A nyár legmenőbb felsőtestét keressük - Pöttyös Guru kampány az Indafotón

2010-07-27

A nyári forróságot kihasználó közösségi kampány indult az Indafotón a Piros Pöttyös új termékének népszerűsítésére.

A Pöttyös Guru a kommunikációját egy fotópályázattal terjesztette ki az online közösségi térre. A Fesztblogon és az Index egyéb felületein futó támogató bannerkampánnyal és a több mint 700.000 Inda-felhasználóhoz eljutó hírlevélben meghirdetett nyereményjátékban is hangsúlyt kapott a tv szpotra jellemző érzékiség: a pályázók saját felsőtestükről készült fotóval nevezhetnek, melyekre azután szavazni lehet a fotómegosztón.

A "leggurubb felsőtestek" gazdái egyedi Pöttyös pólóval vagy kartonnyi Pöttyös Guruval lesznek gazdagabbak az augusztus 25-i eredményhirdetést követően.

Ha Ön is hasonló hirdetési megoldást szeretne, írjon nekünk a sales[at]cemp.hu címre.

 

Hirdetnék