A Mi Vidékünk

A Mi Vidékünk
mi_videkunk_zala.jpg

Megyénként járja körbe az országot az Index, és igyekszik mindenhonnan érdekes, és fontos történeteket hozni a hasábjaira. A Mi Vidékünk projekt első állomása Zala megye. Ezután következik majd Vas Megye, és utána sorban a többi.

Az induláshoz tíz újságíró, közel egy hónap alatt öt, többnapos helyszíni kiküldetésből hozott nagyjából húsz történetet, amelyeket február vége óta egy hónapon keresztül folyamatosan jelentek meg. Az eddig megjelent cikkeket ezen a linken érheted el. 

A társadalmi felelősségvállaláson kívül, a projekt motorja még a gyönyörködtetés: az Index szívügye, hogy bemutassa az egyes megyék szépségeit, érdekességeit, ezáltal közelebb hozva a fővároshoz és a többi régióhoz. Hogy mire lehet számítani? Lebilincselő fotókra, videókra, riportokra, történetekre.

A Mi Vidékünk projekt hirdetési potenciált jelenthet az érintett régióban található cégek számára, ezért, ha úgy érzed vállalkozásod profiljába vág, vagy belepasszol a marketing stratégiába, amin épp dolgozol, keresd bizalommal kollégáinkat a sales@indamedia.hu címen.

Lenovo a Mobile World Congress mellékletében!

Lenovo a Mobile World Congress mellékletében!
Véget ért az idei Mobile World Congress; a világ legnagyobb mobil eseménye a legújabb innovációkat és vezető technológiákat mutatja be, 2400 vezető cégen és nagyszabású programsorozatán keresztül. Az Index.hu aktívan követte a kongresszust, a mellékletet felületeit pedig ezúttal a Lenovo használta fel kommunikációjához. Nézzük a számokat:
A kampány 6 napon át futott febr. 15-től március 2-ig. Újságíróink Barcelonából közvetítettek, ezért a folyamatos tartalom garantált volt; eleinte 6 cikket, 2 galériát és egy videót tervezett a szerkesztőség, ebből végül 12 cikk, 5 galéria és 4 videó lett. A túlteljesítés a mellékletre is érvényes: a becsült 200 000-es AV helyett 260 316 teljesült, tehát 30%-kal több, mint vártuk. Az Index címlapi blokk szponzoráció további 15, 1 millió AV-vel gazdagította a Lenovo kampányát. Köszönjük a Lenovonak a hozzájárulást, hogy bemutathattuk a melléklet teljesítését!
mwc_ims_2.jpg

Femina - Olyan, mint Te. De milyen is?

Femina - Olyan, mint Te. De milyen is?

A Femina az egyik legsokszínűbb és legrégebbi kiadványunk: neve a női magazinok világában méltán ismert. 

A Femina képben van az olyan hétköznapjainkat érintő változásokról, minthogy megszűnik sokak számára az utazási kedvezmény. Partner a diétában, tanácsokkal lát el, segít megőrizni egy-két gyógynövénypraktikával az egészséged de foglalkozik olyan aktuális problémákkal is, mint a gyermekeket ért internetes zaklatás vagy a munkahelyi túlterheltség. Közelebb hozza a világ különböző tájait, lehengerlő képekkel mutatja be az alaszkai telet és a 65 napig tartó sötétséget. Inspiráló történetekkel dobj fel a napod, mint a hajfesték elleni hadjárat egy 14 éves Instagramján

A Femina tehát tartalmas és valódi, akárcsak az olvasói.*

femina.jpg

* 30+ nagyvárosi, Esomar AB, diplomás nők. Forrás: DKT - Gemius (15+ belföldi közönség), 2019. febr.,közönség összetétel, multiplatform adat.1 Budapest vagy megyeszékhely

 

Ennyi AV-t tud hozni az Oscar melléklete -avagy üdv ismét a kulisszák mögött

Ennyi AV-t tud hozni az Oscar melléklete -avagy üdv ismét a kulisszák mögött

A kézi-vb után most megmutatjuk, hogyan muzsikál egy olyan volumenű esemény melléklete, mint az Oscar-díjátadó.

Index oldalról a Philips volt a főtámogató. A kampány 9 napig futott, összesen 23 szerkesztőségi anyag született, igen változatos formátumokban: cikkek, hírek, galériák, percről percre közvetítés és podcastok. 230 000  megjelenést becsültünk a mellékletre, ehhez képest 480 854 AV-vel végzett a hirdetés, tehát egy 109%-os túlteljesüléssel.

A percről percre közvetítésben szereplő szponzoráció még külön 106 041 oldalletöltéssel dicsekedhet, az Index címlapi Kult doboz pedig 3 napig brandelve volt. Soha rosszabb Oscart!

oscar_index.jpg 

 

Negyvenezren(!) a Só&Borson

Negyvenezren(!) a Só&Borson

Egy hét sem telhet el csúcsdöntés nélkül, ezúttal a Só&Bors állt be a rekorderek közé. 
A szerethető gasztroszájt receptjeit múlt pénteken 40 187 egyedi felhasználó böngészte! Szuperjó, csak így tovább!

sobors_rekord.jpg

 

És te a saját életedet éled?

És te a saját életedet éled?

divany_1.jpg

Tudatos, okos, érdeklődő, mi az? 

Ez bizony a Dívány lesz, azaz egy olyan női siteunk, aminek fókuszában nem (csak) a szórakoztatással, a szépséggel és az életmóddal kapcsolatos témák állnak, hanem praktikákkal lát el, tájékoztat, utánajár és nem fél a mélyebb témák feldolgozásától sem.

A Dívány olvasója, életét tudatosan élő 30-as, 40-es éveiben járó, diplomás, AB státuszú, főbevásárló nő*. Ezért nem is meglepő, hogy van egy Szülőség rovata csupa aktuális, gyakran pszichológiai vonatkozású írással, mint például, hogy hogyan birkózzon meg azzal egy szülő, ha úgy érzi nem tökéletes a gyermeknevelésben, és hogy tud ez jól elsülni?

A Dívány nem csak családcentrikus, de egy örök kalandor is. Szlogenjével arra biztatja olvasóját, hogy a saját életét élje, ezért örömmel hordoz hasábjain élménybeszámolókat főleg, ha az egy igen káoszos, de annál szerethetőbb brazil utazásról szól.

A Lájfhekk rovat segít a praktikumot kedvelő olvasóinak meghekkelni a hétköznapokat; nem kevés időt és pénzt spórolt például a nasskirálynőknek azzal, hogy végigtesztelte az itthon elérhető salsa szószokat és kíméletlen őszinteséggel véleményezte is őket, hogy az otthoni filmnézés elmaradhatatlan rágcsájához biztosan a megfelelő mártogatóst passzítsuk. 

A Dívány okos. Nem elégszik meg a bőrápolási tanácsokkal és outfit ötletekkel, mert tudja, hogy egy magára adó nő nem csak csinos, hanem intelligens és tájékozott is. Így számos tudományos vagy történelmi kapcsolódású írásra, érdekességre bukkanhatunk a #Világom rovatban, mint például, hogy ki volt az utolsó áldozata a berlini falat őrző katonáknak.

divany_rekord_1.jpg

A cikkek eredetisége, a témák változatos mivolta, a szórakoztatás és összetett, mélyebb tartalmak tökéletes egyensúlya meghozta az eredményt; előző hónapban all time rekordot döntött a Dívány 1 288 242 egyedi látogatóval. 

 

*Forrás: DKT – Gemius (15+ belföldi közönség), 2018. nov., közönség összetétel, multiplatform adat.

 

Időalapú banner hirdetések a Blog.hu-n

Időalapú banner hirdetések a Blog.hu-n

Pár hete már időtartam alapon is vásárolhattok bannert a Blog.hu-n. Nézzük, mit érdemes róla tudni!

  • választhatod a multiscreen medium rectangle-t, amivel naponta átlagosan 450 000 reklámmegjelenéssel kalkulálhatsz.
  • vagy a fix half page-t, mely desktopon jelenik meg, és kb. 200.000 AV érhető el egy nap alatt. Ezt rendelheted extrákkal, mint parmezánnal, rukkolával mint, sliderrel, XL half page-el, vagy atomic-al.

u.jpg

Árakat ajánlatunk 5. oldalán találsz (Blog.hu civil blogok)

Egy Retikül, tele kincsekkel

Egy Retikül, tele kincsekkel

retikul.jpg

Ha a női kiadványaink élő hölgyek volnának, a Retikül képviselné a társaságban azt a karaktert, akinél mindig van kézápoló, indokolatlanul fényes a haja, a legelborultabb költeményeket pedig olyan ösztönösen viseli, hogy eszedben sincs megkérdőjelezni viszontlátod-e hamarosan egy divatmagazinban vagy egy Insta-celeben. 

A Retikül nem csak arról gondoskodik, hogy időben képbe kerülj a közelgő trendekkel, hanem segít hamisítatlanul csajos, házi praktikákkal elérni, hogy üdén érezd magad a bőrödben, a ruhák alatt. Egy jóravaló női magazin pedig tudja, hogy a külső-belső szépség nem minden, egy nagyvárosi, AB státuszú, diplomás nő* életében elengedhetetlen a kikapcsolódás is, amit gyakran az olyan bűnös élvezetek nyújtanak mint a legforróbb social tartalmak

 

*Forrás: DKT – Gemius 2018. nov. (15+ belföldi közönség), közönség összetétel, multiplatform adat. 1 Budapest vagy megyeszékhely.