És te a saját életedet éled?

És te a saját életedet éled?

divany_1.jpg

Tudatos, okos, érdeklődő, mi az? 

Ez bizony a Dívány lesz, azaz egy olyan női siteunk, aminek fókuszában nem (csak) a szórakoztatással, a szépséggel és az életmóddal kapcsolatos témák állnak, hanem praktikákkal lát el, tájékoztat, utánajár és nem fél a mélyebb témák feldolgozásától sem.

A Dívány olvasója, életét tudatosan élő 30-as, 40-es éveiben járó, diplomás, AB státuszú, főbevásárló nő*. Ezért nem is meglepő, hogy van egy Szülőség rovata csupa aktuális, gyakran pszichológiai vonatkozású írással, mint például, hogy hogyan birkózzon meg azzal egy szülő, ha úgy érzi nem tökéletes a gyermeknevelésben, és hogy tud ez jól elsülni?

A Dívány nem csak családcentrikus, de egy örök kalandor is. Szlogenjével arra biztatja olvasóját, hogy a saját életét élje, ezért örömmel hordoz hasábjain élménybeszámolókat főleg, ha az egy igen káoszos, de annál szerethetőbb brazil utazásról szól.

A Lájfhekk rovat segít a praktikumot kedvelő olvasóinak meghekkelni a hétköznapokat; nem kevés időt és pénzt spórolt például a nasskirálynőknek azzal, hogy végigtesztelte az itthon elérhető salsa szószokat és kíméletlen őszinteséggel véleményezte is őket, hogy az otthoni filmnézés elmaradhatatlan rágcsájához biztosan a megfelelő mártogatóst passzítsuk. 

A Dívány okos. Nem elégszik meg a bőrápolási tanácsokkal és outfit ötletekkel, mert tudja, hogy egy magára adó nő nem csak csinos, hanem intelligens és tájékozott is. Így számos tudományos vagy történelmi kapcsolódású írásra, érdekességre bukkanhatunk a #Világom rovatban, mint például, hogy ki volt az utolsó áldozata a berlini falat őrző katonáknak.

divany_rekord_1.jpg

A cikkek eredetisége, a témák változatos mivolta, a szórakoztatás és összetett, mélyebb tartalmak tökéletes egyensúlya meghozta az eredményt; előző hónapban all time rekordot döntött a Dívány 1 288 242 egyedi látogatóval. 

 

*Forrás: DKT – Gemius (15+ belföldi közönség), 2018. nov., közönség összetétel, multiplatform adat.

 

Időalapú banner hirdetések a Blog.hu-n

Időalapú banner hirdetések a Blog.hu-n

Pár hete már időtartam alapon is vásárolhattok bannert a Blog.hu-n. Nézzük, mit érdemes róla tudni!

  • választhatod a multiscreen medium rectangle-t, amivel naponta átlagosan 450 000 reklámmegjelenéssel kalkulálhatsz.
  • vagy a fix half page-t, mely desktopon jelenik meg, és kb. 200.000 AV érhető el egy nap alatt. Ezt rendelheted extrákkal, mint parmezánnal, rukkolával mint, sliderrel, XL half page-el, vagy atomic-al.

u.jpg

Árakat ajánlatunk 5. oldalán találsz (Blog.hu civil blogok)

Egy Retikül, tele kincsekkel

Egy Retikül, tele kincsekkel

retikul.jpg

Ha a női kiadványaink élő hölgyek volnának, a Retikül képviselné a társaságban azt a karaktert, akinél mindig van kézápoló, indokolatlanul fényes a haja, a legelborultabb költeményeket pedig olyan ösztönösen viseli, hogy eszedben sincs megkérdőjelezni viszontlátod-e hamarosan egy divatmagazinban vagy egy Insta-celeben. 

A Retikül nem csak arról gondoskodik, hogy időben képbe kerülj a közelgő trendekkel, hanem segít hamisítatlanul csajos, házi praktikákkal elérni, hogy üdén érezd magad a bőrödben, a ruhák alatt. Egy jóravaló női magazin pedig tudja, hogy a külső-belső szépség nem minden, egy nagyvárosi, AB státuszú, diplomás nő* életében elengedhetetlen a kikapcsolódás is, amit gyakran az olyan bűnös élvezetek nyújtanak mint a legforróbb social tartalmak

 

*Forrás: DKT – Gemius 2018. nov. (15+ belföldi közönség), közönség összetétel, multiplatform adat. 1 Budapest vagy megyeszékhely.

Homlokra csapós élmények a konyhában - Jé, ezt így is lehet?

Homlokra csapós élmények a konyhában - Jé, ezt így is lehet?

A Só&Borson megjelenő tartalomról és jellemző cikkeiről nemrég írtunk egy rövid ízelítőt, most pedig még több aspektusból mutatjuk be a tavaly májusban berobbant gasztroszájtot.

A Só&Bors megjelenésében inkább az újhullámos receptoldalakhoz húz, míg karakterében az áttekinthetőség és az egyszerűség dominál. Az oldal születésétől a fő célkitűzés: eltérni a haute cousine emelkedett hangvételétől, és fesztelen lazaságot hozni a hétköznapi konyhaművészetbe.

03.jpg

Az “Eszünk, iszunk, jól vagyunk” hangzatos szlogen tökéletesen fejezi ki a szerkesztőség hitvallását, egyúttal jól jellemzi az egyre duzzadó olvasótábort is. A Só&Bors egyszerűen praktikus és mindennapi kíván lenni.

Fehér Ági, a portál főszerkesztője szerint a látogatottsági statisztikák is igazolják, hogy a Só&Bors-nak sikerül elérnie a célcsoportját, a mindennapi, gasztronómia iránt érdeklődő tudatos nőket (40%-ban AB státuszú nők olvassák az oldalt), akik szeretnek jót enni, imádnak főzni, de fontos nekik a környezetük is. Érdeklődnek a gasztronómiai trendek iránt, szeretnek étterembe járni, de gyereket nevelnek, dolgoznak, így fontos nekik a praktikum is.

Jé, ezt így is lehet?

Két fantasztikus szerzővel dolgozunk együtt jelenleg, egy édesanyával, Ács Borival és egy főzni szerető családból érkező Sági Zsófival. Ők olyan recepteket, tippeket adnak át az olvasóknak, amelyeket tényleg lehet használni. Bár gyakran szoktam főzni, nekem is volt néhány homlokra csapós élményem olvasás közben, hogy jé, ezt így is lehet? Én ebben látom a Só&Bors erősségét, a minőségi mindennapiságban - meséli Ági.

Elsősorban a megszokott, sztenderd anyagok dominálnak a szájton. Rendszeresen jelentkeznek étteremtesztekkel, a legújabb konyhatechnológiai vívmányokat bemutató cikkekkel, de emellett helyet kapnak az oldalon szakmaibb hangvételű írások is a gasztrovilág fontosabb és felkapottabb happeningjeiről, mint a Só&Bors Bocuse d’Orról szóló exkluzív beszámolói,amit több mint 30 ezren olvastak.

Ezeknél a cikkeknél a legfontosabb a kézzelfoghatóság, hogy színesek, ízesek és szagosak legyenek, a kisujjeltartós sznobkodás biztos, hogy nem lesz jelen az oldalon a jövőben sem. - tette hozzá Fehér Ági.

12.jpg

A legnagyobb erő továbbra is a virális és igényes kontentekben van, és ez sales szempontból is nagyon igaz az oldalra.

A Só&Bors szerkesztősége tudatosan törekszik arra, hogy összekösse az érdeklődő vásárlóerőt a kínálattal. Mindezt természetesen a Indamedia női portfólió többi oldalán már megszokott profizmussal. - mondta el a főszerkesztő.

Fehér Ági a főiskola után a Femina Média jogelődjénél kezdett dolgozni szerkesztőként, a Femina.hu vezető szerkesztő pozícióját 2007 óta látja el. Feladatai közé tartozik a tartalomfejlesztés, a látogatószám folyamatos növelése, az egyensúly megteremtése a hirdetői igények és a szerkesztőségi elvek között. Továbbá nélkülözhetetlen Ági szerepe a szerkesztőség összefogásában, a közösség építésében. A 2011 decemberében indult Retikül.hu divat- és beauty site is az ő nevéhez fűződik, ezzel egy fókuszált területen éri el az olvasókat. 2018 októberétől látja el a Só&Bors főszerkesztői feladatait.

Írj a sales@indamedia.hu-ra, ha kipróbálnád a hirdetésed a Só&Borson!

Nem lehet félvállról venni a Brand Safety kérdéskörét

Nem lehet félvállról venni a Brand Safety kérdéskörét

Márkabiztonság témában készített interjút a Digital Hungary Ziegler Gáborral, az Indamedia vezérigazgatójával.

shutterstock_751366552.jpg

A márkabiztonsági elemzéseket végző szoftveres megoldások nem megfelelő tudásúak, nem képesek a szövegértelmezések megfelelő elvégzésére, arra pedig esélyük nincs, hogy egy tudósítást megkülönböztessenek az uszítástól. Már az is szép eredmény lenne, ha a fehérnemű divattal foglalkozó magazin anyagokat meg tudnák különböztetni a pornótól.

- mondta el Ziegler Gábor válaszul arra a kérdésre, hogy mekkora probléma napjainkban a márkabiztonság kérdésköre. A teljes interjút ide kattintva olvashatják el.

A témában exkluzív kutatást készítettünk, amit az Evolution Konferencián mutatunk be, melynek első napján, február 27-én "Márkabiztonság - nemzetközi trendek, hazai helyzet" című kerekasztal beszélgetésen vesz részt Ziegler Gábor.

Ismerd meg a Só&Bors életérzést

Ismerd meg a Só&Bors életérzést

sobors_bagel.jpg

Eszünk, iszunk, jól vagyunk. Ha van helytálló szlogen, akkor ez bizony az, hiszen a Só&Bors hitvallása nem más, mint az örömfőzés. Miért mondjuk ezt?

A tavaly májusban debütált gasztro siteot böngészve megtudhatod például, hogy egy egyszerű palacsintatésztából mennyi mindent lehet elkészíteni. Olyan lájfhekkekről rántják le a leplet, mint, hogy mi mindenre tudod még alkalmazni a teafiltert használat után, valamint végére jár az örök misztikumnak, hogy mi van a párizsiban és kell-e aggódnod? Elkészíthetsz a segítségével egy generációk óta tökéletesen működő szalagos fánkot vagy épp egy olyan citromos sütit, amihez edényeket sem kell bekoszolnod (saywhaat?). A Só&Bors tudja, hogy a magyar pörkölt, az bizony magyar pörkölt, de azt is, hogy az olasz verzióban utánozhatatlanul omlik le a hús a csontról. Tudja, hogy savanyúság nélkül csak fél életet élhetünk, de azt is, hogy néha bizony ráununk a csalamádéra, ezért egy koreai kimcsivel hökkenti meg az olvasót.

Egy szó, mint száz, a Só&Bors praktikus, hiteles, őszinte és két lábbal jár a földön, kezében egy házi gyümölcsszelettel.

 

45 táska nem luxus.

45 táska nem luxus.

Az Indamediához tartozó siteok életében mindig is kiemelt helyen szerepeltek a karitatív projektek; nem csak a kiadványok értékeihez állnak közel ezek a kezdeményezések, de magánszemély szinten is a társadalmi szerepvállalás képviselői vagyunk. 

A Kívül Belül Boldogság alapítója, Cserta Alexandra és az Ági Huszka Style szervezésében zajló #nemluxustáska kampány célja az volt, hogy egy általunk nem használt, de jó állapotú táskába összecsomagolva alapvető női higiéniás és fehérneműcsomagot gyűjtsünk össze. A táskák leadási határideje január 31. volt. 

feher_agi.jpg

Az összegyűlt táskákat a Magyar Máltai Szeretetszolgálat segítségével juttatták el a szervezők a nehéz körülmények között élő nőknek. A kezdeményezésről a Femina.hu és a Retikül.hu portálok is beszámoltak, az Indamedia egyes kiadványai, valamint az Indamedia Sales összesen 45 darab táskát állított össze. (Azt pedig mondanunk sem kell, hogy mindkét nem képviseltette magát a gyűjtésben. :) )

A projekt –a szervezők elvárásait is bőven felülmúlva- hatalmasra nőtt és nagy örömmel tölt el minket a tény, hogy ehhez mi is hozzáadhattuk a saját részünk.

All freakin time rekord a Feminán!

All freakin time rekord a Feminán!

femina_rekord_1.jpg

A Femina egyik újévi fogadalmát, miszerint még nagyobb forgalmat generálnak az oldalra, már az év első hónapjában sikerült teljesíteni! A meglévő adatok alapján ugyanis januárban érkeztek idáig a legnagyobb számban az egyedi látogatók az egyik legnépszerűbb női sitera. Ez a sikerélményen túl azt is jelenti persze, hogy újabb megdöntendő rekord született. Csak így tovább, Femina!

A Só&Bors Lyonban járt

A Só&Bors Lyonban járt

bikozdor.png

A Só&Bors csapata állandóan frissülő cikkekkel és beszámolókkal kísérte végig a Bocuse d'Or szakácsolimpiát. A gasztroőrült, hobbiséf vagy szimplán csak érdeklődő és tájékozódni vágyó olvasók igen aktívan követték a fejleményeket; átlagosan közel 8800 alkalommal olvasták a Só&Bors írásait. A cikksorozatnak köszönhetően azonnal értesülhettünk a fordulatokról, a menüsorokról, kulisszatitkokról, és kaphattunk egy jókora harapást a lyoni verseny hangulatából.

Idén a mezőny legfiatalabbjaként egyébként Pohner Ádám képviselte Magyarországot, akinek szuper érzés volt a helyszínen drukkolni a Só&Bors beszámolója szerint. 



A kulisszák mögött: így futott a Philips kampánya a kézi-vb alatt

A kulisszák mögött: így futott a Philips kampánya a kézi-vb alatt

A látogatottsági adatok után most egy konkrét kampány statisztikájáról rántjuk le a leplet és engedünk betekintést! Idén a Philips Magyarország Kft. vásárolta meg a férfi kézilabda-vb mellékletét, amit -természetesen a beleegyezésükkel- szeretnénk bemutatni nektek. 

Az Index.hu oldalán a kézi-vb hetei alatt 59 szerkesztőségi cikk született, amiből 8 élő közvetítés volt. 
A legolvasottabb Index cikket itt olvashatjátok a vb-ről közel százezres oldalletöltéssel.

kezi_vb.png

Az igen erős elérések a hirdetési melléklet számaiban is megnyilvánultak: partnerünknek kb. 200 000 UV-t és 800 000 AV-t saccoltunk a kampányára, ám mindkét mutatót sikerült a becslésekhez képest jócskán felülmúlni. Az AV szám esetében például 97 százalékos (!) felülteljesítésről beszélünk. 

Köszönjük a Philips Magyarország Kft. és a Carat Hungary 21. Média Kft. együttműködését.