A Femina Média kiemelkedő a női közönség elérésben

femina_1.jpg

A Femina Média kikerülhetetlen lett a hirdetési piacon a női célcsoportra fókuszáló ügyfelek számára. Jelenleg 4 különböző online magazinon - Femina, Dívány, Sóbors, Retikül - keresztül szólítják meg elsősorban a női közönséget.

  • Fő zászlóshajójuk és legrégebbi brandjük a Femina.hu, ami mára az egyik vezető női online portál lett.
  • A Dívány szakértői szemmel nyúl a nőket érdeklő témákhoz, melynek köszönhetően az utóbbi két évben nemcsak látogatószámban, de látogatói összetételben is nőtt az AB státuszú olvasók aránya.
  • A Sóbors gasztromagazin a kiadó legfiatalabb tagjaként a minőségi gasztronómia iránt érdeklődőket szólítja meg, és az indulás óta dinamikusan fejlődik.
  • A Retikül divatmagazin pedig a kortalan szépséget hirdeti, mely egyre népszerűbb a női olvasók körében.

prezihez_nyito.jpg

A tartalmi site-ok mellett a FeminaShop e-kereskedelmi oldalon kínál a női célcsoportra fókuszáló termékeket. Rendezvénysorozatuk, a Femina Klub előadásain - mely októberben már az ötödik évadával rajtol el -, a nőket érdeklő és a nőket érintő legfontosabb témakörökkel foglalkozik, neves és elismert hazai szakértőkkel.

Nagy elérés, prémium olvasói bázis

A Femina Média kiadványain a legutóbbi hónapban 3,5 millió olvasót, a magyar internethasználók 55%-át érték el (11%-os növekedés az előző évhez képest), míg a teljes női közönség 63%-a olvasta oldalaikon augusztusban.* A nagy elérés mellett a minőség is fontos, ezért minden site-on kifejezett figyelmet fordítanak arra, hogy minőségi, hiteles, és hasznos tartalmakat készüljenek olvasóik számára. Ennek is köszönhető, hogy az AB státuszú internethasználók 56%-a elérhető oldalaikon, mely 11%-kal nőtt a tavalyi év hasonló időszakához képest.**

A prémium közönség szívesen olvassa a cégcsoport női kiadványait, a közel 60 millió havi oldalletöltés 41%-át az AB státuszú közönség generálta augusztusban. Érdemes itt kiemelni a Sóborsot, ahol ugyanez az arány 53% (affinitás: 120), míg a Díványon 47% volt (affinitás 125), azaz minden második oldalt a magas vásárlóerővel bíró közönség tekintett meg.***

A női prémium látogatók több tartalmat is fogyasztanak: átlagosan 10 cikket olvasnak el havonta, és 25 percet töltenek az oldalakon, míg egy átlag Femina Média-olvasó 7 cikket tekint meg. Itt is kiemelkedő a Sóbors közönség-összetételének változása, a női AB státuszú olvasók generálták augusztusban az oldalletöltések 47%-át, amely 21%-kal emelkedett az egy évvel korábbi időszakhoz képest.

Ha prémium közönség, akkor a diplomások arányát is érdemes kiemelni, akik a Dívány esetén a látogatók 33%-át teszik ki, és az oldalletöltések több mint felét generálják, 133-as affinitási index mellett.****

A piaci trendekre való folyamatos reagálásnak, és a tartalom folyamatos fejlesztésének köszönhető, hogy elérésben és az oldalak közönség-összetételében is kiemelkedő változásokról számolhatunk be.

Az ügyfelek számára is rendszeresen kínálnak új hirdetési megoldásokat és tematikus ajánlatokat, melyekkel a teljes női portfólió lefedhető.

Ha érdekelnek a portfólión átívelő kampányok és megjelenések, keresd Indamedia Sales kapcsolattartódat!

*Forrás: Forrás: DKT - Gemius 2020/08 (15+ belföldi közönség)
**Forrás: Forrás: DKT - Gemius 2019/08, 2020/08 (15+ belföldi közönség)
*** Forrás: DKT - Gemius 2020/08 (15+ belföldi közönség), Esomar ABC=A vagy Esomar ABC=B
**** Forrás: DKT - Gemius 2020/08 (15+ belföldi közönség), Iskolai végzettség=egyetem/főiskola

Szabadidős tartalmakra felkészülni

shutterstock_463417910.jpg

Hogyan lehet a pihenésre szánt időt hasznosan és felelősen eltölteni? Több kiadvány is ezzel a témával fog foglalkozni a következő időszakban. Az Index, a Femina, a Dívány és a Port.hu olyan tartalmakkal készülnek, melyekből mindenki megtudhatja, hogy mit érdemes csinálni, ha esetleg kimozdulna az ember otthonról, de arra is lesz példa, hogy mi a tökéletes otthoni szabadidős tevékenység. 

A női kiadványainknál a sportolás, az egészséges életmód, a szépségápolás és a mentális egészség lesz majd a főszerepben. De külön tartalmakkal készülnek majd a szülőknek is. Olyan tippekkel és trükkökkel készülnek, amikből meg lehet tudni, hogy milyen szabadban eltölthető programot érdemes választani, vagy a megszokott módokon túl hogyan lehet hasznos tevékenységgel, különleges játékokkal lefoglalni, szórakoztatni a gyerekeket otthon. 

shutterstock_1275793150.jpg

A Port.hu napi külön programajánlóval készül a kikapcsolódásra vágyóknak. A szabadtéri programok mellől nem hiányozhatnak a filmes, sorozatos és a tévéműsor ajánlóik sem. Utóbbi vonalra erősít rá az Index. Folytatódik az Index Újranéző sorozata, amiben régi, klasszikus, popkult filmek kerülnek elő, hogy kiderüljön: mai szemmel is ugyanolyan jók-e, mint anno voltak. 

Ha ajánlatunk felkeltette érdeklődésedet, akkor keresd fel Indamedia Sales kapcsolattartódat.

A prémium közönség még mindig a Díványt olvassa

divany_3_1.jpgA Dívánnyal kapcsolatban már korábban is megírtuk, hogy a kiadvány cikkeit kiemelkedően magas arányban olvassák az ESOMAR A és B státuszú látogatók. Ez a prémium közönség a Díványon képviselteti magát a legnagyobb arányban a többi női tartalmi site-hoz képest, de a teljes magyar online piacon is kiemelkedő helyet foglal el. 

A Dívány közönsége nyáron is aktívan érdeklődött a kiadvány minőségi tartalmai iránt: augusztusban is a látogatók 33%-át* a prémium közönség tette ki. Sőt! Az AB státuszú közönség affinitási indexe továbbra is kiemelkedő, 124%, mellyel magasan kitűnik a versenytársai közül. 

divany-vs-wmn-ab-2020-03.jpg

A magas minőségű, és hiteles szakértői tartalmak mellett régi és új projektek is indultak idén. Újra elindult az év Szupertanára pályázat a Lidl támogatásával, melyet most különösen nagy érdeklődés övezett, hiszen a járványhelyzet miatt kialakult új szituációk a pedagógusok számára is komoly kihívást jelentettek.

A Bridge Budapest Egyesület médiapartnereként az Edison100 pályázat 2020-as közönségszavazása ugyancsak a Dívány felületein zajlott. A több mint háromhetes kampányt minden korábbinál nagyobb érdeklődés övezte. A pályázatban az ország legjobb gyermekeket fejlesztő kezdeményezései vehettek részt, a közönségdíjat pedig az vehette át, aki a száz szakmailag legkiválóbb jelölt közül a legtöbb szavazatot gyűjtötte. A gyerekek készségfejlesztését és tehetséggondozását legmagasabb szinten végző helyekről a szülők számára országos térkép is készült. 

De nemcsak a pedagógusok, hanem a háziorvosok számára is embert próbáló a 2020-as év, így a Dívány elindítja idén a Szuperdoki pályázatot, mely kiegészül majd az orvosi kommunikáció és betegedukáció fontosságáról szóló cikkekkel, valamint az olvasók véleményét felmérő kérdőívvel is.

Hamarosan pedig újra elindul a szerkesztőség számára egyik legkedvesebb projekt, a Szuperkutya pályázat is, ahol  a Dívány szerkesztősége olyan négylábú kedvenceket keres, akik valamilyen kiemelkedő képességgel rendelkeznek, különleges trükköket tudnak, vagy hasznos feladatokat oldanak meg.

Amennyiben szívesen részt venne hirdetőként, szponzorként a projektekben, keresse sales kapcsolattartóját!

 

*Forrás: DKT – Gemius 2020/08 (15+ belföldi közönség)

Molnár Barabara a Port.hu új főszerkesztője

port_hu_logo.pngAz ország nagy része a Port.hu-n tájékozódik, ha élményre vágyik. Minden, ami mozi, tévéműsor, színház, gyerekprogram vagy bármilyen kikapcsolódás, itt egy helyen megtalálható. Az oldal 1995-ben indult és 2009 óta egyedülálló szerepet tölt be a piacon, hiszen nincs másik olyan site hazánkban, amelyen ennyire átfogóan lenne elérhető a teljes kulturális paletta. 

2016-os megújulása óta pedig egyedülálló a magyar piacon az itt elérhető

  • 156 TV csatorna részletes műsora
  • 177 700 film
  • 405 810 adatlap
  • 16 423 helyszín
  • és 18 360 videó.

Most ismét megújul a Port.hu

Az új főszerkesztő, Molnár Barbara a tartalom bővítésében látja a Port.hu jövőjét. Ezért is számíthatunk arra, hogy megtartva a régi profilt és olvasókat, új kibővített tartalmakkal jelentkezik a Port.hu. 

A Port.hu eddig főleg a tévénézők és a filmek szerelmesei között volt népszerű. Szeretnénk bővíteni az olvasóink körét, a Port.hu jelenlegi profiljának megtartása mellett, célunk egy fiatalos, innovatív elsősorban "popkulturális" site-ot létrehozni.

- foglalta össze a jövőbeli elképzeléseket Molnár Barbara, főszerkesztő.

A popkultúra egyik nagy szelete ugyan a film, de emellett számos más oldala is van, ami képes nagyon sok embert megmozdítani, ezért a jövőben olyan új közösségek felé is tudnak nyitni, mint például a gamerek. 

Ha te is szeretnél a Port.hun hirdetni keresd fel bátran Indamedia Sales kapcsolattartódat.

Legyél részese a Napi.hu konferenciáinak

shutterstock_633513077.jpg

A napi.hu 2001 óta tartja gazdasági szakkonferenciáit elismert neves előadókkal, aktuális, közvéleményt leginkább érdeklő témákban. Idén szeptemberben két eseménnyel is várják az érdeklődőket. 

Energy Investors Forum 2020

Tervezett időpont: 2020. szeptember 16. 

A konferencián többek között szó lesz az energetika jövőjéről, bővebben pedig a napenergia térhódításáról Magyarországon. A Napi.hu – a Lounge Communicationnel együttműködve – arra vállalkozik, hogy az iparág meghatározó szereplőit (döntéshozókat, végrehajtókat, beruházókat és más piaci szereplőket) egy platformra meginvitálva, friss és pontos látleletet adjon mindarról, ami a holnap -holnaputáni magyar energiaszektorban várható.

HR -vezetők Országos Konferenciája 2020

Tervezett időpont: 2020. szeptember 30. 

Az elmúlt években a magyarországi vállalatoknak egyszerre kell megküzdeniük az új munkavállalókért és meglévő embereik megtartásáért. Ez óriási nyomást gyakorol a HR - osztályokra, amelyeknek nem csak a bérversennyel és a fluktuációval kell boldogulniuk, hanem időnként a nem megfelelően képzett emberek tömeges megjelenésével is. Konferenciánkon többek közt arra keressük a választ, hogy tényleg szükségszerű -e a dolgozói állományok folytonos bővítése, illetve megújítása? Milyen alternatívák állnak rendelkezésre az oktatásban, a képzésben, a digitalizációban és a fluktuációkezelésben?

 

Az eseményeken lehetőség van online és offline felületeken is hirdetni, amennyiben felkeltettük érdeklődésedet keresd fel Indamedia Sales kapcsolatartódat.

Megvan a 250. nap

index_250_napja_fb_cover_2_1.jpg

Forrás: DKT-Gemius Rating, teljes desktop forgalom, oldalletöltés, 2020.01.01-09.06.

2020 első napjától egészen múlt hét vasárnapig, azaz szeptember 6-ig 250 nap telt el az évből. Ez alatt az idő alatt minden nap az Index volt a leglátogatottabb híroldal desktopon. 

A Dívány keresi az ország legjobb háziorvosát!

shutterstock_736552108.jpg

Szerintünk a jó orvos nemcsak a szakmájához ért, de az emberekkel is jól tud bánni, és jól tudja milyen sokat ér az, ha valaki tudja hogyan és miért azon a módon vigyázzon az egészségére. Éppen ezért a jó orvos tisztán, közérthetően tudja elmagyarázni egy-egy tünet vagy betegség természetét, egy-egy egészségviselkedés fontosságát

- mondta Sákovics Dia, főszerkesztő -helyettes, arról, hogy milyen is egy igazi szuperdoki. 

A dívány 2020-ban olyan háziorvosok jelentkezését várja, akiknek a hivatástudatához az is hozzátartozik, hogy közérthetően, meggyőzően egészséges életmódra is sarkallja a pácienseiket. Miután a szakértő zsűri kiválasztotta a jelentkezők közül a legjobbat, az olvasók dönthetnek majd arról, hogy ki legyen az ország legjobb háziorvosa. Az olvasók természetesen folyamatosan értesülhetnek majd a versenyről, ezen túl pedig az orvosi kommunikáció és a beteg edukáció fontosságáról szóló cikkekkel, az olvasók véleményét felmérő kérdőívvel támogatja a Dívány a versenyt. 

A felhívás célja az egészség prevenció népszerűsítése. Az, hogy megmutassuk az embereknek, mennyire fontos tanulniuk önmagukról, a működésükről. Ez a tudás nemcsak arra jó, hogy jobban értsük a világot és benne önmagunkat, de segít abban is, hogy elsajátítsuk a hosszú, egészséges élethez elengedhetetlen egészségviselkedés és öngondoskodás alapjait, és így képesek legyünk kontrollt gyakorolni saját jóllétünk felett. Egy jó orvos pedig segít bennünket ezen az úton

- mondta Sákovics Dia, a Dívány főszerkesztő-helyettese.

Hamarosan jelentkezünk a verseny részleteiről, de amennyiben szívesen szponzorálnád az év háziorvosa versenyt, akkor nyugodtan kérd Indamedia Sales kapcsolattartód segítségét. 

Lehet készülni a szüretre a női kiadványokon

shutterstock_1381553837.jpg

Amennyiben a könnyed, népszerű és egyedi témák érdekelnek a szüreti időszakra hangolva, akkor a Borkedvelő támogatói ajánlatunkat neked találtuk ki. A Dívány önálló mellékleteként első kézből ismerheted meg a legszebb magyar borvidékeket és borkülönlegességeiket. A Femina és SóBors felületein pedig érdekes interjúkat, történeteket és tippeket is olvashatsz a témában, minden területét érintve a bor témakörének.

Amennyiben ajánlatunk érdekes lehet számodra, akkor bátran keresd fel Indamedia Sales kapcsolattartódat!

A Totalcar látványos infovideóban magyarázza el a lágy hibrid lényegét

suzuki_hibrid.png

Ma már elég gyakori, hogy zöld rendszámú autót lát az ember az utakon, és nem csak a városban, az autópályán is, sőt, nem csak kisebb kocsikat, hanem nagyobb SUV-okat is. Ebből is látszik, hogy az elektromos autók eléggé elterjedtek. Aki még mindig tisztán dízeles, benzines autóban ülve azon gondolkodik, hogy elektromosra vált, az lehet, hogy elsőre nem is tud mit kezdeni azokkal a fogalmakkal, hogy plug-in, hibrid, teljes hibrid és lágy hibrid.

A Suzuki támogatta azt az infovideót, amiben a Totalcar részletesen elmagyarázza, hogy eszik-e vagy isszák, azaz töltik-e vagy tankolják péládául a lágy hibrideket.

Natív hirdetés esetén ilyen fajta megjelenésre is van lehetőség. Amennyiben ajánlatunk érdekes lehet számodra, akkor bátran keresd fel Indamedia Sales kapcsolattartódat!