A Telekom szerkesztőségeken és formátumokon átívelő Marsra Magyar! kampánya a Display First Award szeptemberi díjazottja

2023-11-06

A Display First Award szeptemberi díját a Telekom kapta a saját gyártású Marsra Magyar! sorozatának népszerűsítéséért. 

A Telekom egyedülálló módon saját és igen komplex reklámkampányt rendelt saját készítésű sorozatához. Az Index platformot biztosít a sorozatnak, az Indamedia pedig aktív partnerként vett részt a sorozat kommunikációjában, mind tartalmi, mind display elemekkel támogatva a maximális elérést.

Hirdető : Magyar Telekom
Ügynökség: Wavemaker
Kampány: Marsra Magyar!
Kampányidőszak: 2023 szeptember-október

A kampányhoz a leglátványosabb hirdetési felületeket használták: Just One Top Motion, Indaspot, Port stream rovatszponzoráció, port.hu mobil motion. 

A kampány különlegessége, hogy jelentős mennyiségű natív tartalommal is kiegészült a kampány: áprilistól októberig 6 kiadványban összesen 41 cikk jelent meg a témához kapcsolódóan, mely közel 370 000 page impressiont eredményezett. 

A szitkom második évadában az egyes részek különböző zsánerek előtt tisztelegtek (retró videóklip, horror, stb.), melyekre a natív anyagok is rákapcsolódtak.

Büszkék vagyunk arra, hogy a Telekom komplexen kihasználta az Indamedia rendszer nyújtotta lehetőségetek. A Marsra Magyar! szinte teljes portfólión átívelő kiterjedése, komplexitása és mélysége nem pusztán azt mutatta meg, hogy a minőségi, tartalomalapú marketingeszközök hatékonyan képesek megszólítani célközönséget, hanem azt is, hogy az Indamedia-portfólió eszközrendszere egyedülálló megoldásokra képes ebben a dimenzióban. 

A képen balról jobbra: Gáspár Balázs - Indamedia - értékesítési vezető; Kovács András Péter - Magyar Telekom - Tartalom és marketing kommunikációs osztályvezető; Sebesta Dóra Judit - Magyar Telekom - Stratégiai Média Szakértő; Baksa-Drótos Mónika - Indamedia - Account manager

“Ez a kampány, akár az Indamedia hitvallásának kvintesszenciája is lehetne: teljes körű megoldásokkal, stratégiai szinten együttműködve építeni a partnereink kommunikációját. Mindezt ráadásul olyan légkörben tehettük, amelyben a partnerség nem csupán egy PR kifejezés, hanem a valódi megtestesítője a közös munka élményének.”

Gáspár Balázs (Indamedia)



Hirdetnék