A CEMP Sales House értékesíti a Napi Gazdaság Online hirdetési felületeit

2010-02-05

2010. január 1-étől éves együttműködés keretében a CEMP Sales House értékesíti a Napi Gazdaság Online hirdetési felületeit a vezető ügynökségek (GroupM, FastBridge, Carnation, Kirowski, OMG, PGM) számára.

A Napi Gazdaság Online havi 240 ezer egyedi látogatójának 59%-a 40 évnél idősebb, harmada diplomás, s a gazdasági tartalmak között egyedülálló módon, közel fele nő. A prémium gazdasági tartalom hűséges olvasóközönséggel rendelkezik, akik átlagosan havi háromnegyed órát töltenek az oldalon, szintén kiemelkedve a gazdasági site-ok többsége közül. A Napi Gazdaság Online tovább erősíti a CEMP SH prémium gazdasági tartalmait, s az idősebb, magasan képzett, vezetői célcsoport elérését. (Forrás: gemius/Ipsos Audience, 2009-11, 15+ belföldi közönség.)

A Napi Gazdaság Online felületei a CSH frissen kialakított gazdasági csomagjában, az Index Gazdaság rovatával és az Inforádió.hu felületeivel egy csomagban is rendelhetők.

Hirdetnék