Nálunk mindig biztonságos környezetben jelenik meg hirdetésed

2020-06-30

brandsafety_1.jpg

Az elmúlt héten a következő nagy márkák jelentették be, hogy nem hirdetnek a következő időszakban social media felületeken: a Coca-Cola, a Levi Strauss & Co., az Unilever és a North Face. Ezzel csatlakoztak a #StopHateForProfit kampányhoz. De miért határolódtak el ezek a cégek főleg a Facebooktól és az Instagramtól? 

A márkák bojkottjának köze van a Black Lives Matters tüntetésekhez és a közelgő elnökválasztásokhoz is. Donald Trump amerikai elnök május végén posztolt a levélszavazással kapcsolatban, azt állítva, hogy ez a gyakorlat csalásra adhat lehetőséget. Álláspontját posztolta Twitterre is, de a közösségi oldalnál félrevezetőnek és ellenőrizendőnek jelölték a posztot. Az elnök ennek hatására aláírt  egy rendeletet amivel a közösségi oldalak szabad működését korlátozta volna.

A Facebook dolgozói is sztrájkba kezdtek június elején, mivel Mark Zuckerberg semmit sem szándékozott tenni az ellen, hogy az elnök gyűlöletkeltő és félrevezető tartalmakat tehessen közzé a Facebookon. Álláspontját azóta megváltoztatta, és ígérete szerint ők is jelölni fogják a nem kívánt tartalmakat az oldalaikon. 

Nálunk ilyen nem fordulhat elő 

 

Bizonyára már ti is találkoztatok a Quality Placement logónkkal egyes hirdetéseknél, mivel ezzel hívjuk fel a figyelmet arra, hogy az eddig is kiemelt helyen lévő zónák milyen minőségi tartalmi környezetben jelennek meg. 

Hirdetések a következő témák mellett nem jelennek meg a kiadványainkon: 

Ezen elvek mentén alakítottuk ki az Indamedia csoport mindenkori céljait hűen tükröző, márkabiztonsági szempontból kimagasló, technológiai szempontból pedig a legmagasabb szintű szolgáltatást lefedő Quality Placementet. 

Hirdetnék