Újabb rekord a Sóborson: 100 ezer felett a napi látogatószám

Mérföldkőhöz érkezett a Sóbors, és új napi rekordot ért el: április 19-én több mint 100 ezer látogató* böngészte a Sóbors cikkeit.

sobors_rekord_1.jpg

Április 9-én írtunk róla, hogy egyre többen olvassák a Sóborsot. Akkor arról számoltunk be, hogy a gasztosite napi látogatóinak száma már stabil 50 ezer valós felhasználónál jár. Ez a növekedés nem a most kialakult helyzet következménye, hanem sokkal inkább egy folyamatos építkezés és tudatos lépések eredménye. 

Fehér Ági, a Sóbors főszerkesztője korábban azt mondta: 

A Sóbors tartalmait azért szeretik az olvasók, mert az általunk kipróbált receptek mellett sok más praktikus infót kapnak.  

*DKT-Gemius 2020. április 19. – 100 184 RU (total platform, teljes közönség)

Egyre többen olvassák a Sóborsot

sobors.jpg

Az adatok azt mutatják, hogy a mostani időszakban a hírek mellett több gasztro témájú cikkeket olvasnak az emberek. Akár ennek a kialakult helyzetnek a sajátossága is lehetne a Sóbors látogatottságának növekedése, de nem csak ez áll a már napi szinten 51 ezer valós felhasználót elérő kiadvány sikere mögött.

"Öröm számomra,hogy tartósan elértük az átlagos 50 ezer belföldi egyedi látogatót naponta. Olyan szempontból nem meglepetés, hogy folyamatos tudatos építkezés áll az eredmény mögött. A tavalyi platformváltás egyik fő oka, hogy a Google találataink megerősödjenek, és ez nagyon bejött. Természetesen ehhez hozzájárul az állandóan bővülő, seozott tartalom, így egy nagyon stabil látogatói bázist tudunk kialakítani. A decemberi időszakban is volt egy erős fellendülés, ami egy gasztrosite életében természetes, ahogy a januári visszaesés is, viszont mi meg tudtuk tartani olvasóközönségünket. Az elmúlt időszakban az Index nyitón is átszerveztük a jelenlétünket, így a natív hirdetők cikkei akár kiemeléssel is megjelenhetnek itt" - mondta Fehér Ági a lap főszerkesztője, majd hozzátette:

Az is biztos, hogy jelenleg mindenki többet főz a megszokottnál, a Sóbors tartalmait pedig azért szeretik az olvasók, mert az általunk kipróbált receptek mellett sok más praktikus infót kapnak.  

De azt is látjuk, hogy a szezonalitás fontos a főzni vágyó olvasónak, és szívesen veszik azokat a cikkeket, amik nem emlékeztetik őket a jelenlegi nehéz helyzetre. Szerencsére ezt egy gasztrosite könnyen ki is tudja szolgálni."

 

Videós formátumban hirdetsz? Nálunk több lehetőséged is van így megjelenni

Segítünk egy kicsit Out Of The Box gondolkodni a hirdetés megoldásainkkal kapcsolatban. Arról már többször is írtunk, hogy egy nap, illetve egy hét leforgása alatt is rengeteg valós felhasználót el lehet érni az Indamedia portfólion az Inda Max és az Inda Week segítségével. Utóbbival egy kampány során elértük a magyarországi internetezők 71%-át.

indaweek-03.png

Arról mostanában nem volt szó, hogy hol és milyen típusú megjelenési lehetőségekkel tudunk szolgálni hirdetőinknek. Úgy látjuk, hogy bőven van igény videós megjelenésekre. Aki ilyen formában szeretné elérni a célközönségét, annak nem csak a tévék reklámideje áll rendelkezésére, és nem is kell a YouTube-ra mennie, hogy videókat megelőző és megszakító hirdetéseket helyezzen el. Van más lehetőség is. Nem is egy.

Az Indamedia Sales 6 különböző módon tudja kiszolgálni a videós hirdetéseket.

Van néhány jól ismert és bevált formátumunk, mint például  a Pre-roll spot, a Pre-roll extra és a Pre-roll stronger. Van még Mid- és Post-roll spotunk is. Itt videók előtt, közben és végén lehet megjelenni a hirdetéssel. De a Pre-roll extra annyiban tud többet, hogy a videó melletti jobb oldali hasábban megjelenik egy 310x40 pixeles statikus kép is, mint egy plusz hirdetésként, ami ott marad a pre-roll lefutása után a következő videó betöltődéséig.

Ha nem csak videók előtt, után, közben szeretnél megjelenni hirdetéseddel, akkor itt az Outstream. Ez a hirdetési megoldásunk Index címlapon, illetve kiadványaink cikkoldalain, roadblock és mobil banner zónában található. Attól olyan egyedi, hogy csak akkor jelenik meg, amikor az olvasó eljut odáig a cikkben, akkor a hirdetési zóna lenyílik, a videó pedig elindul. Így néz ki működés közben az Outstream:

Ha tetszenek a felsorolt hirdetési megoldásaink, ha szeretnéd a kampányoddal elérni a magyarországi internetezők felét elérni úgy, hogy csak az Indamedia portfólión keresztül hirdetsz, akkor keresd Indamedia Sales kapcsolattaródat vagy írj a sales@indamedia.hu-ra.

Az 5 legfontosabb dolog az Inda Weekről

indaweek-03.png

Már megírtunk minden fontos információt legújabb hirdetési megoldásunkkal kapcsolatban, de most röviden, tömören össze is foglaljuk, hogy mi az Inda Week lényege. Itt van az 5 legfontosabb dolog, amit tudni érdemes.

  • A kampány egy hétig, egész pontosan hétfőtől vasárnapig fut
  • Ez alatt az idő alatt az Inda Weekkel futó kampánnyal garantáltan el lehet érni a magyarországi internetezők 60-65%-át
  • A számok azt bizonyítják, hogy az Inda Week ennél többet is tud: egy kampányt már túl is teljesítettünk, mivel március 23-29. közötti időszakban a magyarországi internetezők 71%-át elértük
  • Ha a kereskedelmi célcsoportot és a valós felhasználók számát nézzük, akkor azt látjuk, hogy az élesben futott kampánnyal 3 313 561 RU-t értünk el, ami a célcsoport 72,4%-a
  • A kampány 3-as frequency-vel futott, ezért nem csak széles, de hatékony elérést biztosított a hirdetőnek

A fenti adatok önmagukért beszélnek: az Inda Week egy olyan hirdetési megoldás, ami példátlanul nagy elérést biztosít, valamint ár/érték arányban is kivételes megoldás a teljes display (online és TV) hirdetési piacon.

További nagy előny még, hogy online felületek értékesítőjeként azonnal tudunk reagálni a változásokra, ha kell, cseréljük a kreatívokat a futó kampányokon, hogy még sikeresebb legyen az elérés.

Akit meggyőzött és próbára tenné saját márkájával az Inda Weeket, az április 6-tól 12-ig még be tudja foglalni.

Az Indamedia Sales még egyszer gratulál az elsőzőnek:

Formátum: Inda Week

Hirdető: MediaMarkt

Médiaügynökség: MediaSales

Itt az Inda Week

Az Inda Max sikerét, óriási eléréseit látva elkészítettük az Indamedia legújabb hirdetési termékét. Itt az Inda Week, amivel egy hét alatt garantáltan el lehet érni  a magyarországi internetezők 60-65%-át

 

Elsőként a  MediaMarkt próbálta ki az Inda Weeket, amit a MediaSales ügynökség rendelt le. Egy héten át, március 23-tól 29-ig  futott a kampányuk az Indamediához tartozó kiadványok felületein, mi pedig vállaltuk, hogy az ott megjelent hirdetéseik garantáltan elérik a kereskedelmi célcsoport, a 18-59 év közötti korosztály 66,4%-át. 

Az Indamedia portfólió az adott héten 4 403 275 valós felhasználót ért el. Ez a magyarországi internetezők 71%-a. 

indaweek-03.png

Ebben a kampányban vállaltuk, hogy a 18-59 -es célcsoportban elérünk 3 313 561 valós felhasználót. A kampány időszakra vonatkozó friss DKT adatok alapján a termék felülmúlta a várakozásainkat, végül 3 586 171 valós felhasználót értünk el a kívánt célcsoportban. Ez 72,4%-os elérést jelent. És mivel a kampány 3-as frequency-vel futott, ezért nem csak széles, de hatékony elérést biztosított a hirdetőnek.

A kampány számai:

  • Kampány ideje: 03.23 - 03.29.
  • A kereskedelmi célcsoportban elért valós felhasználók száma: 3 313 561 RU
  • Célcsoport elérés: 72,4%

A fenti adatok önmagukért beszélnek: az Inda Week egy olyan hirdetési megoldás, ami példátlanul nagy elérést biztosít, valamint ár/érték arányban is kivételes megoldás a teljes display (online és TV) hirdetési piacon.

További nagy előny még, hogy online felületek értékesítőjeként azonnal tudunk reagálni a változásokra, ha kell, cseréljük a kreatívokat a futó kampányokon, hogy még sikeresebb legyen az elérés.

Akit meggyőzött és próbára tenné saját márkájával az Inda Weeket, az április 6-tól 12-ig még be tudja foglalni.

Az Indamedia Sales gratulál az elsőzőnek:

Formátum: Inda Week

Hirdető: MediaMarkt

Médiaügynökség: MediaSales

 

Ne némítsd el a márkádat - Ezt tanácsolja a Wavemaker médiaügynökség

Marketing korona idején címmel jelent meg egy cikk a kreativ.hu-n, amiben a Wavemaker adat- és technológiai vezetőjének, Csepregi Dánielnek tanácsai olvashatók. Az írás a cégek szemszögéből közelíti meg a veszélyhelyzet idején történő kommunikáció adta nehézségeket. 

ims_blog.png

A médiaügynökség úgy gondolja, hogy azzal segíthetnek a legtöbbet, ha kutatásokon alapuló, praktikus szakmai tanácsokkal nyugtatják a kedélyeket a marketingszakmán belül. Csepregi Dániel így fogalmaz: egyszerre kell megérteni a versenytársak várható cselekedeteit, és ezzel párhuzamosan ismerni kell a fogyasztók leendő viselkedését is. 

A Wavemaker hét tanácsa közül az első, hogy meg kell érteni a fogyasztókat, akik szoronganak és iinformációéhesek. Azért van szükség a közönség megértésére, mert: 

a járványok és válságok nem gazdaságokat érintenek közvetlenül, hanem embereket. A karantén és a gazdasági bizonytalanság zsigeri félelemmel és szorongással jár. Az ilyen szituációkban az emberi agy kockázatot kerül, ki van éhezve az információra és igényli az erőt, iránymutatást, gondoskodást

- olvasható a cikkben. 

Szintén fontos, hogy ilyen időszakban sem tanácsos elnémítani a márkát. "Az átgondolt kommunikáció minden recesszió után kifizetődik, a csend viszont rövid és hosszú távon is rombolja a márkádat és a piacrészedet" - írja Csepregi Dániel, majd egy újabb tanácsként a következőt fogalmazza meg:

Legyenek világosak a célok, amikkel ne ragadj be a rövid távú gondolkodásba. A karantén végén kell, hogy jó állapotban legyen a márkád.

A kommunikáció fontossága tehát megkérdőjelezhetetlen. Már csak a megvalósítás a kérdés. Ezzel kapcsolatban is ad egy tippet a Wavemaker. A cikkben leírtak szerint érdemes ésszel költeni, ezért célszerű digitális felületeken hirdetni (vagy tévén keresztül). Itt kitér arra, hogy ugyan lehet organikus csatornákon, például Facebookon kommunikálni, de ezen felületek elérése véges. 

Ne essünk abba a hibába, hogy csak a meglévő fogyasztóinkhoz akarunk beszélni.

- írja Csepregi Dániel.

Ha a fenti tanácsokat elfogadtad, és már hirdetni szeretnél, akkor keresd Indamedia Sales kapcsolattartódat, vagy írj a sales (kukac) indamedia.hu címre.

(A teljes cikk itt ovasható.)

A magyarországi internetezők közel 50%-át eléred az Indamedián

A kialakult helyzet miatt jelentősen megnőtt az Indamedia csoportba tartozó kiadványok olvasóinak száma. A  Kreatív.hu-n megjelent cikk előrejelzései teljes mértékben beigazolódni látszik: az online piac megerősödik.

Erre vonatkozóan két dolgot mondtak a szakemberek: az egyik, hogy az offline, a közterületi reklámpiac, a bevásárlóközpontokban kihelyezett hirdetések értelmüket vesztik; a másik, hogy ugyan az otthon maradás elkerülhetetlen velejárója (lehet) a tévézés, de a tévéreklámok hirdetési helyeit előre be kell foglalni.

Az az ügyfél, aki gyorsan reagál a járvány miatt kialakult helyzetre, akinek van olyan üzenete, terméke, szolgáltatása, amit egyik napról a másikra el is akar juttatni a megfelelő közönség számára, annak az online hirdetési közeg lesz a legmegfelelőbb, hogy hatékonyan tudjon kommunikálni.

indamax-02.png

A legutóbbi Inda Max kampányunk során is elmondtuk, hogy túlteljesítettük a vállalásunkat. Egy friss, március 16-án futott Inda Max még az eddigi eredményeknél is szebb elérést produkált. 

Az adott napon 5.044.662 magyarországi internetezőből 2.389.171 ember az Indamedia csoporthoz tartozó kiadványokat is meglátogatta. A Foxpost, aki március 16-án az Inda Max termékünket választotta, egy nap alatt, egy darab kampánnyal elérte a hazai internetezők közel felét, egész pontosan 47,36%-át.

foxpost-2020-03-19.png

A Foxpost Inda Max kampánya

Ha a 18-59-es korcsoportot, azaz a vásárlási célcsoportot nézzük, akkor szintén ilyen arányokat látunk. Az Indamedián futó Inda Max kampány az akkor interneten jelen lévő 4.049.105 felhasználóból álló korcsoport 48,62%-át elérte.

Ezekből az adatokból az látszik: 

ha csak az Indamedián és csak egy napig hirdetsz, akkor is eléred a kampányoddal a magyarországi internetezők közel felét.

 

Inda Maxot rendelnél? Keresd Indamedia Sales kapcsolattartód, és már szinte indulhat is a kampányod!

 

Történelmi rekord az Indexen

index_record.jpg

Egészen eddig a 2018-as országgyűlési választás, pontosabban az azt követő nap volt az Index legolvasottabb napja. 2018. április 9-én 1.328.423 egyéni felhasználó olvasta az oldalt. És ez csak a 15 év feletti belföldi közönségre vonatkozik. Ha a külföldi olvasókat is nézzük, akkor ez a szám 1.560.339. 

2020. március 11-én is sikerült megdönteni ezt a rekordot, de a március 12, még nagyobb számokat hozott. 

Összesen 1.703.890 felhasználó olvasta az Indexet.

 

Ezt az all time rekordot megelőzően is erős látogatottságot tudott az Index. Idén januárban 25 olyan nap volt, amikor az Indexet többen olvasták, mint a 24.hu-t. Februárban 29-ből 29 napot megnyert az Index. Ha az oldalletöltések számát nézzük, akkor is, ha az egyéni felhasználók számát, akkor is. 

És nem csak a konkurenciához képest teljesített jól az Index. Megnézve a tavalyi év azonos időszakát az látszik, hogy ahhoz képest is több mint 600.000 olvasóval többet ért el az Index 2020. januárban és februárban.

Kiemelt ügyfélkapcsolati menedzsert keresünk

allas_1_1.jpg

Az Indamedia Sales

Kiemelt ügyfélkapcsolati menedzsert

keres

FELADATAID LENNÉNEK

  • a magyar web legnépszerűbb portáljainak – az Index, Velvet, Port.hu, Totalcar, Femina, Dívány, Blog.hu, Napi.hu - hirdetési felületeinek értékesítése,
  • aktív kapcsolattartás meglévő ügyfelekkel
  • új ügyfelek kezelése,
  • kampányok menedzselése,
  • ügyféltárgyalások lebonyolítása, prezentációk megtartása,
  • szerződések átgondolt előkészítése.

SIKERESEN VENNÉD AZ AKADÁLYOKAT, HA 

  • nem csak használod, de érted is az internetet,
  • van értékesítési tapasztalatod,
  • bátran prezentálsz, jól bánsz az emberekkel.

AMIRE TE BIZTOSAN SZÁMÍTHATSZ TŐLÜNK:

  • megbízható munkaadói háttér, hosszú távú karrier lehetőség
  • elérhető értékesítési célok vonzó bónuszokkal,
  • képzések, hogy folyamatosan fejlődj,
  • motivált, jó fej munkatársak.

SZÜKSÉGES TAPASZTALAT:

  • 1-3 év szakmai tapasztalat

MUNKAVÉGZÉS HELYE:

Budapest

JELENTKEZÉS:

Fényképes önéletrajzod küldd el a hr@indamedia.hu címre "Ügyfélkapcsolati menedzser" tárgyelnevezéssel.

Megint túlteljesítettünk egy Inda Max kampányt

 inda_max_3_2.png

Egy kis emlékeztető az IndaMaxról

Az Inda Max segítségével nagyon rövid idő alatt, akár 24 órán belül elérheted célcsoportod 40%-át is. Ha a 18-59 év közti korosztályt szeretnéd megtalálni, ami 3 740 374 fővel van jelen a teljes magyar interneten, abból mi, az Indamedia csoport felületein 1 299 815-öt el is érünk 1 nap leforgása alatt. 

Legutóbbi kampányunk is nagy sikerrel zárult

A Nissan márciusi kampányának esetén 43,27%-os elérést vállaltunk. Az Esomar ABC1 státuszú felhasználókból a 18-59 év közti korosztályt tekintve 569 442 user elérésével számoltunk. Hoztuk a beígért számokat, sőt, túl is teljesítettünk.

43,27% helyett 43,73%-ot értünk el,

ami azt jelenti, hogy az adott korcsoportban a teljes magyar interneten jelenlévő  1 367 090-ből 597 773 felhasználót értünk el március 4-én az Inda Max-szal.

nissan.png

Röviden összefoglalva: az Inda Max indulásakor vállalt elérést, és a Nissanak tett ígéretünket is túlteljesítettük.

Hogyha egy olyan egyedi hirdetési lehetőséget keresel, amivel 24 óra alatt elérheted a célközönséged 40 százalékát, akkor az Inda Max a jó döntés.

Felkeltette az érdeklődésedet az ajánlat? Keresd Indamedia Sales kapcsolattartód.