Brand Safety: kíváncsi vagy kik kerülnek tiltólistára?

2019-05-07

1.PNG

Egy jóravaló hirdető, médiatervező pontosan tudja, hogy az online hirdetések színtere kész dráma. Egy olyan káosz, amiben rendet kell tennünk, mielőtt kihelyezzük a következő kampányunkhoz kapcsolódó bannereket. 

Egy jóravaló médiatulajdonos pedig pontosan tudja mik azok az eszközök, amivel megteremtheti ezt a rendet: a hirdető vagy a hirdetés tiltólistára tételével például nem csak saját saját imidzse rombolását akadályozhatja meg, de védi a hirdetőit is, hogy anyagaik ne jelenhessenek meg akármilyen, oda nem illő hirdetések mellett.

Ahogy Márkabiztonsági nyilatkozatunkban közzétettük, az általunk értékesített kiadványok hirdetési felületein programmatic rendszereken keresztül megjelenő kreatívok folyamatos monitoring alá esnek. 

 

Az elmúlt időszak piaci tapasztalatai alapján több száz hirdetői URL-re mutató hirdetést azonosítottunk olyanként, amelyek leggyakrabban nem felelnek meg a hirdetésekkel szemben a jogszabályok, illetve az Indamedia Sales által a prémium kiadványok tekintetében megfogalmazott etikai elvárásokban támasztott követelményeknek.

Ha kíváncsi vagy a listára, a a márkabiztonsági kezdeményezéshez való csatlakozás után e-mailben küldjük el neked!

Hirdetnék