemérésével a lóverseny szintjére degradáljuk a jótékonyságot. A kiadvány célja nem az egyes emberek összemérése, hanem az adományozás népszerűsítése. Bár sokan mondtak nemet a felkerésünkre különböző okokra hivatkozva, bízunk abban, hogy a nyilatkozók vallomásai még több embert bírnak a jótékony célok támogatására” − mondta Domokos László és Szabó Dániel, a kiadvány két szerkesztője.

A legjótékonyabb magyarok 2021 a Napi.hu kiadásában október 8-án jelenik meg országos terjesztésben a nagyobb újságárusoknál, benzinkutakon, a Libri üzleteiben, valamint webshopon keresztül is megvásárolható.

Tőkeemeléssel gyorsítják az Index fejlődését

Az Indamedia korábbi terveinek megfelelően tőkeemelést hajtott végre leányvállalatánál, az Indexnél, ami egyrészt a törvényi előírásoknak való megfelelést, másfelől a hírportál további, több fronton megvalósuló fejlesztését célozza.

index_to_keemele_s_2021.png

Az Index egyedüli részvényese, az Indamedia Network Zrt. 2021. augusztus 31-én meghozott határozata értelmében – a kiadvány idei eredményes működésétől függetlenül – 100 millió forint pénzbeli hozzájárulást biztosított a társaság részére. Az Indamedia Network ezen lépésével 10 millió forinttal megnövelte a kiadó alaptőkéjét, valamint 90 millió forintot juttatott a vállalat tőketartalékába.

Az Index az elmúlt évben az Indamedia által ígért csoportszintű integrációs folyamatoknak és fejlesztéseknek köszönhetően megőrizte, sőt az elmúlt hónapok látogatottsági statisztikái alapján tovább erősítette piacvezető pozícióját. A legfrissebb augusztusi adatok szerint már nemcsak a napi átlagos látogatószám alapján, hanem a havi olvaszószámban is első helyen végzett az online kiadványok között. A mostani tőkeemeléssel további technológiai fejlesztések és újabb mérföldkövek elérése előtt nyílik meg a lehetőség.

„A tavalyi sokkhatás után az oldal látogatottságának csökkenésén hónapokon belül sikerült fordítani, így az Index már tavaly év végére visszaszerezte piacvezető szerepét. A most zárult augusztusi hónapban pedig már minden releváns minőségi és mennyiségi mutatóban az élen végzett a hazai hírportálok versenyében. Ez remek alap a további tartalmi fejlesztésekhez, valamint ahhoz, hogy 2022-ben tovább fokozzuk az idei biztató gazdasági teljesítményünket” – mondta Starcz Ákos, az Indamedia igazgatósági tagja, az Index vezérigazgatója.

A tőkehelyzet rendezését az is szükségessé tette, hogy a korábbi szerkesztőség tavalyi távozása után kialakult bizonytalan üzleti klíma, valamint a pandémiás helyzet következtében a kiadóra extra terhek nehezedtek. Ahogy azt már korábban is közölte az Index vezetősége, a negatív hatások következtében csaknem 300 millió forintos veszteséggel zárta a kiadó a tavalyi évet. Ez a folyamat vezetett oda, hogy az Indamedia csoport igazgatósága tavaly novemberben arról döntött, hogy az online kiadványt visszavásárolja a működésért felelős Magyar Fejlődésért Alapítványtól, és jelentős forrásokat biztosít a hírportál pozíciójának erősítésére.

„Felelős tulajdonosként első pillanattól kezdve az volt a célunk, hogy világos, átlátható döntésekkel, és ha kell, akár anyagi támogatással is biztosítsuk a kiadvány további fejlesztését. Így járunk el most is, amikor a törvény által előírt határidőn belül rendezzük az Index tőkehelyzetét. 2021-ben az Index várakozáson felül teljesített, de várhatóan üzletileg sikeres évet zárhatunk valamennyi kiadványunknál” – mondta el Ziegler Gábor, az Indamedia társtulajdonosa. A vezérigazgató hozzátette, hogy ugyanakkor fontosnak tartják, hogy ez a lendület tartós maradjon, ehhez pedig – mint jelen esetben is – pénzügyi források bevonása is szükségessé válhat egy cég életében.

Extra kedvezménnyel foglalhatod le hirdetésed a Display First felületén

2021. szeptember 1. és december 31. között extra 10 százalékos kedvezményt adunk hirdetéseink árából, ha megrendelésed a Display First felületén keresztül adod le.

df_1200x700.jpg

A Display First használatával gyorsan és egyszerűen, csupán néhány kattintással, akár mobiltelefonon keresztül is megrendelheted az Indamedia portfólióján futó kampányod. A legnépszerűbb online kiadványok – köztük az Index, a Femina, a Napi, a Port, a Totalcar a Dívány, a Retikül, a Velvet és a Sóbors – hirdetési felületei közül válogathatsz.

Amit érdemes tudnod, hogy a Display First használatához meghívó szükséges. Ha esetleg még nem rendelkezel meghívóval, kérd sales kapcsolattartódtól, vagy írj nekünk a sales@indamedia.hu címre, és minden segítséget megadunk az online kampányfoglaló rendszerünk használatához.

Használd ki a lehetőséget, és rendeld meg év végi kampányod 10 százalék kedvezménnyel!

süti beállítások módosítása