Húsvéti fogások a Sóborstól

Kiemelten népszerűek a Sóbors tartalmai a húsvéti időszakban, a gasztromagazin receptjeit tavaly a napi átlagos látogatószámhoz képest 70 százalékkal többen böngészték, az oldal ráadásul all time rekordot is döntött. Idén is hasonló érdeklődésre számít a szerkesztőség, hetek óta az ünnepi készülődésé a főszerep, hogy a legjobb húsvéti fogások kerüljenek a Sóbors oldalaira.

A Sóbors életében fontos szerepet tölt be a húsvét, hiszen az ünnepre készülve sokan inspirálódnak az oldalról. Az Indamedia portfóliójába tartozó gasztromagazin idén is változatos húsvéti receptekkel, hasznos konyhai praktikákkal, egyszerűen elkészíthető falatokkal és különleges ételekkel készül.

sobors_hu_husvet_muffin.jpg

"Idén húsvétra is rengeteg klasszikus receptet és hasznos tippet kínálunk az olvasóinknak. A hagyományos fonott kalács és főtt sonka mellett évről évre egyre népszerűbbek a mentes, egészséges és diétás receptek, de a maradékmentő ötleteket is nagyon kedvelik. Mindig készülünk húsvétra gyors vendégvárókkal, illetve gyakorlati tippekkel is, a tojás és a sonka főzése minden évben a legolvasottabb cikkeink közé tartoznak. Mivel a Pészah idén egybeesik a húsvéttal, a zsidó ünneppel is foglalkozunk az oldalon 2-3 cikk erejéig, meglepően sokan szeretik és olvassák ezeket az írásokat is" – mondta Sági Zsófia, a Sóbors.hu főszerkesztője.

A Sóbors a Femina Média egyik legdinamikusabban fejlődő és egyben legfiatalabb tagja. A szakújságírók által készített minőségi tartalmakat 2021-ben naponta átlagosan 58 402 olvasó böngészte. A húsvét tavaly is kiugró eredményt hozott, hiszen április 2. és 5. között naponta átlagosan 99 773-an látogattak az oldalra ünnepi receptekért, ötletekért. Ehhez az időszakhoz fűződik a gasztromagazin történetének valaha mért legnagyobb látogatottsága is: nagypénteken 135 592 valós felhasználó kattintott az online magazin cikkeire.

sobors_husvet.jpg

A húsvéti időszakban sokak számára különösen fontos, hogy mi kerül az ünnepi asztalra és ilyenkor kiemelkedő számban böngésznek az oldal receptjei között. Tavaly a legtöbben arra voltak kíváncsiak, hogy hogyan készül a tökéletes főtt tojás, vagy mi a puha és szaftos répatorta titka, de a gasztromagazin isteni krumplisalátái között is nagyon sokan kerestek ötletet. A Sóbors idén is változatos – a hagyományostól egészen a nem hétköznapi – receptekkel segíti olvasóit a húsvéti készülődésben. Az oldalt  2022 első negyedévében naponta átlagosan 63 674 felhasználó kereste fel. 

Forrás: DKT/e.gemius - RU (Real User) belföldi 15+ közönség 2022. január-március

Újszerű tartalmi együttműködés a Totalcaron

Egyedi megjelenésekkel és tartalmi megoldásokkal futott az RTL Klub új sorozata, a Hotel Margaret bevezető kampánya a Totalcaron. A televíziós produkció autós influenszer karaktere cikkek társszerzőjeként, az Égéstér című podcastben, valamint a népszerű autós kiadvány egyik tesztvideójában is felbukkant.

tc_cargirl.jpg

A sorozatban szereplő Cargirl változatos tartalmi megoldásokkal, az autós portál különböző platformjain jelent meg. A karaktert megszemélyesítő színésznő, Staub Viki, a Totalcar segítségével belekóstolt az autós újságírás kulisszatitkaiba. Cargirl nem csak a szerkesztőség életébe pillantott be, írásaival és videóival is találkozhattak az olvasók az oldalon.

A Totalcar weboldalán, YouTube csatornáján, Facebook- és Instagram bejegyezéseiben, valamint podcast adásában is kiemelt érdeklődés övezte az együttműködéshez kapcsolódó tartalmakat. Az RTL Klub krimisorozatának autós influenszerével készített cikkek összesen 76 ezer oldalletöltést generáltak az online autós magazinban. A social felületeken mintegy 424 ezer felhasználóhoz jutottak el a róla szóló posztok.

2022_cargirl_poszt.jpg

A különleges együttműködésnek köszönhetően nem csupán a Totalcar cikkeiben találkozhattunk Staub Vikivel. Az Égéstérben például arról beszélgettek a színésznővel, hogy hogyan születik meg egy autós influenszer karaktere. A podcast adást 22 ezren hallgatták meg, míg már 61 ezer megtekintés felett jár a Totalcar YouTube csatornáján az a videó, amelyben Cargirl egy sportautót tesztel Sturcz Antival, a Totalcar műsorvezetőjével.

Izgalmas kihívás volt egy fiktív karaktert behozni a Totalcar világába, ráadásul az volt a célunk, hogy minden platformunkon megmutassuk az olvasóinknak Cargirlt. A Totalcar ugyanis nem csak egy autós portál, sokan vannak, akik nem is a honlapon keresztül fogyasztják a tartalmainkat, hanem például a Youtube csatornánkon, az Égéstér podcastunkon keresztül, vagy épp a Facebookon. A Hotel Margaret kampány teret adott az ebben rejlő lehetőségek bemutatására. A szerepet alakító Staub Vikivel pár mondat után megtaláltuk a közös hangot, az RX-7 - RX-8 összehasonlító teszt után többen is jelezték, hogy szívesen látnák Vikit a jövőben is a TC felületein. Ez számunkra is jó visszacsatolás arra, hogy értékes, szórakoztató tartalmat készítettünk az RTL Hotel Margaret kampány keretein belül.” - mondta el Perkó Rudolf, a Totalcar ügyvezetője.

Különleges tartalmak a Budapestről rajtoló Giro d’Italia-ról az Indexen

Önálló melléklettel, extra tartalmakkal, videókkal, podcastekkel, exkluzív interjúkkal és napi beszámolókkal készül a Giro d’Italia-ra az Index. A világ egyik legrangosabb kerékpárversenye most először indul Magyarországról. A viadal Budapestről rajtol el, a résztvevők három hazai szakaszon is versenyezhetnek.

giro.png

Az idei Giro d’Italia Budapesten veszi kezdetét május 6-án, a megmérettetés első három szakaszát rendezik hazánkban. A helyszínek között szerepel többek között Székesfehérvár, Esztergom, Visegrád, Balatonfüred, Tihany és Kaposvár. A mezőnyben magyar versenyzők is indulnak, köztük  Valter Attila, aki a tavalyi Giro-n minden idők legjobb magyar eredményével zárt.

A Giro d’Italia-hoz kapcsolódó támogatói csomagajánlatokról érdeklődjön az Indamedia Sales kapcsolattartójánál, vagy keressen minket a sales@indamedia.hu e-mail-címen!

Ügyfélkapcsolati menedzsert keresünk

Rendelkezel már tapasztalattal média területen? Magabiztosan kommunikálsz? Szeretsz ügyfelekkel közösen gondolkodni? Ha igen, várjuk a jelentkezésedet egy szuper csapathoz!

u_gyfelkapcsolati_manager_sales.png

Téged keresünk, ha...

 

  • 1-3 éves meglévő tapasztalattal rendelkezel ügyfélkapcsolati területen (online média előnyben)
  • Felsőfokú végzettséggel rendelkezel
  • Ügyfél és célorientált gondolkodásmód jellemez
  • Ismered a magyar média jelentős szereplőit
  • Aktívan részt tudsz venni projektajánlatok kidolgozásában és termékfejlesztésben
  • Megállod a helyed magabiztos tárgyalópartnerként
  • Folyamatosan keresed az új lehetőségeket
  • MS Office programcsomag (Excel, Word, PowerPoint) erős felhasználói szintű ismeretével rendelkezel

Mi lesz a feladatod?

 

  • Meghatározó és piacvezető online kiadványok hirdetési felületeinek eladása, közös projektek kidolgozása
  • A piac meghatározó hirdetőivel és ügynökségeivel való tárgyalás és folyamatos kapcsolattartás
  • Kampányaid kézben tartása, folyamatok végigkísérése.
  • Az ügyfelek számára a legmegfelelőbb eszközök és stratégiák tervezése és kiajánlása (ebben képzésekkel is segítünk majd)
  • Ezek mellett részt veszel majd a folyamatos képzéseken, és hozzájárulsz majd a belső projektekhez is.

Amit kínálunk:

 

  • Támogató szakmai környezet, meglévő ügyfélbázis
  • Fejlett folyamattámogatási és adminisztrációs rendszerek
  • Munkához szükséges IT eszközök
  • Barátságos, rendezett munkakörülmények
  • Fiatalos, nyitott vállalati kultúra
  • Izgalmas munka, ahol minden nap más és más
  • Versenyképes bérezés
  • Szakmai fejlődési lehetőség
  • Hosszú távú munkalehetőség

Állás, munka területe(i):

 

  • Marketing, Média, PR
  • Projektmanager
  • Marketing
  • Online marketing

Jelentkezés módja:

 

Ha felkeltettük érdeklődésed, és szívesen csatlakoznál csapatunkhoz, akkor küldd el fényképes önéletrajzodat a "Jelentkezem" gombra kattintva, és jelentkezéskor ne felejtsd el feltüntetni fizetési igényed!

 

Ezért hatékonyak az Indamedia portfólión futó display kampányok

A display hirdetésekkel szemben támasztott legfontosabb elvárások, hogy azok jól látható, kiemelt helyeken jelenjenek meg, ezzel garantálva a célcsoport elérését és a kampány hatékonyságát. Ennek biztosítására hoztuk létre 2019-ben a Quality Placement® (QP) minősítést, így hirdetőink biztosak lehetnek abban, hogy display kampányaik magas láthatósági értékkel futnak.

Az Indamedia csoport kiemelt célja, hogy márkabiztonsági és technológiai szempontból egyaránt a legmagasabb szintű szolgáltatást nyújtsa partnereinek. Az Indamedia Sales éppen ezért az általa képviselt tartalmi site-okon a magas láthatósági értékű és márkabiztonsági szempontból megfelelő környezetben elhelyezett hirdetési zónáit Quality Placement® logóval különbözteti meg, mely a kiadványok cikkeiben szereplő hirdetések jobb felső sarkában látható.

viewability_1.jpg

A Quality Placement® minősítéssel ellátott nagyméretű hirdetések minőségi környezetben futnak 3 platformon, 7 kiadványon és igény szerint célzottan specializálhatók 100 − érdeklődési kör szerint meghatározott − klaszterre vagy 16 perszóna valamelyikére.

A Quality Placement® minősítéssel ellátott hirdetési helyeken megjelenő kampányok kiemelkedően magas láthatósági aránnyal futnak. Az Indamedia Sales legfrissebb adatai szerint ezeken a zónákon átlagosan 80 százalék Viewability értéket mértek 2022 januárjában és 79 százalékot februárban. A QP logó a magas láthatóság mellett garantálja azt is, hogy az adott reklám biztonságos tartalmi környezetben jelenik meg.

Mitől minőségi a tartalmi környezet?

A Quality Placement® megjelöléssel ellátott hirdetési felületek minőségi tartalmi környezetét az alábbiak szerint biztosítjuk:

  1. A kiadványok szerkesztett tartalmaikban nem buzdítanak erőszakos cselekedetre, felületeik nem adnak helyet rasszista, szélsőséges nézeteket népszerűsítő kommenteknek.
  2. A kiadványok szerkesztése során a kiadók maximálisan betartják a hatályos jogszabályokat.
  3. Szerzőink önszabályozó etikai irányelvek, valamint az újságíró etikai kódex betartásával végzik munkájukat. A szerkesztőségek a márkabiztonsági okokból problémásnak ítélt tartalmaikat hirdetésmentes címkével látják el, így a felhasználó nem találkozhat ilyen környezetben reklámmal.
  4. Kiemelt figyelmet fordítunk a márkabiztonsági okokból kifogásolható hirdetők azonosítására és kampányaik kitiltására.

Az Indamedia Sales a QP hirdetési zónák láthatóságára vonatkozó mérési adatokat havonta, transzparens módon elérhetővé teszi weboldalán.

Rendelje meg kampányát pár kattintással!

A Display First platformunk segítségével gyorsan és egyszerűen, csupán néhány kattintással, akár mobiltelefonon keresztül is rendelhetők kampányok. A felület használatához meghívó szükséges. Ha esetleg még nem rendelkezik jogosultsággal, kérje Indamedia Sales kapcsolattartójától, vagy írjon nekünk a sales@indamedia.hu címre.

Keressük új irodavezetőnket!

Az Indamedia Sales 23 éve vezető szerepet tölt be az online médiapiacon. Egyedi, sokszínű és jól szegmentálható hirdetési megoldásokat kínálunk ügyfeleink számára. Nálunk sohasem áll meg az élet, nagy figyelmet fordítunk arra, hogy termékportfóliónkat folyamatosan fejlesszük, és előremutató, innovatív megoldásokkal lépjünk a piacra.

Sales Support csapatunkból nagyon hiányzik egy Pam Beesly, ezért keressük legújabb IRODAVEZETŐ kollégánkat.

allashirdetes_fb_ig_1200x630-02.jpg

Szeretnénk veled dolgozni, ha:

  • rendszerezett és precíz vagy, folyamatokban gondolkozol
  • bekötött szemmel is ügyesen zsonglőrködsz a táblákkal, prezentációkkal, egyéb irodai programokkal
  • nem okoz gondot egyszerre scannelni, és közben a bringás futárral egyeztetni
  • szereted az embereket, bárkivel könnyedén szót értesz, akár angolul is
  • dolgoztál már legalább két évet hasonló munkakörben
  • érdekel a hazai média, az online hirdetések világa

Az irodavezetői és recepciós feladatok mellett számítanánk rád:

  • megrendelések és szerződések nyilvántartásában
  • a saját megrendelési állomány elemzésében
  • reklámpiaci riportok és statisztikák elkészítésében
  • marketinges, kommunikációs folyamatokban, a kapcsolódó adminisztrációban
  • a vezetők munkájának támogatásában

Mindezekért a következőket nyújtjuk számodra:

  • stabil, megbízható munkaadói háttér
  • előrelépési lehetőség
  • továbbképzések és fejlődési lehetőség
  • remek kollégák, támogató csapat, amely tényleg olyan, mint egy nagy család
  • hangulatos iroda Óbudán, egy igazán szuper környéken
  • koncert-, fesztivál-, színház- és mozijegyek
  • izgalmas betekintést a legnépszerűbb hazai online kiadványok működésébe

Ha felkeltettük érdeklődésed, és szívesen csatlakoznál hozzánk, küldd el fényképes önéletrajzod a hr@indamedia.hu címre, az „Ide azt az irodát!” jeligével.

A Femina a legnépszerűbb online női kiadvány februárban

A Femina nyerte a hazai női oldalak látogatottsági versenyét februárban. Az Indamedia női portfóliójába tartozó portál a napi átlagos olvasószámot és a havi összlátogatottságot tekintve is az első helyen végzett.

A Femina továbbra is stabilan őrzi piacvezető szerepét a hazai online női kiadványok között. Februárban naponta átlagosan 565 622 olvasó kereste fel az oldalt, és ezzel az eredménnyel maga mögé utasított minden más női site-ot.

femina_stat_1_4.jpg

„A Femina népszerűsége és olvasottsága töretlen, magabiztosan tartja vezető pozícióját a női online magazinok között” – mondta el Somodi Hajnalka, a Femina Média ügyvezetője, aki januárban vette át a női portfólió irányítását. „Egy fantasztikus csapatba érkeztem, a szerkesztőség remek munkát végez, amit a februári eredmények is nagyon jól mutatnak. Továbbra is azon dolgozunk, hogy olvasóinknak minőségi tartalmakat nyújtsunk, legyen szó társadalmi kérdésekről vagy könnyed kikapcsolódásról. A fejlesztésekkel sem állunk meg: digitális platformra tervezett, új tartalmakkal tesszük még változatosabbá a Femina kínálatát.” 

A női portál az év második hónapjában olyan kimagasló látogatottságú napokat is elkönyvelhetett, amikor a látogatószám meghaladta a 690 ezret.

femina_stat_2_3.jpg

Nemcsak a napi átlagos látogatószámban, hanem a februári összlátogatottságot nézve is a Femina vitte a prímet: a női kiadvány cikkeit februárban összesen 3 145 204 felhasználó olvasta. Ezzel a teljesítménnyel több mint 373 ezerrel előzte meg a lista második helyére került női oldalt. 

femina_stat3_v2_2.jpg

A legnépszerűbb írásokra csaknem 180 ezren kattintottak, de volt olyan cikk is, amelyet több mint 200 ezer olvasó keresett fel. Orbán Violetta, a Femina főszerkesztő-helyettese elmondta, hogy a Femina olvasóit 2022 februárjában a komoly és a szórakoztató témák egyaránt érdekelték.

„Ezúttal is nagyon változatos tartalmakat kínáltunk olvasóinknak. Cikkeinkben bemutattunk olyan megrázó, aktuális témákat, amelyek ezekben a napokban a figyelem középpontjában állnak. Emellett az egészséges életmóddal és a megfelelő táplálkozással kapcsolatos írásainkat is szívesen böngészték az oldalon. A könnyedebb témákra is sokan voltak kíváncsiak: a sztárokat bemutató rovatokban a nosztalgiáé volt a főszerep, sokakat érdekelt például, hogyan él most A klinika című sorozat Elke nővérét alakító színésznő, Barbara Wussow” − foglalta össze Orbán Violetta.

A szintén a cégcsoporthoz tartozó prémium női kiadvány, a Dívány is jól szerepelt februárban, mindkét fontos látogatottsági mutató alapján bekerült a TOP 10 legolvasottabb hazai online női site közé.

Videós újdonságokkal indul a tavasz az Indexen

Az Index vadonatúj és megújuló formátumokkal készül a tavaszi időszakra. Hamarosan visszatér a Márkó és Barna Síkideg podcast, megújulnak a Kibeszélő és a Sunday Brunch műsorok, valamint TikTok oldalán is új sorozatot indít a hírportál.

index_ill.jpg

Megújul a Kibeszélő és a Sunday Brunch

 

Új műsorvezetőkkel indul újra az Index politikai beszélgetős műsora, a Kibeszélő. A közéleti műsor egyik házigazdája az ATV és az Index kölcsönös szakmai partnerségének keretében Somos András, a csatorna egyik arca lesz, míg a szerkesztői és szintén műsorvezetői feladatok másik részét Csikós Magdolna, a hírportál újságírója látja el.

A közelmúltban Kibeszélő Extra néven indult az Index új közéleti vitaműsora, melyben közérthető módon, szakértők megszólaltatásával, társadalmat érintő hazai és nemzetközi ügyek kerülnek napirendre. A műsor házigazdái Siklós András újságíró és új műsorvezető-szerkesztő kollégája, Tikvicki Dóra, a szegedi Egyetem Tv főszerkesztője lesznek.

Egy kisebb szünet után új műsorvezetőkkel folytatódik a vasárnaponként jelentkező Sunday Brunch is. A március közepén induló harmadik évadban Dallos Bogi énekesnő és Csiby Gergő színész beszélgetnek vendégeikkel, akik egy kávé mellett mesélnek érdekes, máshol még nem hallott személyes történeteikről, életútjukról és munkájukról.

Bevált formátum, új köntösben

Az egyik legnépszerűbb hazai podcast a Márkó és Barna Síkideg tavaly debütált az Indexen, és hamar felküzdötte magát a Spotify hazai podcast toplistájának élére. A hetente jelentkező magasfeszültségű műsorban egyszerű hétköznapi, de annál bosszantóbb élethelyzeteken idegeskedhettük magunkat síkra. Még bőven akad alapanyag a közös puffogáshoz, úgyhogy egy rövidebb szünet után április első hetében Linczényi Márkó és Turai Barna is megújult arculattal és tartalmi tematikus blokkal tér vissza.

A TikTokot is beveszi az Index

Tavaly egy TikTok tehetségkutatóval lépett a hírportál az új digitális platform világába, a lendületet megtartva most új formátummal készül, kifejezetten TikTokra szabva. A tavalyi versenyből sokak által megismert Stand-Up Budapest megálmodói, Török Ádám és Pablo Toapanta új műsorral várják a TikTok közösségét. A Jobb/bal olyan központi témákat jár majd körbe álláspontokat ütköztetve, mint az oltás, a kriptovaluta, a házasság és az oktatás; az aktuális kérdések kibeszélésben az utcai embere is nagy szerepet kap majd.

Szórakoztató videósorozat rajtol legendás autókról a Totalcaron

Aszfalt legendák címmel indít új sorozatot a Totalcar a Compact Tv-vel közösen. Várhatóan tavasztól tíz részen keresztül mutatnak be egy-egy meghatározó autótípust tágabb kontextusba helyezve. A szórakoztató és egyben informatív videókban a magyar autósport egyik megkerülhetetlen alakja, „Biggy” Robi mesél az autólegendákról.

aszfaltlegendak.png

Az Aszfalt legendák érdekes, kultikus autótípusokat mutat be történelmi és szubkulturális környezetbe helyezve, de a videóban természetesen kitérnek a fontos műszaki sajátosságokra is. A Totalcar új sorozatának műsorvezetője “Biggy” Robi, aki kipróbálta már magát és autóit is a hazai motorsport élet különböző ágaiban, többek közt 2018-ban egyedüli magyarként állt dobogóra a Trackwood Drift Festivalon, 2019-ben pedig a Magyar Drift Bajnokság Profi osztályú bajnoka lett.

“Az angol 'carguy' kifejezést legjobban talán autós arcnak fordíthatnánk, de ez sem adja vissza teljesen a jelentését. A carguyok - köztük mi is a Totalcarnál - azok a kedves autóbolondok, akiket az átlagosnál jobban (vagy csakis) az autók és az autózás körüli dolgok érdekelnek. Számunkra természetes, hogy egy-egy típusra ránézve nem csupán néhány lemezt, kerekeket és műanyagokat látunk, hanem történetek elevenednek meg előttünk, amikben bár látszólag a főszereplő 'csak' egy autó, de mégis sokkal többet mond el az adott korszakról, környezetről mint azt egy kívülálló gondolná. Ezeket a sztorikat mutatja be Robi pörgősen, izgalmasan, látványosan a Totalcar csatornáján. Autósoknak és az autózás iránt kevésbé érdeklődőknek is jó szívvel ajánljuk!” - mondta el az Aszfalt legendákról Perkó Rudolf, a Totalcar ügyvezetője.

Az Aszfalt legendákhoz kapcsolódó támogatói csomagajánlatokról érdeklődjön az Indamedia Sales kapcsolattartójánál, vagy keressen minket a sales@indamedia.hu e-mail-címen!

“Pénzügyi pszichológus” segít az olvasóknak a Napi.hu-n

Financiológus címmel új, hetente jelentkező mellékletet indít a Napi.hu. A sorozat olvasói levelekre épül, és olyan embereknek szeretne segíteni, akik valamilyen pénzügyi problémával néznek szembe. A pénzzel kapcsolatos döntések mögött ugyanis gyakran nemcsak racionális, hanem lélektani tényezők is állnak.

napi_ims.jpg

A Financiológus vasárnaponként fix időpontban, olvasói levélre válaszolva jár körbe egy-egy adott témát Herman Bernadett pénzügyi újságíró segítségével és szakértők bevonásával. „Pénzügyi pszichológusunk” és szakértőink olyan döntések meghozatalában nyújtanak segítséget, amelyek sokakat érdekelnek, és több családban okozhatnak akár konfliktusokat is.

Herman Bernadett elmondta, hogy a Financiológus rovat egyedülálló kezdeményezés Magyarországon, hiszen nincs más olyan széles nyilvánosságot elérő fórum, ahol mindennapi pénzügyi döntésekben segítséget nyújtanak az olvasóknak. A piaci igény hatalmas, ezt az első cikkek olvasottsága, és a számos olvasói levél is bizonyítja. 

A pénzügyi célok a legjobb családon belül is eltérőek lehetnek, ezek konfliktusokhoz vezethetnek, amelyek megoldásában szintén próbál a rovat a saját lehetőségeihez mérten segíteni. A pénzügyi újságíró példaként említette, hogy válsághoz vezethet egy családban, ha az egyik fél szórja a pénzt, a másik pedig spórolna, ha az egyik fél a megtakarítást egy ígéretes, ám kockázatos vállalkozásba fektetné be, míg a másik például a gyerekek iskoláztatására költené, ha az egyik fél ellenzi a hitelfelvételt, a másik viszont banki segítséggel szeretne előrejutni. 

A szerkesztőséghez érkezett kérdések szerint gyakran előfordul, hogy a gyerekek a szülőktől várnak anyagi segítséget, az idős szülő viszont amiatt aggódik, ha odaadja a pénzét, idős korára nem marad elég megtakarítása, nélkülöznie kell. Ezekben a helyzetekben az emberek mindenki számára elfogadható megoldást keresnek, vagyis nemcsak a száraz pénzügyi szempontokat kell figyelembe venni, hanem a lelki tényezőket is - tette hozzá Herman Bernadett. 

Az üzleti hírportál emellett ettől az évtől videós podcastokkal is jelentkezik, amelyekben a közvéleményt leginkább érdeklő kérdésekre keresi a válaszokat. A sorozatban aktuális gazdasági, pénzügyi, energetikai és üzleti témákat járnak körül szakértők segítségével. A beszélgetések elérhetők a Napi.hu-n és a portál YouTube csatornáján.

A Financiológus rovathoz kapcsolódó támogatói csomagajánlatokról érdeklődjön az Indamedia Sales kapcsolattartójánál, vagy keressen minket a sales@indamedia.hu e-mail-címen!

süti beállítások módosítása