Napidoktorral erősít a CEMP Sales House

2012-12-06

2013. január 1-jétől a CEMP Sales House értékesíti a Napidoktor hirdetési felületeit. A Napidoktor az egészség és életmód portálpiac egyik meghatározó szereplője. A legnagyobb orvosi, gyógyítói online csoportjában több mint 130 szakértő segíti a napi 20-24 új cikkanyag megjelenését. Az egyetlen tematikus szakportál, amely naponta önálló televíziós műsorral rendelkezik országos csatornán. Az RTL Klub reggeli műsorában szakértői az egészségügyi ismeretterjesztés új formáját modellezik, az elhangzott témák az online felületeken részletesen megtekinthetők, a résztvevőknek interaktivitást lehetővé téve. Kiemelkedő adatbázissal rendelkezik, hiteles forrásnak tekinti az orvosi szakma, kapcsolatban áll a legjelentősebb hazai egészségügyi intézményekkel és információs forrása nemzetközi egészségügyi médiaközpontoknak. 

napidoktor.png

A gemius/Ipsos Audience közönségmérés legfrissebb, 2012. szeptemberi adatbázisa alapján a CEMP vezető kiadványaihoz hasonlóan a Napidoktor is erős a prémium célcsoportok elérésében: látogatóinak 34%-a Esomar AB státuszú (affinitás index: 168), 35%-a diplomás (affinitás index: 164), azaz magasan képzett, nagy vásárlóerővel rendelkező közönség.

A Napidoktor médiafelületeinek értékesítésével a CEMP Sales House újabb magas színvonalú tartalommal és egyedi, látványos hirdetési megoldásokkal bővíti termékkínálatát. A Napidoktor lojális, folyamatosan növekvő, orvostudományi, gyógyszeripari és életmód hírekre affinis felhasználói bázisa kedvező befogadói környezetet teremt az oldalon megjelenő hirdetések számára. Újságírói, szakértői révén a Napidoktor tartalmi támogatást is biztosít hirdetői számára. A portál szakmaiságában a holisztikus gyógyászatot képviseli, így kereskedelmi célcsoportjai a gyógyszercégeken túl a kozmetikai és természetgyógyászati ipar is. A CEMP Sales House a Napidoktor hirdetési felületeit kedvező bevezető árakon teszi elérhetővé.

A Napidoktor médiaajánlata innen tölthető le.

Hirdetnék