Megérkezett Mr. Clooney is!

Famme Fatale után most bemutatunk egy újabb perszónát, az okos, humoros, magabiztos férfit, aki imádja a sportokat; nézni vagy akár űzni. Nála a meccsnézés egy igazi rituálé, a grillpartyján pedig hibátlan állagú húst süt. Foglalkozik az egészségével, aktív életmódot folytat, de bármikor monitor elé szögezhető egy autós videóval, vagy pár vörös szőnyegen, tengerparton pózoló celebnővel. Mutatjuk is, hogy könnyebb legyen elképzelni, valahogy így néz ki az előbbi leírást megtestesítő Mr. Clooney:

 perszona_mr_clooney.png

 

Finomhangoltuk a már jól ismert kor, nem és érdeklődési körök szerinti célzást. Mostantól sokkal konkrétabban, névhez és egy jól meghatározott archoz lehet kötni a kampányokat. Így könnyebb a célközönséget  meghatározni, és pontosabban is lehet targetálni. Nincs más hátra, keresd fel saleses kapcsolattartód!

Új hirdetési felület az Indexen!

Vigyázz, nagyon ragad! 

 

Ez a Sticky, ami az Index címlap bal felső sarkában foglal helyet. Ahogy azt a nevéből sejteni lehet, ahogy lefelé görget az ember, úgy a képernyőhöz "tapadva" követi a hirdetés is. Persze, a felhasználó bármikor bezárhatja azt, amikor csak gondolja. A banner mérete 210x600 pixel, ami csak 1600 pixel vagy annál nagyobb felbontású képernyőn jelenik meg. Mutatjuk is, így néz ki:

mazda_index_sticky_1.jpg

 Ha szeretnél ezen a felületen hirdetni, keresd fel kapcsolattartódat az Indamedia Salesen!

Az Indamedia bemutatja: Femme Fatale

femmefatale_post.jpg

Finomhangoltuk a már jól ismert demográfiai adatok, kor, nem és érdeklődési körök szerinti célzást. Mostantól sokkal konkrétabban, névhez és egy jól meghatározott archoz lehet kötni a kampányokat. Így könnyebb a célközönséget  meghatározni, és pontosabban is lehet targetálni. Folyamatosan mutatjuk majd be nektek a karaktereinket, az első a:

Femme Fatale

 

Ízig-vérig nő, aki a klasszikus értékek jegyében éli hétköznapjait; bármikor remek partner egy intellektuális beszélgetésben, emellett szenvedélyes utazó, aki imádja a távoli kultúrákat. Divatkedvelő állatbarát, aki tudományos hátteret is feltárva építi pár- és társas kapcsolatait, sokszor maga készítette ételek mellett vendégül látva barátait.  

Keresd fel sales-es kapcsolattartód, ha szeretnéd a végzet asszonyainak megjeleníteni a hirdetésed!

Egy újabb példa a Brand Safety-re

Index:

screencapture-index-hu-belfold-2019-09-26-vonatbaleset-gazolas-gyor-2019-09-27-13_51_05.png

Ugyanez a hír a HVG.hu-n:

hvg_bs.jpg

A különbség jól látható: amíg az Indexnél egy darab hirdetést sem jelenítünk meg egy halálos balesetről szóló cikk mellett, addig a HVG.hu-nál több banner is látható. Az Indamedia fontosnak tartja, hogy bizonyos témák mellett ne jelenjen meg egy reklám se, mert az negatív érzéseket válthat ki az olvasókból, ami rossz hatással lehet a lap és az ügyfél számára egyaránt. Ez a Brand Safety lényege.

Ugyanaz a hír, csak a környezet más...

Index:

screencapture-index-hu-belfold-2019-09-24-hvg-hu-levaltjak-a-gyongyospatai-iskola-igazgatojat-2019-09-24-15_02_28.png

A 24.hu-n így jelent meg a fenti lapszemle:

24_qp_pelda.jpg

A különbség jól látható: amíg az Indexnél egy darab hirdetést sem jelenítünk meg egy bántalmazásról szóló cikk mellett, addig a 24.hu-nál bannerek tömkelege lepi el az oldalt. Az Indamedia fontosnak tartja, hogy bizonyos témák mellett ne jelenjen meg egy reklám se, mert az negatív érzéseket válthat ki az olvasókból, ami rossz hatással lehet a lap és az ügyfél számára egyaránt. Ez a Brand Safety lényege.

Elsöprő rekord a Díványon

divany_rekord_3.jpg

Ősszel te is jobban rá vagy hangolódva az elmélyülésre, olvasásra? Nyitottabb vagy egy új étrendre, soha ki nem próbált mozgásformára? Szívesebben tájékozódsz érdekességekről?

Ha igen, akkor talán te is hozzátettél a tegnapi elsöprő Dívány rekordhoz és egyike voltál annak a 248 412 egyedi usernek, akik meglátogatták a portfóliónk egyik kedvenc női szájtját.

Soha rosszabb szeptember huszonkettedikét!

Új ruhába bújt kedvenc gasztroszájtunk, a Sóbors

Megújult az Indamédia csoport gasztroportálja, a Sóbors. A médium friss és modern arculattal, újdonságok végtelen sorával várja olvasóit és a hirdetőket.

01_1_1.jpg
A Sóbors 2018 májusában indult, és azóta is dinamikusan fejlődik, naponta átlagosan 27 000 belföldi olvasó* látogatja az oldalt. A dizájnváltás mellett több újdonsággal is jelentkezik a szájt melyek célja, hogy minden értelemben az olvasót helyezze a középpontba. Az egyik ilyen funkció például a receptek személyre szabása, amely praktikus kialakításával, a mennyiségek egyedi beállításával a felhasználói élményt növeli.

 „A Sóbors tartalmi koncepciója az egyéves, májusi születésnapra elég jól kialakult. Nagyon színes a tartalom, a hagyományos receptektől kezdve a konyhatechnológiai trükkökön át a tudatos>mentes ételekig sok mindent felölel. A minőségi tartalomhoz pedig modern, letisztult dizájn dukál. Zsédely Teri, a Femina Média grafikusa csodaszép oldalt álmodott meg nekünk, így átláthatóbb, könnyebben kereshető a tartalom. Az oldal fejlesztését pedig Fejér Roxanne, a Femina Média vezető fejlesztője az Indamedia csoport fejlesztőcégével, a TMK Megoldásszállító Kft.-vel  közösen végezte, és számtalan kényelmi funkciót építettek be az oldalba. A kiadvány magas elérésének köszönhetően időszerűvé vált, hogy a Sóbors is ugyanazokat a hirdetéseket tudja kiszolgálni, mint a női portfólió többi kiadványa, így ez is egységesítésre került. A hirdetők eddig is szerették az oldalt, bízom benne, hogy a megújult környezetben még szívesebben látják majd a megjelenéseiket”

- mondta Fehér Ági, a Sóbors főszerkesztője.
 
A Sóbors olvasói örömüket lelik a főzésben, és  keresik a hiteles tapasztalatokat. Fontos számukra az egészséges életmód, szívesen próbálnak ki új dolgokat, szeretnek recepteket>böngészni, és  erre szívesen használják a közösségi médiát. Az olvasók 31%-a  ** AB státuszú olvasó, nagy vásárlóerővel bírnak, ugyanakkor tudatosan vásárolnak.

 


*Forrás: DKT/Gemius – belföld 15+ multiplatform, 2019.08
**Forrás:  DKT/Gemius – belföld 15+ multiplatform, 2019.08

 

 

Ezekre figyelj, ha az őszi hónpokban is kampányolsz!

Véget ért a nyár, mindenki visszatért a jól megérdemelt szabadságából, így frissen és kipihenten lehet nekimenni az év leghúzósabb időszakának, az iskolakezdésnek és az utolsó negyedévnek. Pánikra semmi ok, most segítünk, hogy jókor jó helyen el tudd helyezni a márkád aktuális kampányait!

Itt egy soha vissza nem térő megjelenési lehetőség, amire még nem volt példa Magyarországon.

És ezek most nem nagy szavak, mert tényleg az van, hogy itt lesz hazánkban, egész pontosan a Westendben a LEGO-ból kirakott, működő Bugatti Chiron. Erre az eseményre pedig nagyon készül a Totalcar.

lego_bugatti.jpg

Ha focikedvelő közönséget akarsz megtalálni, akkor az Európa-bajnokság selejtezőit ajánljuk figyelmedbe. Ha a gamer közönséget szólítanád meg, akkor ott a Tokyo Game show, amiről naná, hogy tudósítani fog az Index. Ha kifinomult női közönséghez szólnál, akkor a Díványon, Feminán és a Sóborson futó bortúra lesz a mellékleted. De jön még az Atlétikai-vb, az októberi Parkoló Parádé (okt. 5.), a Femina klub (okt. 7.) és a Napi.hu konferencia (okt. 17.) is. Közben felkészül a Mi Vidékünk következő állomása: Bács-Kiskun megye. Ha lényegében bármikor hirdetnél, és a márkád fontosnak tartja a klímatudatosságot, a fenntarthatóságot, a környezetvédelmet, akkor a Zöld Index lesz a tökéletes helye a brandednek.

Ha bármi kérdésed van, keresd sales kapcsolattartód!

Nevet változtatott az i2

blogcimlap_2.jpg

Az Index.hu címlapján lévő i2 doboz, valamint az i2 címlap nevet változtat: Blog.hu Címlap!-ként elérhető. A felület funkciója marad az, ami eddig is volt: a blog.hu-n vezetett blogok aktuális, arra érdemes posztjainak kiemelt helyet biztosító tartalmi közeg.

De miért kellett megváltoztatni a nevét? A dolog hátteréről annyit, hogy több év elteltével is félrevezető lehetett, hogy az Index és az i2 miként kapcsolódik össze, illetve összekapcsolódik-e egyáltalán. Most tisztázzuk ezt a dolgot. Röviden: két külön vállalatról és szervezeti egységről van szó, így az egyik nincs hatással a másik tartalmi összetételére. Ez már 2017 óta így megy. Egyébként a névváltozás nem új találmány, még az Index2 i2-re keresztelése is azt a célt szolgálta, hogy jobban megkülönböztethető legyen a két felület.

Blog.hu Címlap! csak nevében változik, működésében nem, tehát a Blog.hu Címlap!-ot tartalommal ellátó független bloggerek és szerzők dolga változatlan: a megszokott módon és felületen írhatnak és  küldhetik kiemelésre szánt posztjaikat. Az olvasók pedig gondosan válogatott blogposztokkal találkozhatnak.

Pusztay András: "Elvitathatatlan előnyünk, hogy 20 éve képesek vagyunk hozni a megszokott minőséget"

pusztay_andras_1.jpg

Pusztay András, az Index.hu vezérigazgatója a Média1.hu-nak adott interjúban mesélt a lap jelenéről és jövőjéről is. De arról is, hogy miben változott az elmúlt időszakban.

A szerkesztőség sokkal erősebb és higgadtabb, mint amit itt hagytam két éve. Ez a higgadtság talán abból is fakad, hogy rengeteg minden történt, és bár hetente keltették az Index halálhírét, mégis szuperül, tisztességesen el tudta végezni a szerkesztőség a munkát, amit elvártak az olvasóink, és meg tudott felelni azoknak a minőségi követelményeknek, amelyeket önmagával szemben is támasztott.

 Beszélt arról is, hogy mennyire kiélezett a verseny piacvezetőségért:

Ha egyszer-egyszer vagy akár többször is egy adott mutató kapcsán egy adott médiavállalat megelőzi a másikat, az nem jelenti azt, hogy piacvezetővé vált. [...] Minőségi tartalmakkal minőségi közönséget építünk, a mi oldalainkon két-három négyszeres az oldalon töltött idő még a legnagyobb versenytársainkhoz képest is, és az oldalletöltések számában is nagyon-nagyon a konkurencia előtt járunk. [...] Mi azért nem posztoljuk ki minden nap magunkról, hogy megelőztük a versenytársainkat, mert annak nem lenne hírértéke. Nagyon tisztelem az összes versenytársunkat, de még jobban tisztelem a számokat, és azok nem épp azt mutatják, hogy ne lennénk piacvezetők.

Arra is kitért, hogy hirdetőknek miért lehet fontos az Index által biztosított tartalmi közeg.

A piacnak szerintem az a lényeges, hogy olyan felületen hirdessen, ahol nem valamilyen mesterséges módon becsatornázott forgalom eredményeként jelennek meg emberek, hanem ahol pontosan tudható előre, hogy milyen minőségű és összetételű közönség érhető el, és azt rendszeresen el is érik. [...]

Nálunk ez a minőség  és állandóság adott. Nem állítom, hogy ne lenne máshol is minőségi munka, nagy tisztelője vagyok a legtöbb versenytársunknak, de azért az egy elvitathatatlan előnyünk, hogy 20 éve képesek vagyunk hozni a megszokott minőséget. Viszont nem akarunk elkényelmesedni, ezért szeretnénk stratégiában gondolkodni, és nem csak egyik napról a másikra működni és elkönyvelni, hogy ma is jók voltunk

A teljes interjút itt lehet elolvasni.