Szilviék beköltöztek a házba, ami a Femina olvasóinak adományaiból jött össze

femina_25_millio.jpg

"Szilvi a bejárati ajtó előtt áll némán. Tetőtől talpig merő érzelem. A hangja és a keze remeg, az arcán zavarodottság, öröm, tekintete egy rebbenő madáré. Újra és újra végignéz a szobákon, a bútorokon. Látszik rajta, hogy nem fogja fel, nem hiszi el, amit lát. Ilyen, amikor valakinek teljesül a legtitkosabb álma..."

- olvasható a beköltözésről készült riport a Feminán. 

Egy éve volt, hogy a Femina írt Szilviáról, aki négy gyerekével együtt egyetlen szobában, ráadásul víz és áram nélkül élt. A lap összefogott a Gyermekétkeztetési alapítvánnyal, és egy közös adománygyűjtést indítottak. Ez olyan jól sikerült, hogy hat nap alatt több mint 25 millió forint jött össze. Ez a pénz nem csak egy házat jelent Szilviék számára, hanem egy új, boldog élet lehetőségét is.

A ház elkészült, Szilviék pedig már be is költöztek.

Új dizájn és még több olvasó a Feminán

A Femina tartalmi fejlesztéseinek köszönhetően az idei év második felére a legnépszerűbb női portál lett, kilépve a régóta tartó fej-fej melletti versenyből az nlc.-vel. A Femina szeptemberben, októberben és novemberben is a piacvezető női online magazin a napi átlag és havi összes olvasószámot tekintve is.

A legfrissebb, novemberi adatok szerint a teljes hazai 15 évnél idősebb internetezők közül összesen 3 357 000 olvasó* és naponta átlagosan 605 540 user** kereste fel a portált.

 „Az idei évünk egy új tartalmi stratégia kialakításáról szólt, emellett több háttérfejlesztés is történt, melynek köszönhetően a látogatószámunk is folyamatosan növekedett. A megújult Femina a 21. századi nő igényeihez igazodik: tartalmaink informatívak, hasznosak, és túlmutatnak a nőket érdeklő általános témákon, emellett, ha kell, szórakoztatóak is, és nem félünk kimondani a véleményünket sem. Ehhez igazodva, és ezt kiegészítve érkezett meg az új arculat, melyben a legnagyobb dizájnváltás a címlapon történt: egy még inkább magazinos, nagyon színes és modern szájttal várjuk ezentúl olvasóinkat. A Zsédely Teri grafikusunk által megálmodott dizájnt Fejér Roxána vezető programozónk keltette életre, aki a Femina indulása óta fejleszti az oldalt, neki köszönhetően valósulhat meg az a sok újítás, melyeken folyamatosan dolgozunk a még jobb júzerélmény érdekében”

– mondta el Rácz Brigitta, a Femina.hu főszerkesztője és az Indamedia női oldalainak lapigazgatója.

„Ahogy már a korábbi megújulásoknál, most is kiemelt figyelmet kapott a mobiloldalunk fejlesztése, hiszen az évek óta tartó elképesztő növekedés a mobillátogatottságokban továbbra is tart, erre piacvezető online magazinként folyamatosan reagálnunk kell. A nagy képeknek, az ergonómiának és a változatos színvilágnak köszönhetően pedig még könnyebben fogyasztható lett a tartalom”

– mondta el Zsédely Teréz, a Femina Média grafikusa.

„A új dizájn az idei év megkoronázása volt, de nem pihenhetünk meg, hiszen rengeteg tervünk van a jövő évre mind a tartalom további finomhangolásában, mind pedig új projektek megvalósításában, valamint további hirdetési felületek fejlesztésében”

– árulta el Rácz Brigitta.

 

*DKT/e.Gemius(belföldi 15+ közönség) – 2020.11 havi összes RU – all device brand adat

** DKT/e.Gemius(belföldi 15+ közönség) – 2020.11 napi átlag RU – all device brand adat

Készülj nálunk a karácsonyra!

ims_karacsonyfa_vegyes.jpg

Ahogy az ajándékok vásárlását nem szabad az utolsó pillanatra hagyni, úgy a hirdetések időzítését is célszerű minél előbb elkezdeni. Utóbbiban tudunk segíteni, mivel náláunk több kiadvány több különböző megközelítésben készül az ünnepekre, többek között magazinos, közkedvelt és színes tartalmak fognak megjelenni ebben az időszakban. 

  A Napi.hu 3 héten keresztül prémium gazdasági vonalon, de mégis más-más megközelítésben foglalkozik a karácsonnyal: online vásárlás, banki és általános témák is várhatók a mellékleten. A Port.hu adventi alrovata nem lesz más, mint egy igazi kulturális, ünnepi ajánló, ahol a tv műsoroktól kezdve, a karácsonyi könyvajánlatokon keresztül, egészen más, advent témájú tartalmakig minden megtalálható.

shutterstock_114877261.jpg

Női kiadványaink közül a Dívány is azon lesz, hogy megalapozza a karácsonyi hangulatot. Anyagaik között az olvasó találkozhat történelmi, irodalmi, kulturális érdekességekkel, valamint a készülődést segítő vásárlási és gasztrotippekkel egyaránt. Az adventi időszakban a Feminán minden a Karácsony körül forog. A női site ismét jelentkezik egyedi mellékletével, amely minden évben nagy siker. A legjobb karácsonyi dekorok és ajándékötletek mellett hasznos tippekkel és az adventi ünnepkörhöz kapcsolódó érdekességekkel, szokásokkal készülnek. A Sóbors anyagai pedig már most a karácsonyról szólnak. Nem csak a sütés-főzésről lesz szó, hanem az ajándékozásról is.

 További részletekért érdeklődj Indamedia Sales kapcsolattartódnál!

Mindjárt itt az év vége: a kiadványok már készülnek a szilveszteri időszakra

shutterstock_1206994339.jpg

Év végére is tartogatunk kihagyhatatlan ajánlatokat. Külön szilveszteri tartalmakkal készül 3 kiadványunk is: női vonalon a Femina és a Sóbors tartalmaival köszöntjük az új évet, míg az otthon maradós programok területén a Port.hu segít eligazodni.

A Feminán is a szilveszterhez elengedhetetlen témákkal készülnek: Receptek, szokások, legjobb szettek az esti bulira. A Sóborsnál tradicionális recepteket próbálnak ki, és segítséget nyújtanak a vendégváráshoz. 

“Maradj otthon Szilveszterkor!” a Port.hun. A szerkesztőség streaming és film ajánlókkal készül, valamint online elérhető színházi előadásokkal és koncertekkel buzdítanak mindenkit arra, hogy ne is legyen kedvünk kimozdulni. 

Reméljük, hogy felkeltettük az érdeklődésedet szilveszteri ajánlatunkkal! Ha igen, akkor érdeklődj a részletekért Indamedia Sales kapcsolattartódnál!

Média értékesítő kollégát keresünk

shutterstock_387274792.jpg

 

Kit keresünk?

 

  • legalább 2-3 éve dolgozik azonos szakterületen média értékesítőként (online előnyben)
  • felsőfokú végzettséggel rendelkezik
  • ismeri a magyar média jelentős szereplőit
  • kihívásnak tekinti a komplex feladatok megoldását
  • jó szervező és problémamegoldó készséggel rendelkezik
  • képes párhuzamosan, több szálon tervezni, értékesíteni és „after sales” tevékenységet végezni
  • aktívan részt vesz a projekt ajánlatok kidolgozásában és termékfejlesztésben
  • saját, kialakult vezetői kapcsolatrendszere van 
  • tapasztalattal rendelkező magabiztos tárgyalópartner
  • folyamatosan keresi az új lehetőségeket
  • MS Office programcsomag erős felhasználói szintű ismeretével rendelkezik (Excel, Word, PowerPoint)

Mi lesz a feladatod és mit kínálunk cserébe?

  • meghatározó és piacvezető online kiadványok hirdetési felületeinek értékesítése
  • versenyképes bérezés, szakmai fejlődési lehetőség, értékteremtő feladatok
  • hosszú távú munkalehetőség
  • rendszeresen beszámolni vezetőidnek a piaci tendenciákról, a versenystratégiákról és az ügyfelek viselkedéseiről, amelyek befolyásolhatják a cég üzleti stratégiáit, sikerét
  • támogató szakmai környezet
  • fejlett folyamattámogatási és adminisztrációs rendszerek
  • munkához szükséges IT eszközök
  • barátságos, rendezett munkakörülmények
  • fiatalos, nyitott vállalati kultúra, támogató csapat

Hogyan jelentkezhetsz?

  • jelentkezés: hr@indamedia.hu
  • kérjük a jelentkezéskor tüntesd fel fizetési igényedet
  • munkavégzés helye: Budapest III. kerület

Az éjjel soha nem érhet véget 2021-ben sem!

mo_eb_kreati_v_1200x869.jpg

A magyar csapat ismét kijutott az Eb-re! Ez azt jelenti, hogy 2021-ben megint lehet szurkolni a válogatottnak ezen a rangos futballtornán. Ráadásul ez az Európa-bajnokság több szempontból is érdekes lesz.

"A 2020-as Európa-bajnokság az első a történelemben, amelyet nem egy ország rendez meg, hanem több nagyváros is házigazda lesz. Ezzel a hazájuk válogatottját követő szurkolóknak lehetőségük nyílik arra, hogy új helyeket, kultúrákat, hagyományokat, gasztronómiát és vallásokat ismerjenek meg. A rendező városok között ott lesz Budapest is: a 2019-ben átadott, 66 ezer néző befogadására képes Puskás Aréna a magyar válogatott csoportmérkőzései közül kettőnek is otthona lesz, valamint egy nyolcaddöntőt is láthatnak a magyar futballszeretők a nemzeti stadionban"  - mondta Ilku Miklós, az Index sport rovatának újságírója.


Ami a csapat teljesítményét illeti, így fogalmazott:

"A magyar válogatott óriási bravúrral sorozatban másodszor jutott ki az Európa-bajnokságra, egy jelentősen megfiatalított csapattal, amely éhes a sikerre. Hol máshol lehetne csodálatosabb érzés drukkolni a nemzeti csapatnak, mint a Puskás Arénában, ráadásul mindezt a világ második legrangosabb futballtornáján. A szórakoztatás garantált: a magyar válogatott a címvédő Portugáliával, a világbajnok Franciaországgal és a 2014-es vb-győztes Németországgal került egy csoportba, így a világ legjobb játékosai érkeznek Budapestre jövő nyáron!"

Ha minden jól megy, az izgalmas meccsek után megint attól lesz hangos minden utca, hogy 

"Az éjjel soha nem érhet véget!"

Mi már most készülünk a nagy eseményre. Kontentben most sem lesz hiány, így akár ebben a pillanatban be is lehet foglalni a jövő nyári Eb-meccsek időpontjaira különböző hirdetési és szponzorációs lehetőségeket!

Nagyot ment tegnap az Index és a Napi.hu

Tegnap, 2020.11.03-án a hivatalos online közönségmérés (DKT/e.Gemius) brand adatai alapján az Indexet 1,216,860 egyedi felhasználó olvasta. A hazai hírportálok közül ezzel az olvasószámmal a második lett, de a kimagasló, 11,777,025-ös Views adattal, messze megelőzte a többi piaci szereplőt. És amint az a lenti ábrán is látszik, a hazai internetezők az idejük legnagyobb részét az Indexen töltötték.

index_reach_share_of_time.png

Ugyanígy a Napi.hu is szép eredményeket ért: november 3. volt a legerősebb nap az új mérés kezdete óta, amikor 653,004 valós felhasználó olvasta a kiadvány cikkeit.

Gratulálunk a két szerkesztőség szép teljesítményéhez!

 

Forrás: DKT-Gemius belföldi valós felhasználó, views  (a DKT 2020. október 1-től bevezetett, új közönségmérése alapján elérhető all device brand adatok).

A Femina hirdetési megoldása ismét bizonyított

femina_1.jpg

A Femina nagyon sikeres évet tudhat magáénak. Az all time rekord, óta még magasabbra tették a lécet.  Az elérés maximalzálása, a minőség tartalmak színesítése mellett a kadványnál azon is dolgoztak, hogy az ügyféligényekre odafigyelve új hirdetési lehetőségekkel bővítsék kínálatukat. Ennek eredményeként indult el még nyáron a Femina longform.

A látványos és személyre szabható hirdetési felület és a cikkeken keresztül generálható nagy elérés a kis és nagy ügyfelek számára is kiemelt lehetőséget biztosít. A komplex formátum több kampánycélt is lefed: egyszerre látványos és egyedi, ezért teljesen illeszkedik az ügyfél arculatához, mellyel a brand építhető, emellett a releváns tartalmak melletti megjelenés erősíti a bevonódást. Lehetőség van kiadványokon átívelő kampány megvalósítására, ami még hatékonyabbá teszi a megjelenést.

A többféle kampánycélnak és a magas elérésnek köszönhetően az új termék hamar népszerűvé vált megrendelőink között is.

Elsőként a Tesco próbálta ki az új formátumot a grillszezonban szezonális termékei népszerűsítésére. A Kronenburg is szívesen építette be 1664 Blanc kampányába, ahol 3, termékelhelyezést tartalmazó receptvideót is forgattunk, mely videókat nem csak a longformon, hanem a Femina social csatornáin is külön kiemeltünk követőink számára. A L’Or kávékapszulák forgalmazója, a Douwe Egberts pedig a kiadványokon átívelő lehetőséget kihasználva a Sóbors gasztromagazinon megjelenő natív cikkel egészítette ki a kampányt, mely cikk aztán a longform oldalon is kiemelésre került.

Amennyiben te is szeretnél élni a Femina longform előnyeivel, keresd fel Indamedia Sales kapcsolattartód.

Ismét 1 millió olvasó az Indexen


Az elmúlt időszakban többször is írtunk róla, hogy az Index olvasottság terén adott napon megelőzte a 24.hu-t. A tegnapi napon ez megint megtörtént, de ami még fontosabb, hogy ismét egy újabb mérföldkőhöz ért a lap: október 28-án több mint 1 millió ember olvasta az Indexet.

index_ele_re_s_poszt_grafika_1200x630_re_re.jpg

A hivatalos közönségmérési adatok szerint október 28. három leglátogatottabb oldala:

Index: 1.011.364 felhasználó (RU)

24.hu: 934.660 felhasználó (RU)

Origo: 732.904 felhasználó (RU)

Megtekintésben pedig így alakultak a számok:

 Index: 7.803.925 (Views)

24.hu: 3.532.971 (Views)

Origo: 5.666.591 (Views)

 Gratulálunk a szerkesztőségnek!

All Time Rekord a Díványon!

di_va_ny_post_grafika_1.jpg

A Dívány az egész októberi kimagasló teljesítése után vasárnap még a saját olvasottsági rekordját is megdöntötte. A hivatalos online közönségmérés (DKT/Gemius) brand adatai alapján

2020.10.25-én 260.712 egyedi felhasználó olvasta a Dívány cikkeit.

 

Az októberi adatokat nézve az látszik, hogy a hétvégékben kimondottan erős a kiadvány. Vasárnaponként átlagosan 170 ezer egyedi felhasználó látogat az oldalra, ez a Dívány időtálló, mindig aktuális anyagainak is köszönhető, amelyeket bárhol, bármikor elő lehet venni. Az olvasó minden témában megtalálhatja a számára legrelevánsabb, leginformatívabb, minőségi tartalmakat, mivel a Dívány szakértői szemmel nyúl a nőket leginkább érdeklő kérdésekhez. Ennek köszönhetően az utóbbi két évben nemcsak látogatószámban, de látogatói összetételben is nőtt az AB státuszú olvasók aránya, mely egész pontosan 30% volt (affinitás 114) szeptemberben, azaz minden harmadik látogató a legmagasabb vásárlóerővel bíró közönségből került ki.* Ez a közönség generálta az oldalletöltések 38%-át is, mely bizonyítja, hogy szívesen böngészik az oldalt.

 

* Forrás: DKT - Gemius 2020/09(15+ belföldi közönség), Esomar ABC=A vagy Esomar ABC=B

süti beállítások módosítása