A H&M flexelt először az Index táblán

2013-08-30

A tabletpiac világszerte elképesztő iramban bővül, a Gartner piackutató cég éves előrejelzése szerint idén várhatóan 70%-kal nő. Az eNET adatai alapján 2012-ben Magyarországon több mint 65 ezer táblagépet vásároltak, a teljes hazai állomány pedig átlépte a 150 ezret. A KutatóCentrum Tablet Reportja 2013 második negyedévének elejére 300 ezer tablet tulajdonost prognosztizált. A Tablet Report szerint a tablet tulajdonosok egyik leggyakoribb tevékenysége a hírfogyasztás, amire 60% használja ezt az eszközt. Elsősorban a 25-44 éves, magasabb státuszú korosztály rendelkezik tablettel, többségében férfiak. A CEMP SH és a GfK kutatása alapján az üzleti döntéshozók felének van tabletje.

A nemzetközi és hazai trendeknek megfelelően az Indexet is egyre többen érik el tabletről, ezért dedikált hirdetési megoldásokat vezettünk be erre az eszközre. Az egyik ilyen a full-page flex, amely egy az eszköz orientációjához igazodó, teljes oldalas hirdetés. Az első "flexelő" a H&M és ügynöksége, a Vivaki volt az Index tablet verzióján.

h-m_full-page_flex.jpg

Hirdető: H&M
Médiaügynökség: Vivaki
Felület: Index tablet verzió
Kreatív: full-page flex

Ha Ön is hasonló megoldást szeretne, keresse sales kapcsolattartóját vagy írjon nekünk.

Hirdetnék