Autumn vibes by Suzuki az Indamedia teljes portfólióján

2023-12-12

Az ősz folyamán zajlott Suzuki kampány célja az új S-CROSS és Vitara modellek bevezetése volt, arra az üzenetre kihegyezve, hogy ezek a tágas autók sokoldalúan kihasználhatóak és megbízható társak kirándulásokhoz, családi programokhoz. Emelett egy CSR-programot is útjára indított a Suzuki, melyhez az Indamedia több felületén is születtek tartalmak. 

"A Suzuki negyedik negyedéves tartalmi kampánya kiválóan mutatta meg, hogyan lehet és érdemes komplex tartalmi együttműködésekben gondolkodni: az Indamedia portfólió különböző kiadványain átívelő anyagok nemcsak az időszak hangulatát és sajátosságait követték le, hanem maximálisan kihasználták az egyes kiadványok tonális és célközönségbeli sajátosságait is. A klasszikus cikkeken túl látványos videók segítségével könnyen befogadható módon tudtunk a közönségünknek olyan kreatív elemeket készíteni, amelyek amellett, hogy szórakoztatóak, ügyfelünk üzenetrendszerébe könnyen beépíthető, értékes kommunikációs tartalmak is” - nyilatkozta Balázs Attila, a Dialogue Creatives content csapatának vezetője.

Indirekt reklám figyelemfelkeltő témákba bújtatva 

A Suzuki Vitara és S-CROSS modellek népszerűsítésénél az autók háttérbe vonultak, hogy a nézők / olvasók számára érdekes témák kerülhessenek az előtérbe:

Őszi programajánló a Szentendrei-Szigeten: a Welove Budapest oldalon megjelent tartalom sok érdekességgel a sziget településeinek történetéről.  

Lakatlan szigetek a Dunán: végigjártuk a Duna hazai szakaszát, hogy meséljünk olyan (lakatlan) szigetekről, amikből nagyon sok van a folyón, pedig többnyire az emberek fejében a Szentendrei-Margit-Csepel-sziget szentháromságon kívül nem nagyon létezik más.

A halloweeni szerepe a magyar kultúrában: Az Indexen megjelent cikkből sok érdekes infót tudhatunk meg magáról a hagyományról és arról, vajon mára mennyire lett része a magyar emberek életének is.

A hozzá készült  videóban egy családot mutatunk be, akik Halloweenre készülődnek.

Sokaknak para újra volán mögé ülni. De van, ami segít.

Egy több éve nem vezető kollégát sikerült meggyőznünk arról, hogy merjen újra beülni az autóba és vezessen. Valós probléma, hogy sokan megszerzik a jogsit, de nincs saját autójuk, és ahogy telnek az évek egyre nehezebben veszik rá magukat, hogy vezessenek. A Suzukik vezetéstámogató rendszerei azért ezen is sokat könnyítenek. 

Miért éri meg a cégeknek a flottaszolgáltatást választani? 

A célzottan B2B-nek íródott cikk a flottaszolgáltatást népszerűsíti. A cikkben megszólalók számbaveszik finanszírozási, üzemeltetői és ügyféloldalról is a lehetőséget, valamint hogy miért jó ehhez Suzukit választani.

Adj utat, ments életet!

A Magyar Suzuki gyártási folyamatai és az előállított termékek során a biztonságot és a minőséget tekinti elsődlegesnek. Nem szabad azonban megfeledkezni arról, hogy a biztonságos autó csak egy tényező, sok múlik azon, a sofőrök hogyan oldják meg a közlekedési szituációkat. Több olyan terület van azonban a közlekedésben, amelyben össztársadalmi változásra van szükség. Ezért indította el az „Együtt az utakon” közlekedésbiztonsági programot; az idei kampányban a megkülönböztető jelzést használó járművek segítésére fókuszálnak. A Magyar Suzuki partnerszervezetekkel (katasztrófavédelem, mentőszolgálat, rendőrség) és közlekedési szakértőkkel együtt összefogással szeretné felhívni a figyelmet rá, hogy az előzékenység nemcsak fontos, hanem kötelező azokkal szemben, akik a segítségnyújtásra tették fel az életüket. Az „Adj utat, ments életet!” kampányban a közlekedés összes résztvevőjét tanácsokkal is segítik.

Erről a témáról az Indexen, a Totalcaron és a Feminán is megjelent natív cikk. 


“Nagy örömmel tölt el, mikor ilyen átgondolt és intenzív kampányok levezénylésében vehetek részt. A Suzuki együttműködés jó példa volt arra, hogy sokrétű üzenetet csak folyamatos és többlépcsős kampánnyal lehet jól átadni. A közösen készített cikk és videó sorozatot a portfóliónk felhasználása segítségével emberek széles csoportjához tudták eljuttatni, így átadva az ezekben lévő fontos üzeneteiket.” - Tomcsik Márton, az Indamedia Sales account managere.


Hirdetnék