Zseniális év végi lehetőségek

evvege_blogra.png

 

Minden tekintetben fontos időszak a november-december, ha pedig a lehető leglátványosabb megjelenéssel szeretnéd zárni az évet, megsúgjuk milyen kiemelt témákkal foglalkozunk a közeljövőben:

 

Az Index Zöld Karácsony melléklete 24 napon keresztül kiemelt figyelemmel foglalkozik a környezettudatos karácsonnyal. A Dívány a megszokott színvonalon, irodalmi és történelmi érdekességekkel alapozza meg a karácsonyi hangulatot, továbbá vásárlási tippekkel látja el az olvasóit. A Femina külön mellékletben foglalkozik a karácsonnyal: dekor- és ajándék ötletekből, készülődési tippekből biztosan nem lesz hiány. A Sóbors elhozza idén is a legínycsiklandóbb ünnepi ételeket és desszerteket, a Napi pedig felgöngyölíti az ünnepek gazdasági oldalát is: online vásárlás, részletfizetési láz, banki és általános témák várhatók a mellékleten. Az adventi program- és könyvajánlóról pedig természetesen a Port gondoskodik.

 

18 napon át, címlapon foglalkozik majd az Index a   női kézilabda-világbajnoksággal. A férfi kézilabda-vb esetében például 59 szerkesztőségi cikk született, melyből 8 élő közvetítés volt. Több, mint 361 000 egyedi felhasználó böngészte a tartalmakat, így most is kirobbanó statisztikákkal számolunk.  Az   új Star Wars-t nem csak az olvasók, de az újságírók is izgatottan várják, ez pedig vibráló és olvasmányos cikkeket eredményez majd az Index Kult rovat felületein, illetve a Port.hu-n is. Mire számíthatsz hirdetőként? Változatos tartalmakra, színes formátumokra és érdeklődés alapú célzásra. 

 

Ha szeretnél a kiemelt év végi tartalmaink mellett hirdetni, keresd fel sales-es kapcsolattartód, vagy írj a   sales@indamedia.hu   címre!

Inda Max: nagyon nagy elérés nagyon rövid idő alatt

Elkészült az Indamedia legújabb hirdetési terméke, az Inda Max, amivel 24 óra alatt garantáltan el lehet érni a célcsoport 30-40%-át is. 

 

Nézzünk egy hétköznapi példát! Tegyük fel, hogy sürget az idő, itt az év vége, amit nagyon meg kell nyomni, így feltétlenül el kell juttatnod a reklámodat a célcsoportodnak. A cél, hogy mindenképp elérd akiket tényleg meg akarsz szólítani? Nem kell kétségbe esni, van megoldás. Itt az Inda Max, amivel 24 óra alatt elérheted a célcsoportod egy igen jelentős részét.

inda_max_1_uj_1.png

Ha a 18-59 év közti korosztályt szeretnéd megtalálni, ami 3 740 374 fővel van jelen a teljes magyar interneten, abból mi, az Indamedia csoport felületein 1 299 815-öt el is érünk 1 nap leforgása alatt. 

Az abszolút elérés mellett, ár/érték arányban is igen erős az Inda Max, kivételes megoldás a teljes display (online és TV) hirdetési piacon.

 

További információért írj a sales@indamedia.hu címre, vagy keresd fel saleses kapcsolattartód!

Szeretünk, Dívány!

01_1_2.jpg

 

A Dívány számára is tartalmasan indult az ősz, 1 328 761 egyedi látogatót hozott a szeptember (DKT-Gemius 15+ belföld, multiscreen), a legerősebb nap pedig 22-e volt 248 412 olvasóval, amely egy  elsöprő napi rekord  volt.

Vizsgáljuk kicsit meg a siker okát és azt, hogy milyen értékek alapján tematizál a Dívány, mik történtek az elmúlt hónapokban és mi várható még. Csonka Balázs, főszerkesztő mesél:

A szeptember elején indult Városvadász sorozatunkban az év minden napján egy, az adott naphoz kapcsolódó esemény helyszínét "keressük fel", olvasóinkat pedig arra hívjuk meg, találják ki, hol járunk épp. A naponta frissülő, népszerű rejtvények ezért mindig új izgalmat, új felfedezéseket tartogatnak, interaktív formátumukkal pedig a passzív olvasókat aktív résztvevőkké teszik. A feladványokat linkekkel fűzzük össze, így a lelkes városvadászok egymás után akár több feladványt is megoldhatnak.

A nyári Szuperkutya-projekt után szeptemberben sem feledkeztünk meg a házi kedvencekről, így a népes kutyabarát olvasóközönség e hónapban sem maradt izgalmas olvasnivaló nélkül, és természetesen a jövőben is nagy hangsúlyt fektetünk majd a felelős állattartásra, az állatvédelemre, valamint a háziállatok általános jóllétére, egészségére.

Az idei év egyik legfontosabb célkitűzése egyértelműen a kultúra beemelése volt, ezt a trendet pedig a nyár elmúltával is nagy sikerrel folytattuk. A Díványon nemcsak a magyar és világirodalom nagyjairól írunk egyedi hangvételű, érdekes cikkeket, de a zene-, a film- és a képzőművészetek témájában is születnek különleges írások, melyekben szakértőket, művészettörténészeket, nem ritkán magukat a művészeket is megszólaltatjuk.

A 21. századi popkultúra egyik legmarkánsabb jelensége a mémek elterjedése, ami mellett mi sem megyünk el szótlanul. Heti sorozatunkban egy-egy híres mém háttérsztoriját bontjuk ki, megismertetve az olvasókkal nemcsak az adott kép keletkezésének és terjedésének történetét, de azokat a (gyermekvédelmi, állatvédelmi stb.) szempontokat is, amelyek talán kevésbé ismertek, de amelyek nagyon is sokban segítik, hogy teljes képet kapjunk a modern kori hírnév természetéről.  

Napjainkban persze nemcsak a hírnév, de a gyerekek online jelenléte is óriási kihívások elé állítja a szülőket. Mit kezdjen egy anya vagy apa például azzal, ha úgy érzi, gyermeke túl sok időt tölt a képernyő előtt? És ha magáról posztol? És ha sokan kezdik követni? Lehet-e egy kiskorú influenszer? Posztolhat-e egy influenszer vagy más a kiskorú gyerekéről? Milyen előnyei, milyen kockázatai vannak a korlátlan online jelenlétnek? Egyáltalán, hogy működik az internet, és miben működtetik másképp a legfiatalabbak, mint elődeik? Ezekre és ezekhez hasonló kérdésekre adnak a szülőknek szakmai válaszokat a pszichológia, a gyermekvédelem, a jog és a kommunikációtudomány képviselői októberi konferenciánkon, melyet a Hintalovon Alapítvány szakmai közreműködésével szervezünk.

 

 

Szeptember a Feminán

 01_2.jpg

Femina számára az iskolakezdés és a lakásfelújítás évszaka elhozta a valaha látott legszebb látogatottsági adatokat: 2 627 789* egyedi user olvasta szeptemberben az Indamedia népszerű női kiadványát. A hónap legerősebb napja pedig a bűvös 29-e volt a maga 550 471** látogatójával. Naponta átlagosan pedig 445 146 felhasználó böngészte az oldalt. De nézzük csak meg, mi vonzott ennyi olvasót az oldal hasábjaira, mi a Femina-titok, miről szóltak és melyek voltak az utóbbi idők legsikeresebb írásai!

Olvasóink örömmel tesztelték általános iskolai verstudásukat, egy másik cikk a divatipar és a klímaváltozás drámai összefonódását mutatta be és pár kezdeményezést is, amivel hozzájárulhatunk a fenntartható jövőhöz. Kiderült az is, melyik a legjobb alvópóz, hogy kik voltak az Év Fürdője verseny díjazottjai, hogy mibe érdemes forgatni a karfiolt, ha unjuk a sima rántást és, hogy vajon illik-e rátölteni a borra, ha vendégeink vannak. Érdekelte az olvasókat az is, hogy ki Kim Dzsongun felesége és milyen életet él, vagy, hogy mi a teendő, ha tűz üt ki a lakásban.

A legsikeresebb, legolvasottabb cikkek remekül szummázzák a hamisítatlan Femina-spirituszt: tudatos életmód, fenntartható jövő, tájékozódás, kultúra és jó sztorik.

Ha úgy érzed tökéletesen passzolna éttermed reklámja ide, vagy el tudod képzelni az általad képviselt biztosító hirdetését itt, esetleg terméked egy teljesen más szektorba tartozik, de szívesen hirdetnél a Feminán, hogy megszólítsd a női közönséget , feltétlenül keress meg minket a sales@indamedia.hu címen!

A Femina nem csak online, de offline is közösséget épít: a Femina Klub kvázi önálló brandként egymás után szervezi a teltházas rendezvényeket, fontos témákra irányítva a figyelmet, emellett pedig szívügye az egész csapatnak a női sorsok, jótékony projektek. A legfrissebb ilyen kezdeményezés során több, mint 23 millió forint gyűlt össze Szilviának és családjának, amiről itt olvashatsz bővebben.

 

Megérkezett Mr. Clooney is!

Famme Fatale után most bemutatunk egy újabb perszónát, az okos, humoros, magabiztos férfit, aki imádja a sportokat; nézni vagy akár űzni. Nála a meccsnézés egy igazi rituálé, a grillpartyján pedig hibátlan állagú húst süt. Foglalkozik az egészségével, aktív életmódot folytat, de bármikor monitor elé szögezhető egy autós videóval, vagy pár vörös szőnyegen, tengerparton pózoló celebnővel. Mutatjuk is, hogy könnyebb legyen elképzelni, valahogy így néz ki az előbbi leírást megtestesítő Mr. Clooney:

 perszona_mr_clooney.png

 

Finomhangoltuk a már jól ismert kor, nem és érdeklődési körök szerinti célzást. Mostantól sokkal konkrétabban, névhez és egy jól meghatározott archoz lehet kötni a kampányokat. Így könnyebb a célközönséget  meghatározni, és pontosabban is lehet targetálni. Nincs más hátra, keresd fel saleses kapcsolattartód!

Új hirdetési felület az Indexen!

Vigyázz, nagyon ragad! 

 

Ez a Sticky, ami az Index címlap bal felső sarkában foglal helyet. Ahogy azt a nevéből sejteni lehet, ahogy lefelé görget az ember, úgy a képernyőhöz "tapadva" követi a hirdetés is. Persze, a felhasználó bármikor bezárhatja azt, amikor csak gondolja. A banner mérete 210x600 pixel, ami csak 1600 pixel vagy annál nagyobb felbontású képernyőn jelenik meg. Mutatjuk is, így néz ki:

mazda_index_sticky_1.jpg

 Ha szeretnél ezen a felületen hirdetni, keresd fel kapcsolattartódat az Indamedia Salesen!

Az Indamedia bemutatja: Femme Fatale

femmefatale_post.jpg

Finomhangoltuk a már jól ismert demográfiai adatok, kor, nem és érdeklődési körök szerinti célzást. Mostantól sokkal konkrétabban, névhez és egy jól meghatározott archoz lehet kötni a kampányokat. Így könnyebb a célközönséget  meghatározni, és pontosabban is lehet targetálni. Folyamatosan mutatjuk majd be nektek a karaktereinket, az első a:

Femme Fatale

 

Ízig-vérig nő, aki a klasszikus értékek jegyében éli hétköznapjait; bármikor remek partner egy intellektuális beszélgetésben, emellett szenvedélyes utazó, aki imádja a távoli kultúrákat. Divatkedvelő állatbarát, aki tudományos hátteret is feltárva építi pár- és társas kapcsolatait, sokszor maga készítette ételek mellett vendégül látva barátait.  

Keresd fel sales-es kapcsolattartód, ha szeretnéd a végzet asszonyainak megjeleníteni a hirdetésed!

Egy újabb példa a Brand Safety-re

Index:

screencapture-index-hu-belfold-2019-09-26-vonatbaleset-gazolas-gyor-2019-09-27-13_51_05.png

Ugyanez a hír a HVG.hu-n:

hvg_bs.jpg

A különbség jól látható: amíg az Indexnél egy darab hirdetést sem jelenítünk meg egy halálos balesetről szóló cikk mellett, addig a HVG.hu-nál több banner is látható. Az Indamedia fontosnak tartja, hogy bizonyos témák mellett ne jelenjen meg egy reklám se, mert az negatív érzéseket válthat ki az olvasókból, ami rossz hatással lehet a lap és az ügyfél számára egyaránt. Ez a Brand Safety lényege.

Ugyanaz a hír, csak a környezet más...

Index:

screencapture-index-hu-belfold-2019-09-24-hvg-hu-levaltjak-a-gyongyospatai-iskola-igazgatojat-2019-09-24-15_02_28.png

A 24.hu-n így jelent meg a fenti lapszemle:

24_qp_pelda.jpg

A különbség jól látható: amíg az Indexnél egy darab hirdetést sem jelenítünk meg egy bántalmazásról szóló cikk mellett, addig a 24.hu-nál bannerek tömkelege lepi el az oldalt. Az Indamedia fontosnak tartja, hogy bizonyos témák mellett ne jelenjen meg egy reklám se, mert az negatív érzéseket válthat ki az olvasókból, ami rossz hatással lehet a lap és az ügyfél számára egyaránt. Ez a Brand Safety lényege.