Mobilhirdetési útmutató az IAB-tól

2012-11-08

Az IAB mobil munkacsoportjában született meg a második átfogó piaci tanulmány, amely - az ajánlások (videó, display) mellett - fontos mérföldkövét jelenti az IAB hazai tevékenységének.

iab_mobil.png

Az IAB tanulmányának célja, hogy segítséget és áttekintést nyújtson a reklámmal foglalkozó és a mobil reklámozás iránt fogékony, de abban még el nem mélyedt szakemberek számára. Az útmutató elkészítése során a munkacsoport szakembereinek célja nem az egyes részletek elemzése volt, hanem egy áttekinthető “big picture” kialakítása. A tanulmány nemcsak tartalma miatt számít egyedülállónak, hanem azért is, mert elkészítéséhez a konkurens piaci szereplők szakemberei fogtak össze az IAB Hungary keretein belül.

A tanulmány koncepcióját Brindza Gábor (Madhouse), Véghelyi Gabi (OMG), Kercsó Péter (Sanoma) és Huber Kornél (Origo) dolgozta ki, a véglegesítésben pedig Kovács Ági (HVG), Somogyi Endre (IAB) és yours truly (CEMP) működtek közre. A szövegezés Pécsi Ferenc (Pollner) munkája.

A tanulmány elérhető az IAB Hungary weboldalán és ezen a linken.

Az IAB Mobil munkacsoportban résztvevő cégek: Adaptive Media, Adverticum, Carnation Group, CEMP, Fastbridge, Gemius, HAVAS Digital, HVG, Kirowski Isobar, Madhouse, MEC, OMD, Origo Media Group, Ringier, Sanoma Media, T csoport, Vodafone

Hirdetnék