Natív best of 2014: Stresszfaktor a blog.hu-n

2015-01-27

Válogatás a 2014-es natív megoldásokból sorozatunk negyedik részében a Munkahelyiterror blogon megvalósult egyedi megoldást mutatjuk be.

munkahelyi_terror.png

A Munkahelyi terror blog posztjai végén egy stresszfaktor mérő jelent meg, másfél hónapon keresztül. A stressz-szintek a Magne B6 virág motívumát tükrözték. A faktor a Tékozló homár blogon ismert homárfaktor mintájára működött.

Köszönjük a Sanofi-Aventis Zrt. és a Vivaki Zenith Optimedia divízió együttműködését!

Mi a natív hirdetés?

Szerkesztőségi tartalomhoz természetesen (azaz natív módon) illeszkedő hirdetési megoldás. Sok formája lehet a brandelt videótól a támogatott tematikus mellékleten keresztül egészen egy cikksorozatig, amely segíti a hirdető kommunikációs céljait, de önálló tartalomként is megállja a helyét. A natív kampány előnyei: kreatív lehetőségek, nagyobb fogyasztói bevonódás, jobban rögzülő üzenetek, prémium hirdetési környezet. A natív megoldások kizárólag szerkesztőségi jóváhagyással jelenhetnek meg.

Hirdetnék