Indamedia Sales

Autumn vibes by Suzuki az Indamedia teljes portfólióján

2023-12-12

A Suzuki negyedik negyedéves tartalmi kampánya kiválóan mutatta meg, hogyan lehet és érdemes komplex tartalmi együttműködésekben gondolkodni: az Indamedia portfólió különböző kiadványain megjelenő anyagok nemcsak az időszak hangulatát és sajátosságait követték le, hanem maximálisan kihasználták az egyes kiadványok tonális és célközönségbeli sajátosságait is.

Elolvasom

Eltéríthetőek-e a hirdetési pénzek egy új mérési módszerrel?

2023-09-22

A globális szereplők évről évre egyre nagyobb szeletet hasítanak ki a hazai médiatortából – de vajon jól jár-e, aki minden hirdetési pénzét ezeken a felületeken költi el? A digitális médiapiac mérési megoldását szállító regionális tech vállalat, a Gemius új techológiai megoldással rukkolt elő, amelynek segítségével az Indamedia egy új elemzéssel kutatja a hazai kiadói piac hatékonyságát, és a fenti dilemmára keres válaszokat.

Elolvasom
Hirdetnék