Natív hirdetések - CEMP SH workshop

2013-09-09

A natív hirdetés igencsak forró témává vált az utóbbi hónapokban a nemzetközi szaksajtóban. Sokan megváltó újdonságként tekintenek ezekre a tartalmi és dizájn környezetbe illeszkedő hirdetésekre, míg mások csak a “pr cikk” újraértelmezésének tartják.

Natív hirdetési workshopunk célja, hogy megpróbáljuk a helyére tenni a fogalmat, bemutassuk a nemzetközi trendeket és persze megmutassuk, nálunk mit lehet és mit nem, illetve milyen megoldásaink voltak és lesznek a közeljövőben.

Töltsön velünk egy délelőttöt, és vesézzük ki együtt a natív hirdetések trendjeit!

Időpont: 2013. szeptember 27. (péntek), 9.00-12.00
Helyszín: Flórián Udvar, D épület, Portfolio előadó (1033 Budapest, Polgár utca 8-10.)

REGISZTRÁCIÓ

A regisztráció határideje 2013. szeptember 23. 17:00 óra.

PROGRAM

9.00-9.30: Érkezés, regisztráció, köszöntő
9.30-10.00: Ihász Ingrid, a CEMP SH elemzési és tréning vezetője: Mi az a natív hirdetés?
10.00-10.30: Szabó Zsolt, a CEMP SH értékesítési vezetője, Mesterházi Dávid, a CEMP kiadványmenedzsere: Milyen a jó natív hirdetés?
10.30-10.45: Kávészünet
10.45-11.15: Pusztay András, az Index lapigazgatója: Mit (nem) lehet?
11.15-11.45: Abonyi Detti, a CEMP SH értékesítéstámogatási vezetője: Natív hirdetési kilátások
11.45-12.00: Ajándéksorsolás, zárás

ELŐADÓK

Abonyi Detti, a CEMP SH értékesítéstámogatási vezetője

cemp_abonyi_detti.jpgAbonyi Bernadett 2007 januárja óta dolgozik az Index.hu Zrt.-nél, a CEMP Sales House sales support egységét 2008 áprilisától vezette. Szülési szabadságáról visszatérve 2012. szeptember 1-jétől vette vissza az értékesítés-támogatási csoport feladatait.

Korábban 2001 és 2006 között a TV2-t üzemeltető MTM-SBS Zrt. alkalmazásában állt, ahol a Korridor.hu szerkesztője, a Big Brother produkció internetes felületeinek főszerkesztője, később a TV2 internet csoportvezetője, majd a digitális média tartalom és gyártási csoportvezetője lett. Ezt megelőzően a Magyar Televíziónál és kisebb műsorgyártó cégeknél szerzett médiaszakmai tapasztalatot.

Ihász Ingrid, a CEMP SH elemzési és tréning vezetője

ihasz_ingrid1.jpgIhász Ingrid 2005 decemberében kezdte online médiás munkásságát a kirowskinál, majd 2006 szeptemberében a Mirai Interactive-hoz (később Arcus Media) igazolt át. Az Arcus Mediánál 2009 februárjától média csoportvezetőként dolgozott.

2010 februárja óta az Index médiaértékesítéssel foglalkozó divíziójánál, a CEMP Sales House-nál tevékenykedik. 2012 szeptemberéig az értékesítéstámogatással foglalkozó egységet vezette, azóta pedig elemzési és tréning vezetőként folytatja munkáját. Elsősorban online szakmai képzéssel, kutatási kérdésekkel és B2B kommunikációval foglalkozik.

Az egyik legrégebbi hazai szakmai blog, a rabbitblog.hu szerzője, ill. ő vezeti a CEMP Sales House hivatalos blogját, a cemp.blog.hu-t is.

Mesterházi Dávid, a CEMP kiadványmenedzsere

Mesterhazi_David.jpg2000 óta az Index munkatársa, újságíró, szerkesztő, a gazdaság-, később a techrovat vezetője.

2011-13 között az Indexvideó vezetője.

2013 óta a CEMP kiadványmenedzsere.

Az Attraktor videosorozat készítője.

 

 

 

 Pusztay András, az Index ügyvezetője

pusztay_andras.jpg36 éves, közgazdász, közpolitikai szakértő és újságíró, az Index.hu Zrt. ügyvezető igazgatója.

15 éve dolgozik a médiában. Politikai újságíróként kezdte pályafutását a Kossuth Rádióban. Ott volt 2000-ben az InfoRádió elindulásakor, a hírrádió parlamenti rovatát vezette. 2002-től a TV2-ben, 2004-től pedig az MTV-ben látott el szerkesztői feladatokat, majd 4 évig volt az m1 műsorigazgatója. Mielőtt az Indexhez igazolt, tucatnyi hazai gyártású film produkcióját irányította a Magyar Televízió executive producereként. 2010-től előbb az Index Videó Zrt, majd az Index.hu Zrt. ügyvezető igazgatója.

Szabó Zsolt, a CEMP SH értékesítési vezetője

cemp_szabo_zsolt.jpgSzabó Zsolt 2005 óta dolgozik média területen. 2005-2006-ban sales managerként dolgozott az Est Médiánál, majd 2006-ban a Sanomához igazolt át, ahol key account managerként kiemelt ügyfelek sajtó és tévé kampányain dolgozott, illetve új kereskedelmi csatornák megnyitásával foglalkozott.

A CEMP Sales House-hoz 2009-ben csatlakozott senior sales managerként, ahol fő feladata értékesítési stratégiák kidolgozása, kampányok menedzselése és új ügyfelek akvirálása volt. 2012 januárjától a direkt sales, 2013 ? óta az ügynökségi sales csapat operatív irányítását is ő látta el.

Hirdetnék