Egyedi megjelenések: Mazda full-screen szponzoráció
2010-06-22
A Mazda megbízásából júniusban újra full-screen szponzorációs kampány futott a CEMP SH felületén, ám ez alkalommal nem a Sportgéza, hanem a Totalcar két oldalát színezte át a hirdető. A kreatívok a Mazda 6-ot és az autógyár 90 éves jubileumát hirdették ezzel a látványos és ritka megjelenési formával.
Hirdető: Mazda
Kampány: Mazda 6
Médiaügynökség: Mindshare
Kreatív ügynökség: JWT és Rebel Rouse
A megjelenés listaára a Totalcaron:
- full-screen szponzoráció (specifikáció): 2.800.000 Ft / 3 nap,
- superbanner: 700.000 Ft / nap.
Ha Ön is hasonló megoldást szeretne, kérje ajánlatunkat a sales[at]cemp.hu címen!
További hirdetési lehetőségek a Totalcaron.