Hatékonyságnövelés retargetinggel – Maximize-Wizz Air esettanulmány
2010-03-03
A retargeting (újracélzás) lényege, hogy azoknak a felhasználóknak, akik a kampányidőszakban már érdeklődést mutattak a hirdető terméke iránt – jelen esetben felkeresték a wizzair.com oldalt, de nem vásároltak – egyedileg célzott (újracélzott) hirdetéseket jelenítünk meg.
A Wizz Air karácsonyi kampánya során ügynökségükkel, a Maximize-zal közösen az újracélzást a repülőjegy rendelések számának maximalizálására használtuk. Az újracélzott kampány átkattintási arányában 3 és félszeres, a jegyvásárlások számában pedig 30 és félszeres (!) növekedést mértünk.
CEMP Sales House - Maximize: Wizz Air / Karácsonyi kampány esettanulmány
View more presentations from CEMP Sales House.
Töltse le az első hazai retargeting esettanulmányt!