Kövesd velünk a Bajnokok Ligáját az Indexen!

Az Index idén is figyelemmel kíséri a legrangosabb európai labdarúgókupát, a Bajnokok Ligáját. A jelentős figyelemmel kísért sporteseményhez kapcsolódóan önálló melléklet támogatására már a nyolcaddöntőktől kínálunk lehetőségeket.

shutterstock_717281428.jpg

Februárban indulnak a BL nyolcaddöntők, az Index egészen a május végi döntőig jelentkezik tartalmakkal. A labdarúgókupa idejére összeállított, tematikus csomagajánlataink szakaszonként vásárolhatók.

Egyedi megoldások  percről percre közvetítések, podcast adások  is várhatók. Az anyagok tartalmi támogatást kapnak Index címlapon és a hírportál Facebook- és Instagram-oldalán is. Az előbbieken felül minden meccs legjobb fotója a hírportál közösségi csatornáin fut majd, akár szponzorált formában.

Egy kampánnyal akár közel 20 millió AV is elérhető.

Ha szeretnél többet megtudni ajánlatunkról, keresd Indamedia Sales kapcsolattartódat!

Az Indamedia Network sikeresen átállt Gemius AdOceanre

Az Indamedia-portfólió minden kiadványa új adservert használ 2021. február elsejétől. A Gemius AdOceanre való átállásnak a köszönhetően még inkább korszerű és innovatív megoldásokat kínál cégcsoportunk.

Az elmúlt hónapokban többször is hírt adtunk a portfóliónkba tartozó több kiadvány sikerességéről is. Legújabb bejelentésünk szerint az Indamedia Network minden oldala sikeresen átállt a Gemius AdOcean adserverre, így ettől a hónaptól már új hirdetéskiszolgálót használunk.

„Örömmel fogadtuk első adserver partnerünket, az Indamedia-portfólió hirdetési helyeit értékesítő Indamedia Sales-t. Reméljük, hogy  egyre növekszik majd együttműködő ügyfeleink száma az elkövetkező hónapokban” – mondta Vándor Attila, a Gemius AdOcean kizárólagos magyarországi forgalmazója, a Media Future Zrt. ügyvezetője.

media_future_adocean_indamedia_network.jpg

„Nagyon izgalmas időszak elé nézünk, komoly lehetőségeket nyit meg előttünk, hogy egy nemzetközi színtéren is bizonyított szoftverrel dolgozhatunk a jövőben. Olyan fejlesztésekkel készülünk, amelyek egyedülállóak a hazai online hirdetési piacon. Egyúttal szeretnénk megköszönni az Adverticumnak az elmúlt 10 év közös munkáját és sikereit, amellyel hozzásegítettek minket a piacvezető pozíciónkhoz” – fogalmazott Abonyi Bernadett, az Indamedia Sales Kft. ügyvezetője.

Termékeink kiemelkedően szerepeltek az elmúlt hónapokban, gondoljunk csak az Index év végi erős hajrájára, amikor nem volt olyan nap, hogy a hírportál ne a látogatottsági lista első vagy második helyén szerepelt volna az egyedi olvasószámok alapján. Ezt a lendületet az új évben is tudta tartani, és január elseje óta 18 napon is az Indexet olvasták a legtöbben a hazai site-ok közül.

Másik sikersztorink a Femina, amely tavaly második félévben, és különösen a negyedik negyedévben egyértelműen a piacvezető női site lett. Egész éves kiemelkedő szereplését egy szilveszteri első hellyel koronázta meg, maga mögé utasítva ezzel az összes hazai portált.

Az Index nyerte a látogatottsági versenyt januárban

Az Indexet januárban naponta átlagosan 890 142 olvasó kereste fel, ezzel a látogatottsági lista első helyére került az év első hónapjában.

Az Indamedia cégcsoporthoz tartozó hírportál már tavaly év végén is erősen hajrázott, lendületét januárban is megtartotta, és összesen 18 napon szerezte meg a leglátogatottabb site címét. Az Index a többi napon is tartotta az iramot a hazai online kiadványokkal, így az év első hónapjában átlagban naponta több mint 890 ezer olvasót tudhatott magának a Gemius belföldi napi látogatottsági adatai alapján.

index_latogatottsag_jan.jpg

Az Indamedia-portfólió egy másik termékére is büszke lehet, a Femina ugyanis piacvezető női magazinként a legnagyobb hírportálokkal versengve januárban naponta átlagosan 644 964 belföldi látogatót vonzott, ezzel a negyedik legolvasottabb hazai kiadvány pozícióját szerezte meg.

„Az egyértelmű piaci vezető pozíciót jelzi, hogy vezető kiadványunk, az Index megnyerte a januári látogatottsági versenyt, illetve hogy – egy óriási növekedés után – a Femina már stabilan a legnagyobb öt hazai site között foglal helyet” – mondta Ziegler Gábor, az Indamedia Network Zrt. vezérigazgatója.

A Femina tavalyi megújulását követően hamarosan egy kampánnyal népszerűsítik a női magazin felfrissült megjelenését és új arculatát. Az Index esetében is számos fejlesztés szerepelt a lapvezetés terveiben, melyek egy része már el is indult. Ezek között van az Index vizualitásának megújítása, valamint, hogy az új szakmai irányítással a hírportál visszatérjen régi hagyományaihoz, hogy minőségi ismeretterjesztő és szórakoztató tartalmakkal színesítse az oldalt, ugyanakkor továbbra is élen járjon a közéleti vonalon.

„Az Index visszatérése a hazai látogatottsági verseny élére azért is figyelemre méltó, mert az újság napi átlagos látogatószáma eléri a tavalyi olvasottsági szintet, ugyanott tartunk tehát, mint egy éve. Ez számunkra egyértelmű jele annak, hogy nemcsak a kiadvány működését, hanem az újság napi olvasói bázisát is sikerült stabilizálnunk” - tette hozzá Starcz Ákos, az Index vezérigazgatója.

Piacvezető lett a a Femina a női online magazinok között

Több alkalommal is hírt adtunk róla tavaly, hogy a Femina „helyet bérelt magának” a legolvasottabb online magazinok között, és ezzel a piacvezető női portál lett.

Az NLC-vel fej-fej mellett uralták a női online lappiacot 2020 első felében. A második félévben, és különösen a negyedik negyedévben egyértelműen a piacvezető női site lett. (Az októberben történt mérőrendszer-változások miatt egész éves adatsorokat nem vizsgálunk, így a továbbiakban csak a Q4-re vonatkozó adatokat nézzük.)

A Gemius által októberben bevezetett új mérési rendszer, a GemiusAudience hivatalos online közönségmérés brand adatai szerint az utolsó negyedévben napi átlag 640 000 belföldi, 15 évnél idősebb olvasó kereste fel az oldalt*, míg az NLC-t 540 733. Ez a tavalyi évhez képest 46%-os növekedést jelent a Feminán. (2019. Q4: napi átlag 439 000 RU**)

femina_grafikon_2021_01_19.jpg

A portál heti elérését is érdemes megemlíteni: 2020 utolsó negyedévében a csak teljes heteket nézve minden héten több mint 2 millió olvasó kereste fel a Femina oldalait, havonta pedig átlagosan 3,423 millióan böngészték a site-ot. A vizsgált hónapokban két napon is sikerült a teljes hazai piacot maga mögé utasítania, és lett a legolvasottabb hazai online oldal: október 19-én 833 000-en, míg december 31-én 856 664-en keresték fel a Feminát.

A folyamatosan növekvő elérés elsősorban a tudatos tartalmi stratégiának és fejlesztéseknek köszönhető, mely az év második felére bontakozott ki igazán. Különösen erősödött Egészség rovatunk, ahol olyan kiemelt és sokakat érintő témákkal foglalkozunk, mint például a rákkutatás és rákmegelőzés. Egyre több teret kapnak a személyes anyagok is oldalunkon, melyekben kollégáink saját tapasztalataikat adják át az olvasóknak, legyen szó gyermeknevelésről, utazási tippekről, vagy akár egészséges életmódról. Egyre több nagyinterjú születik kollégáink tollából, melyek közül egyet nemrég díjjal is jutalmazott a Média a Családért Alapítvány. Tovább erősödött a véleményvonal oldalunkon, és több kutatásokra épülő, informatív cikk is született.

A pandémia miatt a Femina Klub a tavalyi évben mindössze 2 előadást tudott megtartani, de igyekeztünk az űrt Out Of The Box online beszélgetéseinkkel betölteni, melyek ugyancsak népszerűek voltak, és sok nézőt vonzottak a képernyő elé.

femina_sorozatok_2020_illusztracio.jpg

Külön örülünk, hogy a szakma is elismerte munkánkat a tavalyi évben is: a Superbrands díjat kilencedik, a MagyarBrands díjat pedig hetedik alkalommal nyertük el. Emellett Rácz Brigitta, a Femina főszerkesztője, és az Indamédia női portfólió lapigazgatója a Marketing&Média magazin „TOP25 – a legmeghatározóbb digitális szakemberek” rangsorába, valamint a Forbes „50 legbefolyásosabb magyar nő - Média kategóriájába” is bekerült.

Hirdetőinket sem hagytuk újdonságok nélkül, nyáron vezettük be új hirdetési felületünket, a longformot, melyre hamar felfigyeltek ügyfeleink is. A komplex és egyedi formátummal több kampánycélt is le tudunk fedni: az ügyfél arculatát tükröző longform aloldalon a brand építhető, a releváns tartalmak melletti megjelenés pedig erősíti a bevonódást. A termék számos további natív elemmel is bővíthető, úgymint általunk forgatott videók, natív cikkek, melyek kiadványokon átívelő kampány megvalósítására is alkalmasak. Minden évben igyekszünk minél több tematikus ajánlatot kínálni, hogy minden ügyfelünk könnyen tudjon a kampányának megfelelő tartalmi csomagok között válogatni, melyek közül legnépszerűbb karácsonyi és húsvéti tematikánk, de szeretik a hirdetők lakberendezéshez és utazáshoz kapcsolódó ajánlatainkat is.


Tovább erősítettük közösségi tartalmainkat is, és építettük a közösséget: jelenleg több mint 500 ezer Facebook-követővel, 33 ezer Instagram-követővel, valamint 111 ezer Viber-követővel kommunikálunk napi szinten.
A 2020-as év eredményeit és fejlesztéseit decemberben egy dizájnváltással koronáztuk meg, ami első lépése volt a Femina brand megújulásának, mely az „Énidő. Veled.” szlogen égisze alatt születik újjá. A 2021-es évben hamarosan több épülethálón jelenik majd meg új kreatívunk, de print-, rádió- és televíziókampánnyal is készülünk. Emellett február második felében számos meglepetésre is számíthatnak olvasóink, érdemes lesz figyelni oldalunkat.

femina_uj_arculat_2021.jpg

*DKT/e.Gemius(belföldi 15+ közönség) – 2020/Q4 napi átlag RU – all device brand adat
** DKT/ Gemius Rating (belföldi 15+ közönség) 2019/Q4 napi átlag RU

Megvan az Index új főszerkesztő-helyettese

Gedei Norbertet nevezték ki az Index eddig betöltetlen főszerkesztő-helyettesi posztjára. Az új szakember érkezésével teljessé vált a hírportál szakmai vezetése.

Jelentős mérföldkőhöz érkezett az Index azzal, hogy Kitzinger Szonja és Ilku Miklós főszerkesztő-helyettesek mellé harmadikként Gedei Norbert is csatlakozott.

Gedei Norbert 1999-ben végzett az ELTE történész-politológia szakán. 1998-ban kezdett dolgozni újságíróként a Vasárnapi Blikk szerkesztőségében, 2004-ben a Story magazin rovatvezetője lett. A Blikkhez visszatérve előbb a Vasárnapi Blikk felelős szerkesztőjeként, majd a Blikk főszerkesztő-helyetteseként folytatta szakmai pályafutását. 2016 és 2020 között a napilap és a Blikk.hu főszerkesztőjeként dolgozott, az elmúlt fél évben pedig a Blikk online területért felelős főszerkesztő-helyettesi teendőit látta el.

gedei-norbert.JPG

„Sokáig dolgoztam piacvezető lapnál, és tudom, milyen komoly feladat megszerezni és megtartani egy médiumnak ezt a pozíciót. Az Index nagyon erős alapokon nyugszik, remélem, sikerül majd nekem is hozzátennem az építkezéshez. Az elsődleges feladatom viszont most az lesz, hogy betagozódjak a csapatba, és elnyerjem a kollégák bizalmát” – mondta új megbízatása kapcsán Gedei Norbert.

Az új főszerkesztő-helyettes érkezése a lapvezetés korábban kitűzött célját támogatja, hogy az Index visszatérjen a régi hagyományaihoz, hogy minőségi ismeretterjesztő és szórakoztató tartalmakkal színesítse az oldalt, ugyanakkor továbbra is élen járjon a közéleti vonalon.

További kiemelt fejlesztési pont a hírportálnál az egész kiadvány vizualitásának magasabb szintre emelése, amelyhez egy fiatalos, több területen is már bizonyított szakemberekből álló csapatot állítottak fel. A vizuális rovat Karip Tímea vezetésével dolgozik majd a jövőben a címlapi, fotós és videós tartalmak megjelenésének megújításán.

Új ügyvezető a Totalcar élén

Januártól Perkó Rudolf látja el a Totalcar.hu Kft. ügyvezetői feladatait. A korábbi vezető, Bazsó Gábor is a magazinnál folytatja a munkát a kreatív tartalomgyártás területén támogatva a sikeres kiadványt.

Ziegler Gábor, az Indamedia Zrt. vezérigazgatója Perkó Rudolfot, a Totalcar eddigi lapigazgatóját bízta meg 2021 januárjától az ügyvezetői teendők ellátásával. Rudolf tavaly vállalt újra feladatot a kiadványnál, eleve azzal a távlati céllal, hogy idővel ő töltse be a posztot.

36155415_2939061248e3779607fa37841f59e1c1_o.jpg

„Kifejezetten azzal a céllal szerződtettük vissza Rudolfot, hogy átvegye majd a kiadvány vezetését. Örülök, hogy vállalta a felkérést, és biztos vagyok benne, hogy miután lapigazgatóként bizonyított, cégvezetőként is jó eredményeket várhatunk tőle. Bazsó Gábor “Karotta” munkájára és kimeríthetetlen kreatív eredményeire a jövőben is számítunk, a korábbi, közös terveinknek megfelelően ő a tartalomgyártás területén támogatja tovább a Totalcart” – mondta Ziegler Gábor, az Indamedia Zrt. vezérigazgatója.

Bazsó Gábor Karotta már korábban is jelezte a felsővezetés felé, hogy az ügyvezetői feladatok helyett inkább a kreatív kontentek előállítására szeretne fókuszálni, ezért is került tavaly újra a Totalcarhoz Perkó Rudolf. Bazsó Gábor tehát továbbra is a Totalcar csapatát erősíti, saját tartalmak gyártásával és a lap jól ismert arcaként folytatja a munkát.

bazso-gabor-karotta.jpg

„Amióta 20 éve először kineveztek a TC ügyvezetőjének, azóta várom ezt a pillanatot. Két évtizede angolspárgázom szétszakadó inakkal a majomkodás és a menedzserkedés között, és bódító lehetőség, hogy idén először összezárhatom a lábaim. Nagyon szeretek Rudival dolgozni, és nagyon örülök, hogy ő irányítja tovább a lapot, amiben végre nyugodtan csinálhatom azt, amit szeretnék” - foglalta össze Karotta a változások hátterét.

Perkó Rudolf személyében egy felkészült és hozzáértő ügyvezetőt kap a Totalcar, Magyarország legnépszerűbb autós kiadója.

Erősen zárták és kezdték az évet az Indamedia kiadványai

Folytatva az óév utolsó két hetének sikersorozatát, 2021 elején is minden nap az Indamedia valamely hírportálja – az Index vagy a Femina – került a látogatottsági lista első vagy második helyére. A 2020. december 21. és 2021. január 5. közötti időszak öt napján is az Indexet, szilveszterkor pedig a Feminát olvasták a legtöbben az összes hazai site közül. Az Index ráadásul a jelölt időszak minden napján jobban teljesített, mint előző évben.

A tavalyi számokat is felülmúló hajrával és kiemelkedő eredményekkel zárta az évet az Indamedia portfóliójába tartozó Index és Femina. Az ünnepi időszakban és azt követően is a két kiadvány váltva vezette a látogatottsági toplistát az első vagy második helyet elfoglalva.

2020. december 21. és 2021. január 5. között öt napon is az Index érte el a legnagyobb látogatottságot a napi olvasószám-adatok alapján a magyarországi online kiadványok között (egy évvel korábban ezt csak négy alkalommal tudta megugrani).

  • 2020. december 23. – 833 544 (2019. december 23. – 669 147)
  • 2020. december 24. – 732 292 (2019. december 24. – 634 751)
  • 2021. január 2. – 933 844 (2020. január 2. – 754 192)
  • 2021. január 3. – 876 996 (2020. január 3. – 816 389)
  • 2021. január 5. – 909 908 (2020. január 5. – 874 925)

Ahogy a számokból is látszik, december 23-án például a tavalyinál csaknem 25 százalékkal többen, összesen 833 544-en látogattak az Index oldalára. A hírportálnak nem csak ezeken a napokon sikerült a tavalyinál magasabb elérési adatokat felmutatnia: az ősszel felálló új stáb munkájának eredményeként a jelölt időszak egésze alatt jobb látogatottsággal büszkélkedhetett, mint előző év azonos időszakában.

A Femina pedig egész éves kiemelkedő szereplését egy szilveszteri első hellyel koronázta meg, maga mögé utasítva ezzel az összes hazai portált. Az új évet ünneplő napon 856 664 olvasó választotta a Feminát, tehát csaknem 40 százalékkal többen, mint az előző év szilveszterén.

  •  2020. december 31. – 856 664 (2019. december 31. – 614 604)

A Femina és az Index remek szereplésének köszönhetően a karácsonyi időszakban és az azt követő napokban összesen hat alkalommal került a látogatottsági lista első helyére Indamedia-kiadvány, illetve a többi napon is legalább a második helyet sikerült megszerezniük.

(Forrás: DKT/e.Gemius (belföldi 15+ közönség) – 2020.12.21.-2020.01.05. összes RU – all device)

Mindig nyerő témák: Bajnokok Ligája és Futball Eb tartalmak az Indexen!

shutterstock_657091270.jpg

Ahogy már írtunk róla korábban is, 25 év után bejutott a Fradi a BL csoportkörbe, de szerencsére itt nem állt meg az élet a magyar futballban: a  válogatott egyenesen a Futball Eb-ig mentelt. 

Kiemelten foglalkozott az eseménnyel az Index, így ezek a tartalmak az olvasók körében is nagyon népszerűek voltak. Volt miből válogatni, hisz 73 cikk készült BL témában, 6 alkalommal közvetítette a szerkesztőség a meccseket percről percre, ezek mellett pedig visszatekintésként 6 részes cikksorozat is futott Az én Fradim címmel. 

A BL melléklet anyagai a fenti időszakban összesen 6.477.407 oldalletöltést értek el. A legolvasottabb cikk ez volt107 000 UV-t és 132 000 PI-t ért el.*

Újabb siker a magyar futball történetében, hogy Magyarország negyedszerre is kijutott a Futball Eb-re! A legutóbbihoz, valamint a BL csoportkörhöz hasonló tapasztalatok szerint szuper olvasott tartalmak várhatók az Indexen, ezért 2021-ben még több anyaggal készül a szerkesztőség, hogy az olvasók semmiről se maradjanak le ezzekkel a történelmi eseményekkel kapcsolatban!

Ha felkeltettük érdeklődésedet, akkor nincs más dolgod, mint felkeresni Futball Eb ajánlatunkért Indamedia Sales kapcsolattartódat!

 

*(Forrás: DKT/Gemius Prism, 2020.10.19.-12.10., időszaki össz oldalletöltés (PI) és egyedi látogató (UV), multiplatform total (app nélkül))

3 Indamedia-kiadvány a TOP5-ben

A szombati (december 5.) közönségmérési adatokból az látszik, hogy kimondottan erősen teljesített több Indamedia-kiadvány is. Azon túl, hogy az Index első lett, a Femina pedig szintén ott volt a dobogó harmadik fokán, az ötödik helyre megérkezett a Napi.hu is. 
ims_elso_3_helyezett_1200x869.jpg

Tehát az Indamedia Sales által értékesített hírsite, online női magazin, valamint online gazdasági lap is ott van a topon.

Gratulálunk a kiadványoknak! Csak így tovább!

 

(Forrás: DKT/e.Gemius (belföldi 15+ közönség) – 2020.12.05. összes RU – all device, brand adat: web + alkalmazás)

Szilviék beköltöztek a házba, ami a Femina olvasóinak adományaiból jött össze

femina_25_millio.jpg

"Szilvi a bejárati ajtó előtt áll némán. Tetőtől talpig merő érzelem. A hangja és a keze remeg, az arcán zavarodottság, öröm, tekintete egy rebbenő madáré. Újra és újra végignéz a szobákon, a bútorokon. Látszik rajta, hogy nem fogja fel, nem hiszi el, amit lát. Ilyen, amikor valakinek teljesül a legtitkosabb álma..."

- olvasható a beköltözésről készült riport a Feminán. 

Egy éve volt, hogy a Femina írt Szilviáról, aki négy gyerekével együtt egyetlen szobában, ráadásul víz és áram nélkül élt. A lap összefogott a Gyermekétkeztetési alapítvánnyal, és egy közös adománygyűjtést indítottak. Ez olyan jól sikerült, hogy hat nap alatt több mint 25 millió forint jött össze. Ez a pénz nem csak egy házat jelent Szilviék számára, hanem egy új, boldog élet lehetőségét is.

A ház elkészült, Szilviék pedig már be is költöztek.

süti beállítások módosítása